متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: دانک دیدنی مایکل جوردن در 50 سالگی!


 
 
 
 
 دانک دیدنی مایکل جوردن در ۵۰ سالگی!


ویدیو مرتبط :
دانک دیدنی مایکل جوردن در 50 سالگی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم مستند 50 سالگی پرسپولیس مجوز ندارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛
فیلم مستند 50 سالگی پرسپولیس مجوز ندارد

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد؛ مراسم رونمایی از مستند جشن 50 سالگی پرسپولیس از طرف این باشگاه نبوده و بدون اطلاع و اخذ مجوز صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طی روزهای گذشته دعوتنامه‌هایی با نام و نشان باشگاه پرسپولیس برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها تحت عنوان رونمایی از مستند جشن 50 سالگی ارسال شده است که در این ارتباط باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ برگزاری این مراسم هیچگونه ارتباطی با باشگاه ندارد و افکار عمومی اعم از هواداران و رسانه‌های گروهی مطلع باشند که این اقدام بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس بوده و برای انتشار دعوتنامه‌ها، برگزاری مراسم، تولید محصول یاد شده و استفاده از نام و نشان باشگاه، هیچگونه مجوزی از سوی این مرجع صادر نشده است.

همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در مواجهه با سوء استفاده از نام و نشان این باشگاه در تمام موارد و زمینه‌ها حق هرگونه پیگرد قضایی را برای خود محفوط می‌داند.

اخبار ورزشی - ایلنا