متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟



کرم کوچک کننده بینی,کوچک کردن بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی دارای عوارض خاصی نیز هست؟
بله، عوارض جراحی بینی به دو دسته تقسیم می شود یك سری عوارضی است كه در عملكرد بینی به وجود می آید و مهم ترین آن همان عوارض تنفسی است.

 

زمانی كه بینی عمل می شود معبر هوا تنگ می شود و فرد مجبور می شود مدام از دهان نفس بكشد و همین عاملی است كه شخص دارای صدای تو دماغی شود و به خاطر مشكلات چسبندگی بینی باید به طور مداوم ترشحات بینی را بگیرند.

یك سری دیگر از عوارض، به ظاهر بینی برمی گردد، این عوارض هم به خاطر كم برداشتن یا زیاد برداشتن بافت ها به وجود می آید، ممكن است در عمل جراحی پرده های بینی بیش از حد كوچك شده باشد یا غضروفهای نوك بینی بیش از حد كم شود كه باعث ایجاد چالهای عمیق شود.

 

البته اگر جای بخیه ها نیز تا بالا امتداد پیدا كرده باشد ممكن است ظاهری به بینی بدهد كه مصنوعی به نظر برسد. تجربه نشان داده اكثر بیماران دوست ندارند بینی شان مصنوعی به نظر برسد زیرا یك بینی طبیعی بزرگ در جامعه ما قابل قبول تر از یك بینی جراحی كوچك شده است. از این رو در جراحی بینی باید همواره حداقل دستكاری انجام شود و برای از بین رفتن عوارض نیز باید برداشتن بافتها به حداقل ممكن برسد .

بی‌توجهی به این عملکردهای ارزشمند حیاتی چه علائم و عواقبی را در پی خواهد داشت؟
عوارض جراحی بینی - اختلال در عملکردهای حیاتی بینی عواقب ناگواری در سلامت و زندگی افراد و جامعه برجای خواهد گذاشت. تنفس، حیاتی‌ترین عملکرد زندگی است که نتیجه آن رسیدن اکسیژن به بافت‌ها یبدن است.

 

بی‌حالی خواب‌آلودگی، کسالت بی‌حوصلگی و عصبی بودن ممکن است در اثر اختلال تنفسی پیش پدید آید. محرومیت از تنفس بینی، خشکی مجاری تنفسی و ضعف سیستم دفاعی آن را در پی خواهد داشت.

 

گرفتگی بینی اغلب سبب بروز مشکلاتی در سایر ساختمان‌های وابسته مانند درد سینوسی، سردرد یا احساس پری، سنگینی و فشار در ناحیه سر و صورت می‌شود. اختلال بودائی احساس سرماخوردگی طولانی، خرخر و مشکلات تنفسی حین خواب،علائم دیگر اختلال عملکرد بینی است .

ما برای برطرف شدن مشکل شما از تکنولوژی روز بهره گرفته ایم...

کرم کوچک کننده بینی,کوچک کردن بینی

 

کوچک کردن بینی
اگر هزینه گزاف اعمال جراحی زیبایی بینی را ندارید؟ اگر از عوارض اعمال جراحی بینی می ترسید؟ اگر می خواهید با کمترین هزینه بهترین نتیجه رابگیرید ! و ... ما کرم جادویی کوچک کننده بینی بیوتی فول نوز را پیشنهادمیکنیم.

این کرم جادوئی جهت کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن بینی بهترین چیزی است که تا کنون بعد از عمل جراحی به بوجود آمده است.

کرم کوچک کننده بینی,کوچک کردن بینی

قیمت با احتساب تخفیف ویژه فقط 75000 تومان

خرید پستی کرم کوچک کننده بینی

 

کرم کوچک کننده بینیIHB
با این محصول در کمتر از 2 ماه بینی خود را خوش فرم کنید.

 آیا میدانستید عمل جراحی فقط بر روی بینی های استخوانی موثر است و در مورد بینی های گوشتی هیچ کدام از جراحان پلاستیک نمی توانند رضایت مشتری را جلب کنند و در اکثر موارد بینی بعد از عمل از سایز اولیه خود بزرگتر شده !!!
 

کرم زیبایی بینی,کرم زیبا کننده بینی

 قیمت  کرم کوچک کننده بینی با احتساب تخفیف ویژه فقط 75000 تومان

خرید پستی کرم کوچک کننده بینی

 

کرم کوچک کننده بینی بیوتیفول نوز ( Beautiful Nose ) از بهترین مواد کاملا گیاهی ساخته شده است که آن را به یک کرم کوچک کننده و فرم دهنده بسیار عالی بینی بدل میکند.

استفاده حداکثر 2 دوره از کرم کوچک کننده بینی شما را به نتیجه مطلوب خواهد رساند و بینی شما را کوچکتر و خوش فرم تر از آن چیزی که فکرمی کنید خواهد نمود چیزی که تا چند سال پیش تنها یک رویا بود اکنون به واقعیت پیوسته است .

حتی کسانی که بینی خود را عمل کرده اید:
احتمالا بعد از عمل جراحی بینی شما ورم کرده و از فرم دلخواه شما خارج شده است. در این حالت مشکل شما معمولا بعد از 2 یا 3 سال برطرف می شود و به مرور زمان ورم ایجاد شده به اصطلاح می خوابد ولی شما هم با استفاده از کرم کوچک کننده بینی می توانید این مشکل را در کمتر از 45 روز برطرف کنید.

 

توضیح مهم درباره کرم کوچک کننده بینی :
کرم کوچک کننده بینی بیوتی فول نوز فقط جهت بینی های گوشتی قابل استفاده است که قالب بینی ها به این گونه اند و جهت کوچک کردن بینی های استخوانی قابل استفاده نمی باشد . دوره درمان کرم بیوتی نوز بستگی به اندازه بینی دارد ولی نتیجه محسوس را حداقل بعد از 2 تا 3 هفته قابل مشاهده خواهد بود .

کرم زیبایی بینی,کرم زیبا کننده بینی

 

طریقه مصرف کرم کوچک کننده بینی:
روزی سه بار بینی راشسته و مقدار بسیار کمی از کرم را روی بینی گذاشته و از پائین به طرف بالا به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید

کرم زیبا کننده بینی,جراحی بینی

قیمت با احتساب تخفیف ویژه فقط 75000 تومان

خرید پستی کرم کوچک کننده بینی

 

 مصرف کننده گرامی :
لطفا قبل از خرید از گوشتی بودن بینی خود اطمینان حاصل نمائید چون بر خلاف تبلیغاتی که در ماهواره و غیره میشود مبنی بر از بین بردن غضروف و استخوان به هیچ عنوان صحیح نبوده و این کرم فقط روی بینیهایی گوشتی و اصطلاحا چاق تاثیر بسیار خوبی میگذارد و چربی و گوشت اضافه بینی را از بین میبرد.
بنا به درخواست شما مشتریان گرامی مبنی بر عرضه این محصول با قیمت پایین تر مدیریت شرکت تصمیم گرفتند تا این محصول را به قیمت عمده به مشریان عرضه کند.

 

حسن اعتماد شما مشتریان به شرکت ihb باعث گشته تا این اتفاق مهم برای اولین بار در ایران بیاتد که محصول به قیمت عمده به خود مشتری عرضه شود.

قیمت با احتساب تخفیف ویژه فقط 75000 تومان

 خرید پستی کرم کوچک کننده بینیIHB

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫مدت زمان ماندگاری کبودی بینی بعد از عمل جراحی بینی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اصول مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبائی بینی



 

عمل جراحی زیبائی بینی,جراحی زیبائی بینی

 

اصول مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبائی بینی

استفاده از قطره ها یا اسپری های باز کننده بینی ( مثل فنیل افرین و ....) باید فقط با اجازه پزشک معالج باشد. مصرف این داروها بطور روتین ضرورتی ندارد و تنها در موارد استثنا نظیر گرفتگی شدید بینی و عدم امکان تنفس از راه بینی و یا قبل از پرواز با هواپیما وآن هم بطور محدود مصرف می شود.

 اصول مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبائی بینی

نحوه خوابیدن روی تخت

• در 7 روز اول بعد از عمل لازم است هنگام خواب سرتان بالاتر از حد معمول قرار گیرد . استفاده از 2 بالش بجای یکی برای این منظور مناسب است.

• بهتر است به پشت بخوابید و از خوابیدن به شکم پرهیز کنید. در صورت تمایل می توانید به پهلو هم بخوابید ، به شرط آنکه بینی شما با جائی تماس پیدا نکند و تحت فشار قرار نگیرد.البته ممکن است تورم صورت در آن سمت که به طرف پائین بوده است ، بیشتر شود.

 

تغذیه بعد از عمل

• در 3-2 ساعت اول بعد از خروج از اطاق عمل باید ناشتا باشید.

• پس از آن در صورت عدم تهوع و استفراغ تا 2 ساعت بعدی مختصری آب و با قاشق بنوشید.

• بعد از آن و تا 24 ساعت ، فقط مایعات مصرف کنید. از روز بعد عمل به مدت دوهفته رژیم غذائی معمولی شامل غذاهای نرم داشته باشید . در این مدت از مصرف غذاها و مواد خوراکی سفت که نیاز به جویدن زیاد دارند ( مثل سیب یا هویج) خودداری فرمائید.

• به علت بسته بودن بینی و استرس عمل ، در 3-2 روز اول بعد عمل ممکن است بی اشتها باشید ، اما برای جلوگیری از ضعف باید غذا بخورید.

• آب میوه تازه و طبیعی در تسریع ترمیم محل عمل و رفع تورم مفید است . آب میوه مصنوعی ، پاکتی یا قوطی که از بازار تهیه می شود در این موضوع اثر زیادی ندارد. برخلاف آنچه که بطور شایع شنیده می شود ، آناناس مزیتی بر سایر میوه ها ندارد و می توان به جای آن از آب سایر میوه های در دسترس مثل سیب ، پرتقال و .. استفاده کرد.

 

مصرف داروها

• داروهائی که برای شما تجویز شده حتما بدقت و طبق دستور مصرف کنید. از مصرف سرخود داروهای دیگر یا تمدید دوره مصرف دارو بدون تجویز پزشک خودداری کنید. در صورتی که به داروی تجویز شده حساسیت دارید یا با مصرف آن دچار عوارض شده اید ، بلافاصله با پزشک خود در میان بگذارید.

• فقط درصورت درد ، از داروی مسکنی که برای شما تجویز شده استفاده کنید .

• استفاده از قطره ها یا اسپری های باز کننده بینی ( مثل فنیل افرین و ....) باید فقط با اجازه پزشک معالج باشد. مصرف این داروها بطور روتین ضرورتی ندارد و تنها در موارد استثنا نظیر گرفتگی شدید بینی و عدم امکان تنفس از راه بینی و یا قبل از پرواز با هواپیما وآن هم بطور محدود مصرف می شود.

• چنانچه بعد از ترخیص و مصرف داروها علائمی نظیر تهوع ، استفراغ ، تنگی نفس ، اسهال ، بثورات پوستی ، تب (درجه حرارت زیر زبانی بالای 38 درجه) بروز کرد و یا درصورت بروز درد و قرمزی افزایش یابنده درموضع عمل ، سریعا به پزشک خود اطلاع دهید.

منبع: وب سایت دکتر ابراهیم حاتمی پور