متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: نبرد شاه مار و مار زنگی


در بیابان های قاره آمریکا مار زنگی مایه وحشت همه موجودات زنده است ، به استثنا یک حیوان.

جام جم نما: در بیابان های قاره آمریکا مار زنگی مایه وحشت همه موجودات زنده است ، به استثنا یک حیوان.

به گزارش دیسکاوری، در بیابان های آمریکا به ویژه ایالت کالیفرنیا تنها شاه مار است که کمترین ترسی از مار زنگی ندارد. شاه مار سمی نیست اما نسبت به زهر سایر مارها مصونیت دارد.

شاه مار از مارهای دیگر، جوندگان، سوسمارها ، مارمولک ها، پرندگان و ... تغذیه می کند.

مار زنگی در پناهگاهش نزدیک شدن دشمنی مخوف را احساس کرده است. مار زنگی به نشانه هشدار دم زنگوله مانندش را به صدا در می آورد. اما شاه مار بی اعتنا به این هشدارها به سوی مار زنگی نزدیک می شود.

شاه مار رودرروی مار زنگی قرار گرفته و برق آسا سر او را در دهان می گیرد. فشار آرواره های شاه مار روی جمجمه مار زنگی موجب سلب هرگونه حرکتی از او می شود.

مار زنگی به رغم سم مرگبارش کمترین شانسی در براب شاه مار ندارد. شاه مار با فشار عضلات قوی اش آرام آرام مار زنگی را می بلعد. لحضاتی بعد دم زنگوله دار مار زنگی در دهان شاه مار ناپدید می شود.



ویدیو مرتبط :
نبرد شاه مار و مار زنگی واقعا جالب و دیدنییییی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نبرد مار پیتون با شاه کبرا


شاه کبرا (نام علمی: Ophiophagus hannah) درازترین مار سمی جهان است و درازای آن می تواند به ۶٫۷ متر (۲۲ فوت) هم برسد.





صبح بخیر: شاه کبرا (نام علمی: Ophiophagus hannah) درازترین مار سمی جهان است و درازای آن می تواند به ۶٫۷ متر (۲۲ فوت) هم برسد. این گونه از کبرا بصورت گسترده ای در آسیای جنوبی و بخشهایی از هند یافت می شود اما بطور معمول در مناطق جنگلی زندگی می کند. کلمه افیوفاگوس از زبان یونانی گرفته شده و به معنای مارخور است. بیشتر رژیم غذایی این نوع مار شامل مارهای دیگر می شود.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.