متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: پرواز سهمگین جنگنده از بیخ گوش


یک جت جنگنده یوروفایتر مدل تایفون در ارتفاعی چنان پایین پرواز می کند که از بیخ گوش مردم رد می شود.

جام‌جم آنلاین: یک جت جنگنده یوروفایتر مدل تایفون در ارتفاعی چنان پایین پرواز می کند که از بیخ گوش مردم رد می شود.

یک جت جنگنده یوروفایتر مدل تایفون هنگام فرود در پایگاه نیروی هوایی وادینگتون در بریتانیا ارتفاعش را به اندازه ای کاهش داده که فاصله چندانی با سر مردمی که در پیرامون پایگاه هستند، ندارد و گویی از بیخ گوششان رد می شود.



ویدیو مرتبط :
پرواز سهمگین جنگنده از بیخ گوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطر از بیخ گوش مسافران گذشت: فرود اضطراری پرواز ساری بندرعباس در فرودگاه مهرآباد



 

 اسکارلت یوهانسون باهمسرش بدرفتاری می کند!

 

پرواز شماره ۴۳۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با ۴ ساعت و ۴۵ دقیقه تاخیر ساری را به مقصد بندر عباس ترک کرد ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این پرواز فوکر ۱۰۰ که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت ۲۱ امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

پرواز فوق ۳۵ دقیقه پس از حرکت حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به دلیل نقص فنی اعلام شده از سوی خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و هم اکنون در فرودگاه بین المللی مهرآباد در حالت اسنتدبای قرار دارد.

بر اساس برنامه، پرواز شماره ۲۴۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه ساری عازم تهران شود که این تاخیرها و نقص فنی اعلام شده مسافران را در فرودگاههای ساری و بندرعباس سرگردان کرده است.

پرواز مستقیم ساری به بندر عباس روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یکی از مسافران این پرواز به دلیل سقوط هواپیمای مسافری تهران ارومیه در شامگاه یکشنبه مسافران این پرواز به شدت دچار وحشت شده بودند.... / خبرگزارى مهر