متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: سلاح مخوف روسی


   
 
 
 
 
 فیلم: سلاح مخوف روسی


ویدیو مرتبط :
سلاح مخوف روسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلاح مخوف سونی آماده رقابت با سامسونگ!(عکس)



 
اخبار علمی - سلاح مخوف سونی آماده رقابت با سامسونگ!(عکس)

اکسپریا Z2 در واقع پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۴ است. این بدین معنا است که سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی تلفن پرچمدار دیگری را که انتظار می‌رود نام آن Xperia Z3 باشد روانه بازار می‌کند.

اخبار,اخبار علمی,موبایل


سونی از سال گذشته و برای تلفن‌های Xperia Z و Z1 و Z2 از ظاهر مشابه و از یک زبان طراحی واحد استفاده نموده است که حالا به نظر برخی از طرفداران این شرکت، تکراری شده است.

 

تنها چند روز از معرفی پرچمدار سامسونگ یعنی گلگسی اس 3 گذشته و به نظر می رسد سونی عزم خود را برای عرض اندامی دگربار در برابر غول های فناوری دنیا جزم کرده و البته در کمال تعجب سرعتی باور نکردنی را برای معرفی محصول جدید خود برگزیده است.

وقتی از یوشیرو مدیر بخش خلاقیت موبایل سونی پرسیده شده که چرا سونی با فاصله زمانی نسبت کمی نسبت به Z1 تلفن Z2 را معرفی نموده، گفته است که صنعت موبایل با سرعت بسیار بالایی در حال حرکت است و سونی نیز برای پاسخ به نیاز بازار پرچمدار جدید خود را با فاصله زمانی کمی نسبت به نسخه قبلی عرضه می‌کند.
 
او در ادامه صحبت خود تایید نموده که سونی همین استراتژی را در سال ۲۰۱۴ نیز بکار خواهد گرفت و اکسپریا Z2 در واقع پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۴ است. این بدین معنا است که سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی تلفن پرچمدار دیگری را که انتظار می‌رود نام آن Xperia Z3 باشد روانه بازار می‌کند.

مدیر بخش خلاقیت موبایل سونی همچنین به این موضوع اشاره کرده که سونی قصد ندارد روی یک طراحی باقی بماند. این جمله احتمالا به این معناست که ژاپنی‌ها سخت در تلاش هستند تا طراحی جدیدی را برای نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود خلق کنند.

 

سونی از سال گذشته و برای تلفن‌های Xperia Z و Z1 و Z2 از ظاهر مشابه و از یک زبان طراحی واحد استفاده نموده است که حالا به نظر برخی از طرفداران این شرکت، تکراری شده است. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۴ سونی،‌ با طراحی متفاوت و جدیدی روانه بازار خواهد شد.
 اخبارعلمی - نامه نیوز