متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

کفاشیان: خاکپور به کارش ادامه می‌دهد


رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد تیم امید با حمایت‌هایی که انجام شده بتواند به هدفش که صعود به المپیک است، برسد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، علی کفاشیان پس از برگزاری نشست با کادرفنی تیم فوتبال امید گفت: بدون شک کادرفنی تیم امید به کارش ادامه خواهد داد تا این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق ظاهر شود و بتواند سهیمه المپیک ریو را کسب کند.

وی افزود: در نشستی که با حبیب کاشانی، محمد خاکپور و رسایی برگزار کردیم، در خصوص مشکلات و موارد پیش‌روی تیم زیر 23 سال به بحث و بررسی پرداختیم. امیدوار هستیم با رفع موارد مختلف، شاهد حضور پرقدرت تیم در المپیک ریو باشیم.

کفاشیان عنوان کرد: در این جلسه پس از صحبت‌های مختلف مقرر شد تا محمد خاکپور به عنوان سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی، به کار خود با قدرت ادامه دهند تا به اهداف خود که همان کسب سهیمه المپیک و حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیاست، برسیم.


ویدیو مرتبط :
کفاشیان بندهای نامتعارف در قرارداد خاکپور را رد کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معینی: خاکپور به کارش ادامه می‌دهد


عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون اعلام کرد خاکپور به کارش ادامه خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: فریدون معینی پس از جلسه اعضای کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون با محمد خاکپور و حبیب کاشانی و علی کفاشیان گفت: خروجی جلسه خوب بود و قرار شد خاکپور به کارش ادامه دهد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون افزود: در این جلسه ابتدا درباره مسائل فنی صحبت کردیم و در مجموع جلسه مثبتی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استعفای خاکپور را قبول کردید یا نه، اظهار داشت: خیر، چنین چیزی نیست. ما از نظر فنی صحبت‌های خاکپور را گوش کردیم و قرار شد او به کارش ادامه دهد.