متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

هند به آسانی سریلانکا را شکست داد


تیم ملی والیبال هند در مسابقه ای آسان توانست تیم ملی والیبال سریلانکا را شکست داد و 3 امتیاز کسب کرد.

خبرگزاری فارس: تیم های ملی والیبال هند و سریلانکا از گروه H رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان هندی ها توانستند در مسابقه ای نسبتا آسان 3 بر صفر و با نتیجه (25-17، 25-22 و 25-17)سریلانکا را شکست دهند و 3 امتیاز کسب کنند.

مرتضی اکرمی داوری بین المللی کشورمان در این مسابقه بر روی سکوی داور اول قرار گرفت و قضاوت منصفانه ای انجام داد.

فردا دو دیدار دیگر در گروه H برگزار خواهد شد که طی آن تیم های سریلانکا و ترکمنستان از ساعت 17 و تیم های هند و بحرین از ساعت 19 با یکدیگر رقابت می کنند.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تور هند بلیط هواپیما هند هتل هند تور لحظه آخری هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هند ماه گذشته در خرید نفت ایران رکورد شکست



اخبار,اخبار اقتصادی , نفت خام

خبرگزاری رویترز به نقل از مرکز آمار هند اعلام کرد که این کشور در ماه می (اردیبهشت) گذشته با خرید روزانه بیش از 300 هزار بشکه نفت خام از ایران، از ماه مارس 2014 (فروردین 1393) تا کنون، رکورد شکسته است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز در این مطلب به نقل از اطلاعات مرکز آمار هند و نیز مرکز پژوهش پیش بینی قیمت نفت نوشت گرچه هند به عنوان چهارمین وارد کننده بزرگ نفت خام جهان و دومین وارد کننده بزرگ نفت خام ایران در ماههای مارس و آوریل امسال (از 21 اسفند 1393 تا 21 اردیبهشت 1394) برای نخستین بار هیچ نفتی از ایران نخریده بود اما در ماه گذشته (ماه می) حتی رکورد یک سال گذشته را نیز شکست و روزانه 367 هزار و 900 بشکه نفت خام از ایران وارد کرد.

این گزارش علت عدم خرید نفت هند از ایران در ماههای مارس و آوریل گذشته را فشار واشنگتن بر دهلی نو اعلام کرد و افزود: با افزایش احتمال توافق نهایی هسته ای ایران با گروه 1+5 طی این ماه (ژوئیه)، پالایشگاه های هند با کمک 9 نفت کش بزرگ بیش از 300 هزار بشکه نفت از ایران خریدند.

رویترز نوشت: پالایشگاههای ماگالو به عنوان بزرگترین خریدار هندی نفت خام ایران و ایندین اویل، بزرگترین پالایشگاه این کشور از جمله پالایشگاه هایی هستند که در ماه گذشته بیشترین نفت را از ایران وارد کردند به گونه ای که فقط ایندین اویل، تقریبا یک میلیون بشکه نفت خام از ایران وارد کرده بود.

این گزارش با اعلام افزایش خرید نفتی چهار ماه گذشته کشورهای آسیایی از ایران به ویژه چین با روزانه 700 هزار بشکه، به نقل همه آمارهای بدست آمده از منابع اقتصادی هند، اعلام کرد که میزان واردات نفت خام هند از ایران فقط در ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه آن در سال قبل، تا دو سوم رشد داشته است.

اخبار اقتصادی - ایرنا