متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

یکه‌زارع مدیر عامل ایران خودرو شد



هاشم یکه‌زارع ,جدیدترین قیمت خودرو

یکه‌زارع مدیر عامل ایران خودرو شد

با برگزاری جلسه هیات مدیره ایران خودرو، هاشم یکه‌زارع با رای تمام اعضاء به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت برگزیده شد.

 در چند هفته اخیر اخبار غیررسمی حکایت از تغییر مدیرعامل ایران خودرو و قطعی شدن جایگزینی هاشم یکه‌زارع به جای جواد نجم‌الدین داشت.

با این حال صبح امروز با برگزاری جلسه هیات مدیره، وی رسما به این سمت منصوب شد. هاشم یکه‌زارع که پیش از این نیز عضو هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو بود. از امروز کار خود را در ایران خودرو شروع کرده و سکان بزرگترین خودروسازی خاورمیانه را در دست گرفته است.

وی فعالیت خود در پست های مدیریتی را در حوزه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از سال 61 با عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت صنایع ماشین های چوب آغاز کرد.

عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت طراحی مهندسی تکنوتار به مدت پنج سال، عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی شرکت سایپا دیزل به مدت 12 سال، عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی شرکت پارس خودرو به مدت پنج سال، از جمله سوابق مدیریتی "هاشم یکه زارع" است.

وی همچنین عضویت در هیات مدیره شرکت های محور خودرو، شهاب خودرو، موتورسازان، سایپا دیزل، مگاموتور، سازه گستر، پارس الکتریک و ایران خودرو و مشاور خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را نیز بر عهده داشته است.

وی که از سال 88 مدیرعامل ایران خودرو دیزل بود، ریاست هیات مدیره شرکت های مهرکام پارس و لیزینگ خودروکار را نیز بر عهده داشته است. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مباحصه با مدیر عامل خودرو سازان ایران خودرو و سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد



 

پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد

 

محمد رضا پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد.

به گزارش خبرنگار بانك و بیمه ایسنا پس از بركناری محمد جهرمی از مدیریت بانك صادرات به دلیل قصور در ماجرای تخلف بانكی اخیر امروز محمدرضا پیشرو از سوی هیات مدیره این بانك به عنوان مدیر عامل بانك صادرات انتخاب شد.

پیشرو پیش از این مدیر عامل بانك صنعت و معدن بود.

اخبار تكمیلی متعاقبا ارسال می شود..... /  خبرگزارى ایسنا