متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

واکنش باشگاه نفت به بیانیه استقلال


مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: اکنون زمان مناسبی برای پاسخ دادن به بیانیه باشگاه استقلالی نیست.

خبرگزاری تسنیم: منصور قنبرزاده که برای شرکت در نشست هماهنگی حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان به فدراسیون فوتبال آمده بود درباره این نشست اظهار داشت: این نشست برای چهار نماینده ایران بود که می‌خواهند در لیگ قهرمانان ‌آسیا شرکت کنند و‌ آخرین هماهنگی‌ها را در این مورد انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: باشگاه نفت مطالباتی از سازمان لیگ دارد که بحث دریافت آن را هم در این جلسه مطرح می‌کنیم تا بتوانیم با وضعیت و امکانات بهتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد بیانیه باشگاه استقلال نیز گفت: در حال حاضر فکر ما به حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا معطوف است و زمان مناسبی برای پاسخ دادن به باشگاه استقلال نیست.


ویدیو مرتبط :
واکنش های سید مهدی رحمتی بازی نفت - استقلال جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش منصوریان به بیانیه باشگاه استقلال



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی استقلالی نفت تهران که در بیانیه باشگاه آبی با شدیدترین حملات مواجه شده، فعلا سکوت اختیار کرده است.

 علیرضا منصوریان که پیش بینی کرده بود داوران برای جبران ظلمی که در بازی استقلال و پیکان در حق پیکان روا داشتند، سر نفت تهران را ببرند، بعد از این اتفاق در کنفرانس خبری بعد از بازی از مهدی تاج خواست روی عملکرد داوران نظارت بیشتری داشته باشد.

همین حرف ها کافی بود تا باشگاه استقلال جواب تندی به منصوریان بدهد و او را متهم به دوپینگ و تیمش را متهم به استفاده از رانت نبی در فدراسیون فوتبال کند.

 منصوریان فعلا تصمیم گرفته در قبال این انتقادات سکوت اختیار کند و به فکر بازی تیمش مقابل الجیش در پلی آف ورودیه لیگ قهرمانان آسیا باشد اما به شما توصیه می کنیم منتظر افشاگری علیمنصور باشید.

 منصوریان متنی را آماده انتشار کرده که مدعی است اگر منتشر شود، دست های پشت پرده رو خواهد شد.


 اخبار ورزشی  - رادنیوز