متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

پدری که خودش را کادوی تولد دخترش کرد


یک دختر بچه با دریافت هدیه روز تولد خود که از طرف پدرش برای وی ارسال شده بود، شگفت زده شد. او وقتی کادوی بزرگ خود را باز کرد پدرش را دید که از جعبه کادو بیرون آمد و او را در آغوش گرفت.

مجله مهر: یک دختر بچه با دریافت هدیه روز تولد خود که از طرف پدرش برای وی ارسال شده بود، شگفت زده شد. او وقتی کادوی بزرگ خود را باز کرد پدرش را دید که از جعبه کادو بیرون آمد و او را در آغوش گرفت.



ویدیو مرتبط :
پدری که سه دخترش را سوپرایز کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدری دخترش را با شیر مسموم به قتل رساند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پدری دخترش را با شیر مسموم به قتل رساند

پلیس هند از دستگیری مردی به اتهام قتل نوزاد 20 روزه‌اش خبر داد.

بنابر اعلام پلیس محلی شهر «بنگالور»، این مرد به دلیل این كه از دختر بودن فرزندش ناامید و عصبانی شده بود او را با خوراندن شیر مسموم به قتل رساند.

مادر این نوزاد به پلیس گفت: همسرم از به دنیاآمدن دخترم احساس رضایت نداشت و رفتارهایش به گونه‌ای بود كه به نظر قصد كشتن او را داشت.

«ساویتا» همچنین افزود: وقتی بدن بی‌حال دخترم را پیدا كردم او را به سرعت به بیمارستان منتقل كردم اما پیش از هرگونه اقدام پزشكان كشته شد. همسرم به دلیل اینكه از به دنیاآمدن دخترم ناراحت بود او را به قتل رسانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی‌ایندین‌تایمز، متهم پس از دستگیری به بازداشتگاه منتقل شد اما در بازجویی با پلیس قتل دخترش را انكار كرده است./ایسنا