متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

ماشین گوگل نیازی به راننده ندارد! +فیلم


 
 
 
 
ماشین ساخت گوگل که نیازی به راننده ندارد!



ویدیو مرتبط :
ماشین بدون راننده ی گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوگل فیلم‌های شما را زیرنویس‌دار می‌کند!



 

 

گوگل فیلم‌های شما را زیرنویس‌دار می‌کند!

 

گوگل فیلم‌های شما را زیرنویس‌دار می‌کند!

با اضافه‌شدن قابلیت "زیرنویس خودکار" به وب سایت یوتیوب شما با فشردن دکمه کنار هر فیلم ویدیوئی قادر خواهید بود که زیرنویس فیلم موجود را به زبان انگلیسی مشاهده کنید.

وب سایت ویدیوئی "یوتیوب" که کاربران در آن تصاویر ویدیوئی خود را به اشتراک می‌گذارند قابلیت جدیدی را معرفی نموده است که در آن کاربران می‌توانند فیلم‌های ویدیوئی را با زیرنویس‌هایی به زبان‌های دیگر ببینند.

کاربران همچنین با این قابلیت امکان این را خواهند داشت که فیلم‌های خود را نیز با زیرنویس‌هایی به زبان‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

این قابلیت که با نام" زیرنویس خودکار"( auto-captioning) معرفی شده است از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کند که بر اساس آن متوجه می‌شود که در فیلم چه چیزی گفته می‌شود و هنگامی که این قابلیت روشن باشد آنچه که در فیلم عنوان می‌شود مانند یک زیرنویس در زیر فیلم نمایان می‌شود.

این سیستم پیش از این تنها در قسمت قابلیت "جستجوی صوتی" و بر روی قسمت کوچکی از فیلم های این سایت ویدیوئی که توسط برخی مشارکت‌کنندگان عمده یوتیوب تهیه شده بود، قرار داشت اما اکنون گوگل به هر فیلم ویدیوئی موجود در این سایت که به زبان انگلیسی است، این قابلیت را افزوده است.

قابلیت "زیرنویس خودکار" از امروز بر روی یوتیوب عرضه خواهد شد اما گوگل اعلام کرده است که پشتیبانی کامل این قابلیت از میلیون‌ها فیلم ویدیوئی موجود بر روی یوتیوب زمان خواهد برد.

در همین حال یوتیوب از کاربران خود خواسته است تا در این کار به این سایت کمک کنند و با فشردن کلید درخواست ترجمه که در کنار هر کلیپ ویدیوئی در این سایت قرار داده شده است اولویت‌بندی فیلم‌های موجود را در این سایت را سرعت بخشیده و سرعت تکمیل روند این قابلیت را بهبود ببخشند.

این قابلیت در حال حاضر تنها برای فیلم‌های ویدیوئی به زبان انگلیسی راه‌اندازی شده است و در چند ماه آینده به زبان‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.