متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

یادداشت جان کری درباره توافق هسته‌ای


وزیر خارجه آمریکا با انتشار مقاله‌ای به برخی خیال های باطل درمورد توافق هسته‌ای اشاره کرده است.

باشگاه خبرنگاران: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار مقاله‌ای، به برخی خیال های باطل درمورد موافقتنامه هسته ای به دست آمده با ایران اشاره کرده است.

جان کری در مقاله خود نوشت: من دیروز در فیلادلفیا حقایقی را درمورد موافقتنامه هسته ای به دست آمده با ایران تشریح کرد ، موافقتنامه ای که آمریکا و شرکایش برای اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران با این کشور درمورد آن توافق کردند. من می خواهم توضیح دهم که چرا این طرح توافق شده باعث امن تر شدن آمریکا، اسرائیل، کشورهای خلیج فارس و جهان خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جان کری: امیدواریم به توافق هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان کری: توافق هسته‌ای براساس راستی آزمایی است نه اعتماد به ایران



 توافق هسته‌ای  با ایران

در مصاحبه با سی بی اس
جان کری: توافق هسته‌ای براساس راستی آزمایی است نه اعتماد به ایران

وزیر خارجه آمریکا گفت که توافق هسته‌ای با ایران براساس راستی آزمایی است نه اعتماد.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سی بی اس، جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: توافق هسته ای با ایران براساس راستی آزمایی است نه براساس اعتماد با ایران.

جان کری افزود: هرکسی حق دارد که دیرباور و مشکوک باشد چرا که نشانه هایی وجود داشت که عده ای در داخل ایران به دنبال سلاح هسته‌ای هستند. به همین دلیل است که هیچ چیز برای ما ارزش ظاهری ندارد.

کری در پاسخ به این سوال که اگر مشکوک هستید چرا با ایران توافق امضا کردید گفت: نیازی به اعتماد نبود.

/فارس