متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

مشکل مصدومیت رونالدو برطرف شد



اخبار ,اخبار ورزشی , مصدومیت رونالدو

اخبار ورزشی - مشکل مصدومیت رونالدو برطرف شد

پزشکان تیم ملی پرتغال اعلام کردند مصدومیتی که روز پنجشنبه گذشته دامان رونالدو را گرفته بود جدی نیست و این بازیکن می‌تواند تمیش را در دیدار برابر آلمان همراهی کند.

کریس رونالدو که به علت مصدومیت قبلی‌اش تا آستانه از دست دادن جام جهانی 2014 برزیل پیش رفته بود با تلاش کادر پزشکی تیم این کشور توانست بار دیگر به میادین بازگردد اما دوباره در تمرینات مصدوم شد و همین موضوع باعث نگرانی شدید کادر فنی پرتغال شد.

 

به نقل از تسنیم، با این حال گویا مصدویت او جدی نیست چون توانست با یک روز استراحت بار دیگر به جمع ملی پوشان پرتغال بازگردد. رونالدو در حالی به تمرینات گروهی پرتغال بازگشته که وضعیت سلامتی نانی و فابیو کوئنترائو هم مورد تایید پرشکان پرتغال قرار گرفته است.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
مشکل سامانه چکاوک برطرف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت پولادی، ماهینی و قاضی برطرف شد/ سرخ‌پوشان بدون مصدوم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

مصدومیت پولادی، ماهینی و قاضی برطرف شد/ سرخ‌پوشان بدون مصدوم

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که پولادی، ماهینی و قاضی مشکلی برای بازی با صبا ندارند.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با  فارس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با کمک همه همکارانم و خود بازیکنان در حال حاضر برای دیدار با صبا که روز یکشنبه برگزار می‌شود هیچ مصدومی نداریم.

وی افزود: مشکلات پولادی، ماهینی برطرف شده و در تمرینات امروز هم مشکلی نداشتیم. قاضی نیز آماده بازی است و کادر فنی درباره ایشان تصمیم لازم را خواهد گرفت.

چشمه‌سری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تستی که بر روی بازیکنان انجام دادیم هیچ مصدومی فعلا نداریم که جا دارد از همکارانم در کادر پزشکی تقدیر و تشکر کنم.

تیم فوتبال پرسپولسی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر روز یکشنبه در قم به مصاف صبا می‌رود./فارس