متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: گل جنجالی «شبح»!


در دیدار دو تیم هافنهایم و بایر لورکوزان درچارچوب رقابت های فوتبال بوندسلیگا در صحنه ای سوررئالیستی گلی جنجال برانگیز به ثمر رسید.

جام جم آنلاین: در دیدار دو تیم هافنهایم و بایر لورکوزان درچارچوب رقابت های فوتبال بوندسلیگا در صحنه ای سوررئالیستی گلی جنجال برانگیز به ثمر رسید.

جمعه شب در جریان دیدار دو تیم هافنهایم و بایر لورکوزان گلی به ثمر رسید که آلمانی ها آن را « فانتوم-تور» نامیده اند ،در واقع هم این یک گل شبح بود.

در دقیقه 69 بازی اشتفن کیسلینگ بازیکن لورکوزن روی یک ضربه کرنر توپ را با ضربه سر به بخش بیرونی تور بغل دروازه کوبید. اما با کمال تعجب توپ وارد دروازه هافنهایم شد. درحقیقت توپ از شکافی که در تور وجود داشت وارد دروازه شده بود.

صحنه به اندازه ای سریع رخ داد که داور گول خورد و گل را پذیرفت. لورکوزان با این تصمیم داور در زمین هافنهایم 2 بر یک پیروز شد. نتیجه ای که باعث شد بایر لورکوزان در صدر جدول بوندسلیگا جای بگیرد.

اشتفن کیسلینگ زننده گل شبح گفت: من احساس بازیکنان هافنهایم را درک می کنم. هنگام بازی من فقط توپ را داخل دروازه دیدم اما در تصاویر تلویزیونی برایم مشخص شد که این گل قانونی نبوده است. مسلما پیروزی به این شکل جوانمردانه نیست.

مربی و بازیکنان هافنهایم داور را مقصر می دانند زیرا او وظیفه دارد قبل از آغاز دیدار تورهای دروازه ها را به دقت بررسی کند. مربی هافنهایم معتقد است که این دیدار باید تکرار شود.



ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم خنده دار ایرانی فیلم سینمایی ازدواج جنجالی فیلم طنز ازدواج جنجالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنالتی جنجالی هلند گل شده بود +فیلم


تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد در بازی هلند و آرژانتین توپ بازیکن هلند از خط دروازه عبور کرده است.

ایسنا: تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد در بازی هلند و آرژانتین توپ بازیکن هلند از خط دروازه عبور کرده است.

 آرژانتین موفق شد در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی در ضربات پنالتی هلند را شکست دهد و فینالیست شود. در این دیدار ران ولار پنالتی اولش را از دست داد اما این توپ در بازگشت به سمت دروازه آرژانتین حرکت کرد و به نظر رسید از خط دروازه عبور کرده است.

ویدئو این دیدار در رسانه‌های ورزشی جهان امروز بازتاب گسترده‌ای داشته است و حتی روزنامه میرر انگلیس اعلام کرد داور در این صحنه اشتباه کرده است و باید پنالتی بازیکن هلند را قبول می‌کرد.

هلند در دیدار رده بندی جام جهانی برابر برزیل قرار خواهد گرفت.