متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: امتحان مقاومت در برابر شکم!


یک تست مقاومت جالب برای کنترل خود در برابر نخوردن خوراکی خوشمزه!

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک تست مقاومت جالب برای کنترل خود در برابر نخوردن خوراکی خوشمزه! در این کلیپ کودکان را در یک اتاق تنها  گذاشته اند و از آنها خواسته اند که "مارشمالو" خوراکی خوشمزه و محبوب کودکان را به هیچ وجه نخورند! صحنه هایی جالب از مقاومت بچه ها در برابر شکم!


ویدیو مرتبط :
مقاومت ترمز| فروش مقاومت |مقاومت صنعتی مقاومت اینوتر|

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست مطهری برای دریافت فیلم نطق جنجالی و مقاومت مسئولان مجلس / بیانیه جمعی خانواده شهدا و ایثارگران در حمایت از مطهری



اخبار,درخواست مطهری برای دریافت فیلم نطق جنجالی


درخواست مطهری برای دریافت فیلم نطق جنجالی/ مقاومت مسئولان مجلس برای دادن فیلم كامل نطق

حاشیه‌های نطق علی مطهری همچنان ادامه دارند؛ حالا او از مسئولان مجلس درخواست كرده تا فیلم مربوط به نطق روز یكشنبه‌اش را در اختیار او بگذارد. درخواستی كه گویا هنوز از سوی مسئولان مجلس اجابت نشده است. .

در حالی روز یكشنبه با حمله برخی از نمایندگان به نطق علی مطهری، صحن علنی مجلس ملتهب شد كه در آن لحظات اتفاقات رخ داده توسط دوربین هیچ عكاسی ثبت نشدند. روز یكشنبه به طور اتفاقی از معدود جلسات مجلس بود كه عكاسان در آن حضور نداشتند. نهایتا خبرگزاری خانه ملت، وابسته به مجلس شورای اسلامی هم در گزارش تصویری خود از جلسه آن روز هیچ عكسی از لحظات حمله به نطق مطهری و التهاب در مجلس منتشر نكرد. این اتفاق حتی باعث شد تا روزنامه «مردم امروز» در صفحه اول خود در شماره روز دوشنبه آن وقایع را بر اساس روایت‌ها، نقاشی و تصویرسازی كند.
 
به گزارش آفتاب، پایگاه خبری خرداد در ادامه نوشته است: در این شرایط اما آنطور كه نمایندگان نزدیك به علی مطهری خبر دادند، او از مسئولان مجلس خواسته تا فیلم مربوط به آن نطق پر حاشیه را در اختیار او بگذارد. بر همین اساس گفته شده مسئولان با دادن این فیلم تا لحظه قطع نطق توسط نمایندگان، به علی مطهری موافقت كرده است. اما مطهری اصرار دارد كه این فیلم را از لحظه آغاز نطق تا زمانی كه توسط نمایندگان زمین می‌خورد و بعد از آن از صحن خارج می‌شود، در اختیارش بگذارند. این درخواست هنوز از سوی مسئولان مجلس مورد موافقت قرار نگرفته است.
 
طبق قانون و آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان می‌توانند فیلم مربوط به زمان نطق‌ها و صحبت‌های خود در مجلس را از مسئولان مجلس بگیرند.
 
این در شرایطی است كه نمایندگان مخالف مطهری مدعی شده‌اند كه در ان روز حمله‌ای در كار نبوده و آنها تنها به صورت كلامی به مطهری اعتراض كرده‌اند. حال آنكه علی مطهری بعد از پایان نطقش زمین خورده و حتی زخمی شده است.
 
در اقدامی دیگر، علی مطهری در تذكری در جلسه علنی روز سه شنبه با انتقاد از اینکه دو دقیقه از نطق روز یکشنبه وی از رادیو پخش نشد گفت: «حق من و موکلانم محفوظ است که این دو دقیقه در فرصت‌های آتی یا در نطق 5 دقیقه‌ای یا 7 دقیقه ای منظور شود یا در اولین فرصت نطق میان دستور منظور شود تا دیگر این روش تکرار نشود.» وی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل  69 قانون اساسی گفت: «براساس این قانون مذاکرات مجلس شورای اسلامی باید علنی باشد و گزارش کامل آن از طریق رادیو و روزنامه رسمی برای اطلاع عموم منتشر شود.» علی لاریجانی، رئیس مجلس یك روز قبل از آن مانع از مطرح شدن تذكر مطهری در صحن علنی شده بود.

------------------------

بیانیه جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در حمایت از علی مطهری

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران طی نامه‌ای به علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از مواضع این نماینده مجلس تاکید کردند: ما به عنوان جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حمایت خود را از هر حرکتی که در راستای احقاق حقوق مردم باشد اعلام می‌کنیم. .

به گزارش آفتاب، در این بیانیه خطاب به علی مطهری آمده است: در سالهای اخیر بسیاری از دلسوزان مردم و نظام ناخواسته مجبور به سکوت شدند. اما در همین سالها بارها و بارها ندای حق‌طلبانه شما را شنیده‌ایم. اطمینان داشته باشید شما را در این مسیری که در آن گام نهاده‌اید تنها نمی‌گذاریم. هرچند شجاعت ذاتی شما باعث شد نه تنها عرصه را خالی نکنید بلکه سخنان و مواضع شما به لباس نمایندگی مجلس حرمت و ارزش بیشتری داد.

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: آنچه در این سالها بر بزرگان و دلسوزان واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران رفت باورنکردنی بود اما شما عیار انقلابی خود را نمایان کردید. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم انتظاری هم جز این از فرزند شهید والامقام مرحوم مرتضی مطهری نمی‌رفت. در روزگاری که هیچ نگاه منتقدانه‌ای تحمل نمی‌شود، بر راه آزادیخواهانه و حق‌طلبانه مردم ایران استوار ماندید. ما به عنوان جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حمایت خود را از هر حرکتی که در راستای احقاق حقوق مردم باشد اعلام می‌کنیم و در این بین از مواضع شرافتمندانه شما به عنوان نماینده‌ای از جنس مردم حمایت کرده و امیدواریم دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم قدم در راه شما بگذارند.

اخبار سیاسی - آفتاب