متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

کناره‌گیری عارف به نفع لاریجانی را تکذیب می‌کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم گفت: کنار رفتن دکتر عارف به نفع دکتر لاریجانی را تکذیب می‌کنیم.

به گزارش مهر، مصطفی کواکبیان عصر امروز در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در سالن ورزشی حجاب تهران، در سخنانی با بیان این مطلب که می‌خواهیم مجلس را خانه‌تکانی کنیم، اظهار داشت: همین‌جا اعلام می‌کنم که کنار رفتن دکتر عارف به نفع دکتر لاریجانی را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: زنان این سرزمین، این صلاحیت را دارند که یک‌سوم مجلس را در دست بگیرند؛ این‌طور نشود که افغانستان نامزد ریاست جمهوری زن داشته باشد و ما نداشته باشیم.

این نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان، جوان‌گرایی را از جمله اهداف این ائتلاف در انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: خطاب به همه کسانی که به آنها بی‌مهری شد این شعر قیصر امین‌پور را می‌خوانم که گفت، سرا پا اگر زرد و پژمرده‌ایم، ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم.

 

اخبار انتخابات - مهر

 


ویدیو مرتبط :
عارف به نفع روحانی از انتخابات کنار رفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از کناره‌گیری تیم‌های عربستان در لیگ قهرمانان و صدور رای به نفع ایران تا تکذیب!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا

رسانه‌های سعودی اخباری ضد و نقیضی را درباره کنار کشیدن تیمهای عربستان از لیگ قهرمانان آسیا و صدور رای به نفع ایران منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته انتخابات ریاست فیفا در مقر زوریخ برگزار شد که در نهایت با پیروزی جانی اینفانتینو دبیرکل اتحادیه اروپا به پایان رسید. رقیب اصلی او شیخ سلمان بحرینی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. در هیاهوی انتخابات رئیس فیفا در عربستان یکی از سایت‌ها خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه باشگاه‌های عربستان از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار کشیدند زیرا رای AFC به نفع ایران صادر شده است و انتقال بازی‌ها به کشوری سوم منتفی است.

روزنامه سبق عربستان امروز اعلام کرد که خبرکنارکشیدن باشگاه‌های عربستان از لیگ قهرمانان آسیا دروغ است و چنین اتفاقی نیفتاده است. باشگاه‌ها تا تاریخ 15 مارس(25اسفند) منتظر می‌مانند تا رای نهایی AFC صادر شود.

 

اخبار ورزشی - فارس