متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: گاو مامور پلیس را ناک اوت کرد


مامور پلیس راهنمایی مانند هر روزبه وظیفه اش که هدایت اتومبیل ها و نظم ترافیکی است عمل می کرد که ناگهان...

جام جم آنلاین: مامور پلیس راهنمایی مانند هر روزبه وظیفه اش که هدایت اتومبیل ها و نظم ترافیکی است عمل می کرد که ناگهان...

مامور پلیس راهنمایی در تقاطعی در شهر برایلا رومانی در حال انجام وظیفه روزمره اش بود که ناگهان سرو کله گاوی خشمگین از ناکجا آباد پیدا شد.

با اینکه یونیفرم پلیس زرد رنگ بود و هیچ نشانی از رنگ قرمز در لباسش به چشم نمی خورد، گاو بی خود و بی جهت به او حمله کرد. مامور پلیس اصلا انتظار چنین حادثه ای را نداشت.

او گیج و مبهوت از جا بلند شد و مردم به کمکش شتافتند. پس از انتقال وی به بیمارستان محلی پزشکان تشخیص دادند که او دچار ضربه مغزی خفیفی شده است.

گاو پس از حمله پلیس به کوچه باریکی پناه برد. پلیس با اتومبیل ها دو سر کوچه را مسدود کرد. دامپزشکی با گلوله بیهوشی به گاو شلیک کرد. داوطلبان در دو سوی کوچه برای به دام انداختن گاو تلاش می کردند.

گاو که توانش را به دلیل داروی بیهوشی از دست داده بود سرانجام به دام افتاد.

از سرنوشت گاو خبری در دست نیست .



ویدیو مرتبط :
حمله گاو فراری به مامور پلیس و پایان ماجرای آنها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: داور بوکسور را ناک اوت کرد!


در یک مبارزه ورزش رزمی فول - کنتاکت داور یکی از بوکسورها که حریفش را به طناب رینگ چسبانده و بی وقفه او را می زد، وسط رینگ ناک اوت کرد.

جام جم آنلاین: در یک مبارزه ورزش رزمی فول - کنتاکت داور یکی از بوکسورها که حریفش را به طناب رینگ چسبانده و بی وقفه او را می زد، وسط رینگ ناک اوت کرد.

در یک رقابت ورزش رزمی فول - کنتاکت آماتورها در بریتانیا میان بوکسورهای دو باشگاه آماتور یکی از آنها حریفش را بی اعتنا به تذکرهای داور وسط نارنجی پوش به طناب چسبانده و زیر ضربات مشت گرفته بود.

این در حالی است که در این ورزش به ویژه هنگام مبارزه آماتورها داور ها باید دخالت کرده و مانع آسیب رسیدن جدی به هر یک از حریفان شوند.

در این مبارزه داور هنگامی که مشاهده کرد یکی از مبارزان بی رحمانه حریفش را می زند دخالت کرده و آنها را از هم جدا کرد. اما، او حاضر نبود به تذکرهای داور گوش کند و حتی با دست به تخت سینه داور کوبید و دوباره حریفش را زیر ضربات مشت گرفت.

این مساله خشم یکی از داورهای نارنجی پوش بیرون رینگ را برانگیخت. او از روی طناب پرید و داخل رینگ شد و با یک حرکت بوکسور خاطی را در کف رینگ میخکوب کرد.

داور خشمگین امکان هر حرکتی را از این مبارز نافرمان سلب کرد.

تماشاگران همگی با کف زدن و سوت کشیدن داور را تشویق کردند. اما بوکسور خاطی با هو کردن تماشاگران از رینگ بیرون رفت.