متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

گرفتن عكس زن غیرمحجّبه در بین محارمش



 

گرفتن عكس زن غیرمحجّبه در بین محارمش

 

س: گرفتن عكس زن غیرمحجّبه در بین محارمش چه حكمى دارد؟ اگر احتمال داده شود كه مرد نامحرم آن عكسها را هنگام ظاهركردن ببیند، حكم آن چیست؟

 

ج: اگر عكاسى كه به او نگاه مى‏كند و عكس وى را مى‏گیرد، از محارم او باشد، عكس گرفتن از او اشكال ندارد و ظاهر كردن آن هم نزد عكاسى كه او را نمى‏شناسد اشكال ندارد.

سایت مقام معظم رهبری


ویدیو مرتبط :
عكس گرفتن انسانهای اولیه از خودشون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن تایوانی با گرفتن چهار میلیون پشه ركورد شكست



 

 

زن تایوانی با گرفتن چهار میلیون پشه ركورد شكست

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «هوآنگ یوین» كه اهل منطقه «یون لین كانتی» در جنوب تایوان است، در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، عنوان كرد: من در رقابت با ۷۲ نفر موفق شدم بیش از یك و نیم كیلوگرم پشه یا به عبارتی چهار میلیون از این حشرات را به دام بیندازم.

 

این زن خاطرنشان كرد: در نهایت با گرفتن این تعداد پشه كه دو برابر بیشتر از نفر دوم مسابقه بود، مبلغ یك هزار و ۹۰۰ پوند جایزه دریافت كرده و ركوردار جهان شدم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تلگراف، این مسابقه توسط كمپانی جهان تولید كنده حشره كش های «ایم بیكتوس» برگزار شده بود.

 

گفتنی است، پشه ها یكی از مشكلات اصلی به خطر انداختن سلامت سكنه تایوان به شمار می روند و مالاریا، مهمترین عامل بیماری زایی در این كشور آسیایی است، به طوری كه هر ساله ده ها نفر در پی نیش این پشه ها و ابتلا به تب «دانگ» جان خود را از دست می دهند.