متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

کفاشیان به‌ کی‌روش: بایدبمانی‌حتی‌اگرمن نماندم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

بر خلاف آنکه گفته می شود کی روش به صورت شفاهی از سمت خود استعفاء داده و استعفاء او پلی تیک است .

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره به "ورزش سه"، گفت: « کی روش بصورت مکتوب از سمت خود استعفاء داده است و علی کفاشیان هم پاسخ این استعفاء را بصورت مکتوب داده است. علی کفاشیان خطاب به کی روش هم بصورت شفاهی و هم به صورت مکتوب گفته است من با استعفای شما مخالف هستم و حتی آن را در جمع اعضای هیات رئیسه هم مطرح نخواهم کرد. تو باید بمانی حتی اگر من در انتخابات جدید رئیس فدراسیون فوتبال نشوم چون قرارداد داری و طبق قرارداد باید به تعهدات خود پایبند باشی. اگر هم بعد از رفتم من تصمیم به ترک تهران داری این را باید با رئیس جدید مطرح کنی که در این صورت هم بر اساس قرارداد با شما رفتار خواهد شد.»

گفتنی است قرارداد اولیه کی روش تا پایان مرحله مقدماتی است و اگر بخواهد پیش از این زمان تهران را ترک کند باید به فدراسیون فوتبال غرامت بدهد.

عضو هیات ر ئیسه فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت گفت: «اعضای هیات رئیسه تمام و کمال با استعفای کی روش مخالف هستند و اگر این مربی به قرارداد خود عمل نکند با توجه به میزان دستمزدی که از ایران گرفته است ما طلب غرامت خواهیم کرد.»

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
جریان پیامک دردسرساز کفاشیان به کی‌روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش تلفنی ریاست کفاشیان را تبریک گفت



علی کفاشیان , فدراسیون فوتبال , کارلوس کی روش , فدراسیون

 

سرمربی تیم ملی فوتبال موفقیت علی کفاشیان در مجمع فدراسیون فوتبال را به او تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، کارلوس کی روش که برای دیدن بازی لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا، ایران را ترک کرده، وقتی متوجه شد علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شده با او تماس گرفت و ریاست دوباره کفاشیان بر فدراسیون را به او تبریک گفت. کی روش در این تماس تلفنی برای کفاشیان آرزوی موفقیت کرده است.