متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: پرواز کامیون 18 چرخ


صحنه ای مشابه فیلم های اکشن با بودجه ای نامحدود. یک کامیون 18 چرخ به طول 20 متر پس از در هم شکستن گارد ریل های یک پل اتومبیل رو با سرعتی سرگیجه آور چندین متر پایین تر سقوط می کند.

جام جم آنلاین: صحنه ای مشابه فیلم های اکشن با بودجه ای نامحدود. یک کامیون 18 چرخ به طول 20 متر پس از در هم شکستن گارد ریل های یک پل اتومبیل رو با سرعتی سرگیجه آور چندین متر پایین تر سقوط می کند.

 این سانحه هفته گذشته در اتوبانی در نزدیکی شهر دالاس ایالت تگزاس رخ داد. فیلم آن را یک دوربین امنیتی ثبت کرده است که صحنه ای تماشایی، هراس آور و باورنکردنی است.

این کامیون 18 چرخ حامل لوله های سرامیکی به دلیلی که هنوز مشخص نشده با سرعت زیاد گارد ریل های یک پل هوایی اتومبیل رو را در هم شکسته ، به پرواز در می آید و چندین متر پایین تر در عرض یک اتوبان چند بانده سقوط می کند.

کامیون آتش می گیر و سپس منفجر می شود. تنها قربانی این سانحه راننده کامیون به نام جیمز آنتونی لانگ ساکن شهر کلارکسویل در ایالت تنسی در فاصله 1300 کیلومتری محل حادثه است.

تحقیقات پلیس در مورد دلیل پرواز مرگبار این کامیون 18 چرخ ادامه دارد.

فیلم این سانحه را که چندین بار تکرار شده است، با هم می بینیم.



ویدیو مرتبط :
له شدن زیر چرخ های کامیون +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پرواز کامیون ها!


در این فیلم بیننده شاهد پرش تماشایی راننده یک کشنده تریلی خواهد بود.

جام جم آنلاین: در این فیلم بیننده شاهد پرش تماشایی راننده یک کشنده تریلی خواهد بود.

 در یک رقابت نمایشی  راننده یک کشنده تریلی پرشی را انجام می دهد که گویی این وسیلقه نقلیه سنگین در حال پرواز است.