متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: زنی که دست شیر را از پشت بست


برای خوردن یک استیک 2 کیلویی در کمتر از 3 دقیقه باید آرواره هایی قوی تر و دندان هایی تیز تر از شیر داشت. این زن دارای همین خصوصیات است.

جام جم نما: به گزارش  هامر، هنگامی که مولی شویلر آمریکایی را با آن هیکل لاغر و استخوانی ببینیم حتی نمی توانیم تصور کنیم که او قادر به خوردن یک نان باگت کامل باشد. اما چنین تصوری کاملا غلط است.

مولی در رستوران سیلرز الد کانتری کیچن شهر پورتلند آمریکا دقیقا در مدت 2 دقیقه و 44 ثانیه یک استیک از گوشت گاو به وزن خالص 2 کیلو گرم را خورد. تازه پس از خوردن این مقدار گوشت مولی به سراغ سیب زمینی سرخ کرده ،​نان و سالاد رفت.

بعید است که حتی یک شیر بتواند در ظرف چنین مدت کوتاهی این مقدار گوشت را بخورد. در ضمن باید یادآوری کرد که یک ببر سیبری در روز حدود 8 کیلو گوشت می خورد. البته ببر سیبری بیش از 300 کیلو وزن دارد اما با مشاهده مولی می توان تخمین زد که وزن او باید چیزی بین 60 تا 65 کیلو گرم باشد.

رکورد قبلی خوردن یک استیک 2 کیلو گرمی متعلق به مردی به نام پیتر زروینسکی بود که توانست در مدت 6 دقیقه و 48 ثانیه این مقدار گوشت را بخورد. درواقع ، مولی شویلر رکورد این مرد را نشکست بلکه ترکاند.



ویدیو مرتبط :
دختر روانی دست هر چی پسر روانیه از پشت بست !!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد +عکس



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

زنی که بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این خانواده برزیلی بیش از 30 سال پیش لاک پشت دست آموز خود را گم کردند و حال بعد از گذشت این همه سال این لاکپشت زنده و در انباری خانه پیدا شد.

زنی که بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد +عکس

این لاک پشت ماده "مانوئلا " نام داشت و در سال 1982 در ریودوژانیرو برزیل گم شد و اگر چه صاحبش مدتها در جستجوی او بود اما اثری از او نیافت.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

خانواده "امیلدا" همواره تصور میکردند هنگام تعمیرات منزل کارگران ساختمانی درب منزل را باز گذاشته اند و این حیوان از خانه خارج شده است. بعد از مرگ پدر خانواده که عادت داشت وسایل برقی خراب را جمع کرده و در انبار خانه نگهداری کند افراد خانواده تصمیم گرفتند در انباری را که مدتها بود قفل شده بود باز کرده و آن را مرتب کنند و در همین زمان بود که این گمشده سالهای دور پیدا شد و باعث شد همه اعضای خانواده متعجب شوند. او در یک جعبه مقوایی کهنه پیدا شد.

صاحب این حیوان که اکنون زنی 38 ساله است میگوید وقتی او را داخل جعبه دیدم واقعا  احساس کردم رنگم سفید شد. باور نمیکردم بعد از اینهمه سال او پیدا شود. اینکه چگونه او این همه سال زنده مانده است واقعا باورنکردنی است.

آنها احتمال میدهند که این حیوان طی این سالها از موریانه های کف چوبی انباری تغذیه کرده است./پرداد