متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

مسنجر Nimbuzz برای PC و تمامی گجت‌ها


Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا، سیمبین، بلک بری، ویندوز فون، اندروید و iOS می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا، بلک بری، ویندوز فون، اندروید و iOS می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.



جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر و Mac آن نیز منتشر شده است. Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمان متصل شوید.




دانلود برای اندروید


دانلود برای Java


لینک iTunes دانلود برای آی‌فون


دانلود برای بلک‌بری


دانلود برای PC


دانلود برای Mac


ویدیو مرتبط :
کامپیوتر جیبی Tango PC - گجت نیوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود مسنجر قدرتمند ICQ برای PC


ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: ICQ نام نرم افزاری است که ساخت شرکت Mirabilis می باشد و یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های چت و گفتوگوی اینترنتی می باشد که به صورت آنلاین افراد را جستوجو کرده و امکان چت و ارسال فایل و عکس و فیلم از شما به دیگران و بالعکس را فراهم می کند.

دانلود مسنجر قدرتمند ICQ برای PC

 امکان ارسال ایمیل و فراهم کردن پنجره های و اتاق های Chat Room از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی می باشد. این برنامه تقریبا شبیه به Yahoo! Messenger کار می کند. این نرم افزار هم اکنون از سایت دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

دانلود مسنجر قدرتمند ICQ برای PC