متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: رقص عربی بازیکن مشهور فوتبال


بازیکن تیم ملی فرانسه و باشگاه "بایرن مونیخ" آلمان در جریان سفرش به امارات، با شور و اشتیاق فراوانی در مراسم محلی رقص شمشیر شرکت کرد.

العالم: "فرانک  ریبری" دیروز در مراسمی محلی در دبی که به "رقص الیوله" معروف است، حضور یافت.

ریبری به همراه شماری از ستاره‌های سرشناس فوتبال مانند "کریستیانو رونالدو" در آغاز سال نو میلادی از سوی دولت امارات برای سفر به این کشور و حضور در کنفرانس بین المللی ورزشی دبی دعوت شده‌اند.

دبی با برگزاری بزرگترین مراسم آتش بازی در لحظه آغاز سال نو میلادی، امسال این مراسم را به نام خود در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.



ویدیو مرتبط :
20 بازیکن برتر و مشهور مسلمان فوتبال جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن مشهور فوتبال به سینما می‌آید



اخبار فرهنگی,خبر های فرهنگی,سینما

«من سالوادور نیستم» در برنامه اکران عید نوروز خواهد بود.

«من سالوادور نیستم» که قرار بود قبل از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اکران شود تا پس از برگزاری این رویداد هنری به تعویق افتاد و اکنون به گفته مسئول دفتر پخش‌کننده این فیلم، قبل از عید نوروز اکران می‌شود.
 
این فیلم با بازی رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا خالقی و ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی از اسفندماه در سینماهای تهران و شهرستانها به نمایش درخواهد آمد.

اخبار فرهنگی - سینماخبر