متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: گوسفندی که فکر می​کند پلنگ است!


این فیلم دیدنی حملات یک گوسفند را به عابران به تصویر کشیده است. گوسفند چنان ضرباتی به عابران از همه جا بی خبر می زند که گویی یک بوفالو وحشی است.

جام‌جم آنلاین: این فیلم دیدنی حملات یک گوسفند را به عابران به تصویر کشیده است. گوسفند چنان ضرباتی به عابران از همه جا بی خبر می زند که گویی یک بوفالو وحشی است.

این گوسفند چنان وحشیانه به عابران شهر لوندرینا در ایالت پارانا برزیل حمله می کند که بوفالو های آفریقایی این گونه حمله نمی کنند.

برای گوسفند مهاجم  زن و مرد و موتورسوار تفاوتی با یکدیگر ندارند، همه آنها  باید ضرب شست او را بچشند. خوشبختانه گوسفند فاقد شاخ است در غیر این صورت فیلم جنبه خنده دارش را از دست می داد.

ظاهرا تنها یک بز جوان رابطه خوبی با این گوسفتد داشته و از حملاتش در امان است.

یک شبکه تلویزیونی محلی ایالت پارانا برزیل فیلمی را از حملات گوسفند به مردم تهیه کرده که به خوبی نشان دهنده خلق و خوی این چرنده است.



ویدیو مرتبط :
گوسفندی که فکر می​کند پلنگ است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: حمایت شگفت آور پلنگ از بچه بابون


حیات وحش مملو از صحنه های شگفت آور است. حمایت یك پلنگ جوان از یك بچه بابون یتیم یكی از همین شگفتی ها است.

جام جم آنلاین: حیات وحش مملو از صحنه های شگفت آور است. حمایت یك پلنگ جوان از یك بچه بابون یتیم یكی از همین شگفتی ها است.

پلنگ آهسته آهسته به بابون ماده نزدیك می شود و در یك حمله ناگهانی طعمه اش را از پای در می آورد.

این پلنگ ماده دو ساله كه به گفته "نریتور" فیلم "لهادیما" نام دارد لاشه بابون را به بالای درخت می برد اما چیزی به پای بابون چسبیده است. نوزاد تازه متولد شده بابون.

بچه بابون از درخت به زیر می افتد. پلنگ براساس غریزه شكارش مادر او را كشته است. با این حال، پلنگ از درخت پایین آمده و كنار بچه بابون دراز می كشد.

در همین لحظات كفتار گرسنه از میان بیشه نزدیك می شود. "لهادیما" قبل از راندن كفتار ابتدا باید جان بچه بابون را نجات دهد. پلنگ با ملایمت بجه بابون را در آرواره هایش گرفته و به بالای درخت می برد.

آنگاه برای مقابله با كفتار باز می گردد. كفتار عقب نشینی كرده و پلنگ بار دیگر به سراغ بچه بابون می رود. "لهادیما" تاكنون هیچ نوزادی را ندیده است اما رفتار محبت آمیزی از خود نشان می دهد.

بچه بابون تعادلش را از دست می دهد و پلنگ جوان به زیر شاخه رفته و به حیوان كوچك كمك می كند تا به روی شاخه بازگردد.  در عین حال با او بازی هم می كند.

در هر حال، در پلنگ ماده احساسی مادرانه و مهم تر از شام خوردن وجود دارد. بچه بابون از آن همه تقلا خسته شده و خوابش می آید.

"لهادیما" در كنار او دراز كشیده و با محبت بدن بچه بابون را لیس می زند. فعلا پلنگ جوان از بچه بابون حمایت می كند. آن دو كنار یكدیگر به خواب می روند.

بدیهی است كه پلنگ قادر به تغذیه بچه بابون شیرخوار نخواهد بود. به هر حال، ما نیز از پایان این ماجرا اطلاعی نداریم.

این فیلم شگفت آور از حیات وحش را با هم می بینیم.