متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

مدیریت و ویرایش حرفه ای عکس با Picasa


برنامه‌ای برای کار کردن با تصویر است که یه شما اجازه میدهد تابتوانید بسادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، آز آنها آلبوم تهیه نمایید و همچنین برروی آنها پسوردهای حفظتی قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید.

 
 
 
 
  صبح بخیر: برنامه‌ای برای کار کردن با تصویر است که یه شما اجازه میدهد تابتوانید بسادگی هر تصویر، حتی تصاویر که زمان زیادی است آنها را فراموش نموده اید را بیابید و آنهارا ویرایش و چاپ نمایید، یا آنهارا با دوستان خود به اشتراک بگذارید، آز آنها آلبوم تهیه نمایید و همچنین برروی آنها پسوردهای حفظتی قرار دهید و حتی آنها را برروی سی دی و دی وی دی ذخیره نمایید.



هر زمان که نرم افزار Picasa راه اندازی شده و شروع یه کار می نماید بصورت خودکار تمامی تصاویر موجود برروی هارد درایو شما را تعیین موقعیت نموده وآنها را توسط آلبومهای بصری و بر حسب زمان مرتب و سازماندهی می نماید. بنابراین، حتی یک تصویر نیز از تیررس دید این نرم افزار دور نمی ماند. با در دست داشتن Picasa بسادگی قادر خواهید بود تا تصاویر خود را ازطریق ایمیل بفرستید، انها را چاپ نمایید، از آنها سی دی تهیه نمایید، وحتی تصاویر موردنظر خودرا برروی وبلاگ خود ازارسال نمایید. این برنامه به شما این امکان رامی دهد تا تنها باستفاده از یک کلیک بتوانید افکتهای بصری متنوع برروی تصاویر گذارده، و یا آنها را تصحیح نمایید، آنهارا Crop نموده و یا افکت چشم قرمز را ازروی آنها بردارید، کنتراست و شفافیت تصویر را تنظیم نمایید، تصاویر از رنگها اشباع نموده و یا آنها را ئاضحتر نموده و مواردی از یا قبیل را با تصاویر انجام دهید. بعلاوه نرم افزار به شما این اجازه را می دهد تا برچسبهایی برای شناسایی ویژوال تصاویر محبوب اضافه نموده و آنها را بصورت فیلم ویا کلیون قرار دهید، و هم چنین از این مجموعه ها بتوانید با استفاده از پسورد محافظت نمایید.


ویدیو مرتبط :
دستیاری حرفه ای برای ویرایش عکس های اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس فقط ACDSee!


ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: ACDSee Pro نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند.



قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید.



قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است.

پسورد: www.p30download.com