متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - یکشنبه 28 آبان 1391



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 28 آبان 1391 

بز

فال متولدین فروردین: اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید كه می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت كنند، ولی باز هم احساس می‌كنید برای انجام دادن كارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح كردن آنها را تمام كنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست كه قوانین منظم روزانه تان را بشكنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به كارتان فكر كنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

گاو

فال متولدین اردیبهشت: شما ایده خیلی خاصی برای كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فكر می‌كنید كه منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اكنون می‌تواند كمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری كه شما تصور می‌كردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال متولدین خرداد: اگر چه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشكلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌كند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی كسانی كه دوستشان دارید را حمایت كنید.

خرداد
خرچنگ

فال متولدین تیر: شاید شما برای گذراندن یك روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای كه قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت كنید. این كار می‌تواند به اندازه یك گردگیری كار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دكوراسیون یك اتاق كار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌كند، شما نباید همه كارها را یك دفعه انجام دهید. در حین كار كردن سعی كنید از كارتان لذت ببرید.

تیر
شیر

فال متولدین مرداد: شاید لازم باشد كه شما میزان وابستگی‌تان به یك دوست صمیمی‌ و یا به همكارتان را كم كنید، به خصوص وقتی كه پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی كه می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات كافی یا كژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل كنید. حتی اگر شما دوست دارید كه كار را تعطیل كنید، ولی در حال حاضر مجبورید كه این مسائل را آشكار كنید.

مرداد

فال متولدین شهریور: در حالیكه ماه در نشانه شما به نپتون تیره و تار برخورد می‌كند، شك و دودلی شما نسبت به زندگی خود می‌تواند در اعتماد به نفستان نیز تاثیر بگذارد. اما شما می‌توانید تمام ناراحتی‌های خود را مخفی كنید، چرا كه سیاره بخت شما یعنی عطارد به ونوس دوست داشتنی ملحق شده است. خوشبختانه شما می‌توانید چیزهایی كه به خاطر فكر و خیالات احمقانه‌تان از دست داده بودید، مثل خلاقیت و جذابیت‌های اجتماعی، را دوباره به دست آورید.

شهریور

ترازو

فال متولدین مهر: امروز عطارد باهوش با سیاره بخت شما یعنی ونوس در یك امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خیلی منطقی و واقع بین باشید، بنابراین امروز شما هر چیزی بخواهید حتماً آن را به دست می‌آورید. اما باید سعی كنید اطلاعات خود را نیز افزایش دهید، چرا كه میزان توانایی‌های شما كمتر شده است. سعی كنید هنگام دعا كردن و آروز كردن گزینشی عمل كنید، برای اینكه هر قدر بیشتر به جزئیات توجه كنید شانس رسیدن به آرزوهایتان نیز بیشتر خواهد بود.

مهر
عقرب

فال متولدین آبان: امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشكلتان این باشد كه دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی كه یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینكه نسبت به چیزهایی كه دیده‌اید واكنش نشان دهید یك یا دو روز صبر كنید.

آبان

کماندار

فال متولدین آذر: ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است كه دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی كه دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم كردن مقاومت كنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستكاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف كنید.

آذر
بز

فال متولدین دی: امروز شما دوست ندارید كسی بداند كه چه احساسی دارید، چراكه ممكن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگویند. پنهان كاری در عنوان كردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌كند، تبادل نظر كردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی كه شما افكار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

دی
آبگیر

فال متولدین بهمن: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال متولدین اسفند: حتی اگر شما به گفتگوهایی كه جدیداً داشته‌اید كاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را كه البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی كنید. حالا باید حواستان را خوب جمع كنید كه زیاد به حس ششم خود اطمینان نكنید، چرا كه امكان دارد شما را از مسیر درست منحرف كند. حتی اگر فكر می‌كنید كه همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یكی از دوستان صمیمی‌تان چك كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - یکشنبه 3 آبان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - یکشنبه 28 خرداد 1391



 

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 28 خرداد 1391

قوچ

 فال روز متولدین فروردین: دوران معصومیت و بی‌گناهی به سر رسیده است. با وجود اینكه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می‌دانید كه تغییری بزرگ در كارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی‌دانید كه این تغییرات واقعاً شما را به كدام سمت می‌برند. از سهیم كردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فكر كردن به این موضوع هم شما را می‌ترساند. ممكن است یك یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده‌ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما می‌توانید به طرف یك نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور كنید كه می‌توانید همه كارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است كه همه چیز امروز باید تغییر كند، شما برای مدیریت كردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند كه شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی كه به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما می‌توانید تشخیص دهید كه هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید كه تمام انرژی‌تان را یكباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌كنید، فقط این حقیقت كه یك رابطه دوستانه بیشتر از آنچه كه شما فكر كنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول كنید. هرچقدر كه شما تلاش كنید این پی آمد را كنترل كنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را كاملاً با مسائل عاطفی درگیر كنید، اما نسبت به امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: مادامی كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان ااتفاق می‌افتد بی‌خیال هستید، دل شما هم آنها را مهم نمی‌پندارد. زمانی كه شما تمایل دارید كه در حالی روی یك تصویر بزرگ تمركز كنید كه بیشتر به جزئیات آن توجه می‌كنید، مشكلاتی به وجود می‌آیند. پیشنهاد می‌شود زمانی كه نكات مبهم در حال حل شدن هستند نگرش مثبت خود را حفظ كنید. بهترین كاری كه می‌توانید انجام دهید این است كه در هر دو طرف نقش خود را خوب بازی كنید، این سختی ها فردا فروكش خواهند كرد.

فال روزانه
شیر

 فال روز متولدین مرداد: اهمیتی ندارد كه شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما كار سختی است. درست زمانی كه شما آماده حركت كردن هستید یك موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می‌شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش كنید دارای یك نوع جرأت بخصوص خواهید شد.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: تغییر حالت‌های شما باعث شده است كه از تمركز كردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی كلی حركت كنید كه به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی كه شما بین فرضیه و اجرا كردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

فال روزانه
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز زندگی شما خیلی پر مشغله به نظر می‌آید و شما زیاد نمی‌توانید جو زیبا و همراه با آرامشی برای خود به وجود بیاورید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما روزهای سختی دارید، بلكه به معنی این است كه این روزها زندگی شما به گونه‌ای است كه باید توانایی خیلی زیادی داشته باشید. به خودتان اجازه وارد شدن به مسائل احساسی را بدهید، حتی اگر به راحتی نمی‌توانید انتظارات افراد دیگر را برآورده كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یك طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم كاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری كه به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد كه چه چیزی خارج از حیطه كنترل شماست. با تلاش كردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نكنید، برای نعمتهایی كه در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

فال روزانه
کماندار

فال روز متولدین آذر: قلب شما مثل یك كشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر كردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت كرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیكه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی كنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست كه اصلاً وجود ندارند. ممكن است شما احساس كنید كه به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید كه دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر كه بیشتر سعی می‌كنید قطعه گمشده این پازل را پیدا كنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بكشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشكلات را یك روزه حل كند.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما می‌خواهید كه از طرف اعضای گروهتان مورد پذریش قرار گیرید، اما ممكن است این احساس را داشته باشید كه آنها حتی به طور كامل حقیقت وجود شما را نمی‌شناسند. تأیید كردن این بخش از شما امری حیاتی است، برای اینكه شما نگران این هستید كه دیگران شما را دوست نداشته باشند و ممكن است تمایل نداشته باشید دیگران را وارد جهان درونی خود كنید. متأسفانه ترس از واكنش دیگران می ‌واند مشكل‌سازتر است. با نشان دادن آسیب پذیریتان خطر كردن را بپذیرید. شاید این كار، كار راحتی نباشد، اما از نظر احساسی بسیار شما را ارضا خواهد كرد.

فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: اكنون شما می‌خواهید دوستانتان دركتان كرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممكن است دوست نداشته باشید هركاری كه آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی كه شما كاملاً كاری را شروع كنید برآورده كردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید كاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی كه واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

فال روزانه