متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: ابراز علاقه مایلی‌کهن به «داریوش»!


محمد مایلی کهن که این روزها حرف‌ها و حرکاتش نقل محافل است شب گذشته و در برنامه نود از علاقه خود به«داریوش اقبالی» سخن گفت.

تابناک: محمد مایلی کهن که این روزها حرف‌ها و حرکاتش نقل محافل است شب گذشته و در برنامه نود از علاقه خود به«داریوش اقبالی» سخن گفت. مایلی کهن با اشاره به تصویری از وی که مربوط به پیش از انقلاب بود گفت که او در آن زمان ریش داشته و علتش علاقه او به داریوش بوده و هنوز هم داریوش را دوست دارد ولی برخی از کارهای او را هم تایید نمی کند!

توصیه می‌کنیم دیدن صورت فردوسی‌پور زمانی که مایلی کهن این حرف‌ها را بر زبان می‌اورد را از دست ندهید.

در حالی مایلی کهن چنین صحبتی را مطرح کرد که بعید است او از خط قرمزهای صداوسیما بی خبر بوده باشد.



ویدیو مرتبط :
ابراز علاقه مایلی کهن به داریوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: ابراز علاقه عجیب یک اسب!


گزارشگر شبکه ABC همراه فیلمبردارش می خواهد گزارشی از یک اسب اصیل و صاحب آن تهیه کند. اما کار فیلمبردار اندکی مشکل است زیرا یکی از اسب های حاضر علاقه ویژه ای به او نشان می دهد.

جام جم آنلاین: گزارشگر شبکه ABC همراه فیلمبردارش می خواهد گزارشی از یک اسب اصیل و صاحب آن تهیه کند. اما کار فیلمبردار اندکی مشکل است زیرا یکی از اسب های حاضر علاقه ویژه ای به او نشان می دهد.

 ریچارد وایز گزارشگر شبکه ABC  به یک مزرعه پرورش اسب در نزدیکی شهر سانتیگو پایتخت شیلی رفته است. او با گونزالو ویال مالک مزرعه در مورد یک اسب اصیل گفت و گو می کند و مترجم در کنارش پرسش و پاسخ ها را از زبان انگلیسی به اسپانیایی و بالعکس ترجمه می کند.

اما فیلمبردار ریچارد کارش به آسانی آنها نیست . او برای اینکه از زاویه مناسبی فیلم بگیرد در کنار محل نگهداری یک اسب بسیار مهربان ایستاده است. اسب علاقه ویژه ای به فیلمبردار نشان می دهد.

با اینکه علاقه بیش از اندازه اسب کار فیلمبردار را دشوار کرده است اما او نمی تواند با این اسب مهربان بدرفتاری کند.