متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

نامزد انتخابات وعده رژ لب صورتی داد!



 اخبار انتخابات  ,خبرهای  انتخابات ,انتخابات  مجلس

 تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی در نقاط مختلف کشور ادامه دارد که گاه این تبلیغات با وعده های عجیب و غریب یا طرفداری سرسخت هواداران آنها با حاشیه های جالب و گاه خشنی نیز همراه می شود.

حاشیه های تبلیغات انتخاباتی در روزهای اخیر نیز که اغلب در قالب سخنان و یا رفتارهای عجیب جلوه گر شده، از نظر ناظران تا حدی طبیعی است اما همگان اعم از نامزدها و هواداران آنها باید همواره به یاد داشته باشند که مردم حتی روی کوچکترین حاشیه های تبلیغاتی و رفتارها و سخنان داوطلبان حساس هستند و این حساسیت ها را در روز رای دادن در نظر می گیرند.

رژلب برای خانم ها؛ عینک برای آقایان
یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس در لرستان گفته است: اگر طرفدار من باشید، روژلب صورتی برای خانم ها و قاب عینک صورتی در میان آقایان توزیع خواهم کرد. او در یک نشست خبری در توجیه این اقدام اظهارداشت: رنگ مورد نظر ستاد تبلیغاتی ام را صورتی انتخاب کرده ام و هر کس نمادی از این رنگ داشته باشد، یعنی طرفدار من است. این نامزد انتخابات مجلس دهم که خود را مستقل معرفی کرد افزود: دوران شام دادن و طایفه گرایی به سر آمده است چون در صورت طایفه بازی، کوتوله پروری در جامعه رواج پیدا می کند.

دعوا و راه بندان میان هواداران
جدل های لفظی و سپس، درگیری فیزیکی عده ای از هواداران دو نامزد انتخاباتی در یکی از شهرهای استان اصفهان سه نفر مصدوم برجای گذاشت و برای لحظاتی باعث راه بندان در مرکز این شهر شد. این درگیری پنجشنبه شب هنگام افتتاح ستاد تبلیغاتی یکی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بین عده ای از هواداران این نامزد و یک نامزد دیگر این حوزه رخ داد و با ازدحام مردم، چنان راه بندان عجیبی در سه راه مرکز شهر ایجاد شد که نیروی انتظامی را واداشت در ماجرا مداخله و اوضاع را کنترل کند. با پراکنده شدن مردم در خیابان ها، مسئولان ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدها هم تصمیم گرفتند برای جلوگیری از گسترش درگیری ها، درهای ستاد انتخاباتی خود را برای مدتی ببندند. یک مقام مسئول اعلام کرد: اکنون اوضاع آرام و تحت کنترل است و مصدومان حادثه نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.

تواضع یک داوطلب خاص
خبرنگار ایرنا گزارش داد امروز در حاشیه مراسم نمازجمعه تهران، یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه پایتخت که زمانی از مقامهای بلندپایه دولت سابق بود، اقدام به تبلیغات انتخاباتی کرد و برای آنکه تواضع خود را نشان دهد، هر پوستر انتخاباتی که به او می دادند، از جمله آنها که نام خودش نیز روی آن بود، با خوشرویی می گرفت. او همچنین با اقشار مختلف بویژه جوانان به گرمی در حال گفت وگو بود و تلاش می کرد آنها را به رای دادن به طیف موردنظر خود ترغیب کند.

اوضاع پیچ در پیچ در سمنان
پس از آنکه یکی از نامزدهای مطرح دهمین دوره مجلس در یکی از حوزه های انتخابیه استان سمنان بالاخره تصمیم گرفت از رقابت در این حوزه انصراف دهد، گزارش ها حکایت از آن دارد که رقابت نامزدهای انتخاباتی این حوزه پیچیده شده است. بسیاری معتقد بودند که نامزد مذکور در آخرین ساعات مهلت انتقال، به خواست طرفدارانش عمل می کند و به این حوزه بازخواهد گشت اما او در آخرین لحظات اعلام کرد که به خواست برخی بزرگان در پایتخت می ماند. در حوزه یادشده 37 نفر برای نامزدی در انتخایات ثبت نام کردند که پس از رسیدگی ها، 23 نفر فرصت رقابت را پیدا کرده اند. حالا باید دید سرانجام رقابت این افراد چه می شود.

بازار داغ اتهام زنی
برخی داوطلبان مجلس، برای آنکه به خیال خود بتوانند رای مردم حوزه های انتخابیه را بدست آورند، در روزهای اخیر سیل اتهامات را روانه رقبای خود و برخی نمایندگان مجلس کرده اند بدون آنکه مدرک و سندی برای اظهارات خود بیان کنند. از جمله این افراد، یک نامزد انتخابات یکی از حوزه های انتخابیه لرستان است که برخی رقبای خود را «سرباز و نوکر احزاب سیاسی» خوانده و مدعی شده است این افراد در سال های گذشته به جای خدمت به مردم منطقه خود، نقش پله صعود برای احزاب سیاسی و جناح ها را ایفا کرده اند.

برخی نامزدها در استان اصفهان نیز که خود را اصولگرا خوانده اند، در برنامه های انتخاباتی خود، دولت یازدهم را هدف حملات شدید قرار داده و مدعی شده اند فتنه بزرگی در کشور کلید خورده و نشانه آن، بازگشایی سفارت انگیس در تهران است. یکی از این نامزدها نیز با طرح اتهاماتی، به رقیب اصلاح طلب خود حمله کرده است. یک نامزد نمایندگی مجلس دهم در استان مازندران نیز رقیب خود را به قربانی کردن منافع حوزه انتخابیه و سد کردن راه پیشرفت شهرستان متهم کرده است.


 اخبار  انتخابات  مجلس  - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
رژ لب من برای مسابقه خوش رنگ ترین رژ لب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده‌های تبلیغاتی عجیب یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری/ از اون آخوندهای سوپر دولوکسم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وعده‌های تبلیغاتی عجیب یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری/خرازی: با هواپیمایی که خودم خلبان آن هستم، می‌آیم/ از اون آخوندهای سوپر دولوکسم

 

دبیرکل حزب‌الله ایران خود را کاندیدای انتخابات آینده ریاست جمهوری معرفی کرد و گفت: ان‌شاالله به زودی دولت حزب الله هم خواهد آمد، در این جریان ما چپ و راست نداریم، هرکس خوب باشد خوبش را می‌گوییم اما اگر بدی و خطایی هم کرد بدش را می‌گوییم و با هیچکس هم پیوند اخوت و برادری نداریم.

به گزارش نامه، آیت‌الله سیدمحمدباقر خرازی در مراسم افتتاح رسمی دفتر نمایندگی روزنامه حزب‌الله در بندرعباس، با بیان این‌که «برخی ابتدا نمی‌گذاشتند که حزب‌الله شکل بگیرد» ادامه داد: ما باید تحمل می‌کردیم تا مبانی اعتقادی و تشکیلاتی حزب‌الله شکل بگیرد و اکنون آماده شده است. نه تنها از برای جریان تشکیلاتی حزب‌الله، بلکه برای دولت حزب‌الله. امروز آمده‌ایم تا توسط این رسانه جریانی به همه مردم و ملت بگوییم؛ هر آن کس که ایرانی است، در حزب الله هم هست و رده‌ها متفاوت است.

وی با بیان این‌که «حزب‌الله تشکیلاتی این نیست که یک چفیه روی دوشمان بیندازیم و عربده‌کشی کنیم و بر سر همه داد بزنیم»، تاکید کرد: ما بهترین مردم دنیا را داریم اما قدر آن‌ها را نمی‌دانیم.

وی مدعی شد: امام زمان(عج) منتظر نیست تا هرچه سریع‌تر ظهور کند، باید آرام آرام و لایه به لایه زمینه ظهور فراهم شود؛ زیرا این مساله ممکن است هزاران سال دیگر هم طول بکشد، امام زمان همین کنار ننشسته که سریع بیاید.

گزیده سخنان وی به نقل از ایسنا از این قرار است:· شهیدمطهری در مجلسی سخنرانی سنگین می‌کرد، فردی گفت به پایین بیایید و طوری سخن بگویید که ما هم بفهمیم و مطهری در جواب وی بیان کرد نه خیر شما به بالا بیایید تا بفهمید، علما پایین نمی‌آیند بلکه مردم را به بالا می‌کشند.

·روزنامه حزب‌الله نماد رسانه‌ همه رسانه‌هاست، اگر تیترهای آن را ببینید، به یقین خواهید فهمید که هیچ روزنامه‌ای جرأت نمی‌کند تیترهای ما را بزند، تا جایی که مدیران مسوول برخی از روزنامه‌ها به من می‌گویند شما چه جرأتی دارید که برخی تیترها را می‌زنید!

·ان‌شاالله به زودی دولت حزب الله هم خواهد آمد، در این جریان ما چپ و راست نداریم، هرکس خوب باشد خوبش را می‌گوییم اما اگر بدی و خطایی هم کرد بدش را می‌گوییم و با هیچکس هم پیوند اخوت و برادری نداریم. با همه هستیم، برای همه هستیم و بر همه هم هستیم.

·من برای آینده دولت حزب الله برنامه بسیار مهمی دارم که برای بچه‌های روزنامه حزب الله گفته‌ام. دولت حزب‌الله که شکل گرفت، باید تندترین روزنامه، روزنامه خود حزب الله باشد. پالس‌های خطر را باید به سرعت بیفکند تا دولت بداند که در کجا قرار دارد و در کجا بی‌نظمی هست.

·حتما همه می‌دانند که بنده خلبان هم هستم، مدارج فوق لیسانس هم دارم، مدرک دکتری هم به زودی می‌گیرم و 18 سال است که درس خارج تدریس می‌کنم. این‌ها را گفتم که فکر نکنید با یک روحانی بیابانی که هیچی حالیش نیست، طرف هستند. ما برای اسلام و ایران برنامه بسیار مدونی آماده کرده‌ایم، شهر به شهر برنامه داریم. همین الان که از قشم می‌آمدم، هسته‌های مهمی را سازماندهی کردم. به همه گفته‌ام که چه کار باید کرد تا کشور ما به کشوری بزرگ و ثروتمند تبدیل شود.

·ان‌شاءالله با هواپیمایی که خودم خلبان آن هستم، می‌آیم، خودم خلبانی خواهم کرد تا آخوند خلبان هم ببینید. تردید نکنید که در دولت حزب‌الله بزرگترین کارخانه هواپیماسازی را برای تاکسی احداث خواهم کرد. با خلبانی ثابت خواهم کرد که آخوند هم می‌تواند پرواز کند و ثابت می‌کنم که ایران دنبال تاکسی هوایی و فضایی است!

·دولت باید بر مسوولانش سخت‌گیر و بر مردم سهل باشد. خودم خواهم آمد، خیابان به خیابان خواهم گشت، با مردم گفت‌وگو خواهم کرد، بر مسوولان خواهم تاخت و از آن‌ها حساب خواهم گرفت. حزب‌الله اگر دولتی می‌خواهد باید اینچنین باشد نه این‌که سخن بگوید و کاری نکند.

·به زودی باید با سرزمین‌های صدر اسلام، گسترش مرزی پیدا کنیم. بدون شلیک یک گلوله کاخ‌های آن‌ها را فتح خواهیم کرد، سرزمین‌های‌شان را به سرزمین سودان تبدیل خواهیم کرد، قشم را به هنگ کنگ ایران تبدیل خواهیم کرد، چابهار را سنگاپور ایران خواهیم کرد، بندرعباس را پایتخت(با چند ثانیه سکوت) تصرف اقیانوس هندی‌ها خواهیم کرد و این تفکر حزب الله است. دمار از روزگارشان در خواهم آورد، ما روحانیون ظاهر خیلی نرم داریم، اما بسیار پیچیده‌ایم، و در این پیچیدگی‌های خودمان آن‌ها را خفه خواهیم کرد. نفس کشورهای جنوبی خلیج‌فارس را خواهم گرفت که اگر نام بندرعباسی و بوشهری و قشمی را بشنوند آه از وجودشان برآید و بر این 33سال ظلم و ستمی که به ما کردند آه‌ها بکشند.

·از فقر و فلاکت متنفرم. من از اون آخوندهای سوپر دولوکسم. آن‌چه ارزشمند است، فقر اختیاری است و با ثروتمندی باید فقرو تهی دستی را درک کرد نه دلقک‌بازی یک مشت آدم کوته‌بین ضعیف که جز غارت نمی‌شناسند و ثروت را فقط در پول و سرمایه می‌بینند.

·در روابط قانونی با غرب به معامله خواهیم پرداخت و آن‌ها را واردار خواهیم کرد همان‌گونه که پس از 99سال گسست هنگ کنگ به چین را پذیرفتند، باید با عمل به قرارداد ترکمانچای که 99سال از آن گذشته، سرزمین‌های شمالی را شرعا به ایران بازگردانیم.

·در دولت ما بهترین ماشین‌ها خواهد بود، نه از نوع ماشین فرقانی که ایران خودرو و سایپا می‌سازند؛ بلکه بهترین‌ها و زیباترین ماشین‌ها را خواهید دید. حزب‌الله در خدمت مردم و خرازی در خدت مردم و خرازی و حزب الله در خدمت رهبری معظم هستند. این منطق درایت حزب الله است.

· من خواهم آمد، بدون توجه به چپ و راست خواهم آمد و خط قرمز من فقط رهبری است./نامه نیوز