متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلمی ساخته شده از عکسهای اینستاگرام


فیلم کوتاه که با به هم چسباندن عکس های ایستاگرام توسط Thomas Jullien تهیه شده

عکس‌ها میدانند: توماس جولین ( #ThomasJullien ) متوجه شده که عکس #اینستاگرام ( #instagram ) منبع خوبی برای همه نوع عکسه. و از این قضیه الهام گرفت تا #فیلم کوتاهی بسازد. این #کلیپ با ۸۵۲ عکس از ۸۵۲ کاربر اینستاگرام تهیه شده. ممکنه شما این عکس هارو بشناسید. ممکنه یکی از اونا هم ماله شما باشه!

 من میخواستم با این هرج و مرج یک ساختار متفاوت بسازم. نتیجه اش هم یک فیلم کوتاه شد با منبعی که جمعیتش خیلی زیاد است، که نامتناهی بودن شبکه های چند #رسانه ای را نشان میدهد – توماس جولین

یک فیلم کوتاه با اینستاگرام (SHORT FILM MADE WITH INSTAGRAM STILLS)


خیلی جالبه که ببینیم که چندین نفر یک نوع عکس رو در یک مکان ثابت گرفته اند. همچنین جالبه که از زوایای مختلف یک سوژه رو توی یک ثانیه ببینیم. طوری که مجبورید تعجب کنید و میفهمید که عکس ها در این شبکه ها بین المللی اند. حتی به آدم این حس رو میده که تنها نیست و جوری دلگرمیست، و بقیه هم از اونچه ما لذت میبریم لذت میبرند. شما چه فکر میکنید؟


ویدیو مرتبط :
چطور از عکسهای اکانت اینستاگرام خود بک آپ بگیریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتک حیثیت زن جوان شیرازی در اینستاگرام با انتشار عکسهای عروسی



رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: خانم جوان شیرازی مدعی شد تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتشار یافته که در این خصوص به کسی مشکوک نبوده و خواستار رسیدگی به پرونده خود است.

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پس از تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند و موفق به شناسایی متهم در کمتر از 24 ساعت شدند.وی ادامه داد: متهم دوست صمیمی و خانوادگی شاکی بود که با توجه به خصومت به وجود آمده بین او و شاکی، به فکر انتقا‌مگیری از وی می‌افتد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در اقدام اول با مطرح کردن طرح دوستی وارد خانه شاکی شده بود و در یک فرصت مناسب با در اختیار گرفتن آلبوم شخصی وی با استفاده از تلفن همراه خود از تصاویر مربوط به مراسم عروسی شاکی عکسبرداری کرده بود.

رئیس پلیس فتای فارس تصریح کرد: متهم در ادامه با ساخت صفحه‌ای جعلی به نام شاکی در نرم‌افزار پیام‌رسان اینستاگرام این تصاویر را به همراه مطالبی غیراخلاقی در فضای مجازی انتشار داده و نقشه شوم خود را عملی کرده بود.

 اخبار   حوادث  - ایران