متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

نرم افزار اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS


Action Movie FX برنامه‌ای فوق العاده است که با افکت های شاهکارش به شما اجازه می‌دهد تا اکشن ترین ویدیو های ممکن را خلق نمایید.





صبح بخیر :
Action Movie FX برنامه‌ای فوق العاده است که با افکت های شاهکارش به شما اجازه می‌دهد تا اکشن ترین ویدیو های ممکن را خلق نمایید. تنها کافی است تا به مدت ۵ ثانیه از منظره مورد نظر خود فیلم برداری کنید و سپس افکت هایی هالیوودی مانند انفجار موشک و یا تصادف خودرو را به فیلم خود اضافه نمایید. این اپلیکیشن همچنین به عنوان اپلیکیشن تقدیر شده آیپد و جز بهترین نرم افزارهای شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است. 

نرم افزار موبایل اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS نرم افزار موبایل اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS نرم افزار موبایل اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS

نرم افزار موبایل اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS  نرم افزار موبایل اضافه کردن افکت های اکشن به فیلم ها - iOS


لینک دانلود مستقیم از iTunes



ویدیو مرتبط :
رونمایی نرم افزار صحیفه سجادیه ios

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از صبح امروز یکشنبه ؛ ناگهان کد جدیدی به نرم‌افزار جایگاه‌های سوخت اضافه شد!



از صبح امروز یکشنبه ؛ ناگهان کد جدیدی به نرم‌افزار جایگاه‌های سوخت اضافه شد!

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور از افزوده شدن ناگهانی کد جدیدی برای پرداخت هزینه سوخت‌گیری در نرم افزارهای جایگاه‌ها از صبح امروز یکشنبه خبر داد.

بیژن محمدرضا در گفتگو با مهر گفت: از صبح امروز یکشنبه به صورت ناگهانی کد جدیدی - کد 701 - برای پرداخت هزینه سوخت‌گیری در نرم افزارهای جایگاه‌های سوخت اضافه شده است.

وی افزود: هنوز دلایل افزوده شدن این کد به نرم افزارهای جایگاه‌های سوخت برای انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور مشخص نیست و شاید ساعت 24 شب به بعد مشخص شود که این کد چرا اضافه شده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور اظهارداشت: تصور می‌کنم افزوده شدن ناگهانی کد جدیدی برای پرداخت هزینه سوخت‌گیری در نرم افزارهای جایگاه‌ها بی ارتباط با فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ارتباط نباشد.

به گزارش مهر، هنوز شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این باره گزارشی ارائه نکرده است./مهر