متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه یکشنبه 18 مرداد 1394



ماه تولد فال روزانه - یکشنبه18 مرداد 1394
بز

 فال روز متولدین فروردین: امروز شما آرزو می‌كنید كه ای كاش دیروز اختیار خود را از دست نداده بودید. حتی اگر كارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشكالی ندارد كه كمی‌خودتان را تغییر دهید. لزومی ‌ندارد به خاطر اعتماد به نفس متكبرانه خود دیگران را برنجانید. در حال حاضر بیشتر لازم است كه با ملایمت و نرمی ‌رفتار كنید. البته این ملایمت به حرفهایی كه می‌زنید مربوط نمی‌شود بلكه بیشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت:  امروز یك نفر وارد زندگیتان شده است كه از شما طلب عشق و محبت می‌كند. شما دوست ندارید دیگران فكر كنند حتی قبل از اینكه برای انجام دادن كاری در موردش با شما مشورت كنند، شما آن كار را انجام خواهید داد. فقط به خاطر اینكه فكر می‌كنید مخالفت كردن كار درستی است این كار را نكنید، چرا كه این فكر شما اصلاً هم درست نیست! به جای اینكه دید منفی خود را نشان بدهید، اگر تا جایی كه در توانتان است به اطرافیانتان كمك كنید نقش سازنده‌تری خواهید داشت.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای كه بتواند بین شما با روش كاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر  شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت كردن را خط بكشید. برای اینكه در عین حال كه به تفریح و سرگرمی ‌هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل كنید. موقعی می‌توانید استراحت كرده و آخر هفته سرگرم كننده‌ای هم داشته باشید، كه چند روز آخر هفته را خوب كار كرده باشید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز یك مسأله كوچك و  خیلی كم اهمیت هم می‌تواند شما را شوكه كند. البته نسبت به قبل - زمانی كه همیشه این گونه رفتار می‌كردید- شفاف تر عمل می‌كنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح كردن، عشق ورزی و كارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده كنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌كنیم كه استراحت كرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند كار نیز باشد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز دلتان می‌خواهد ساعتهای متمادی به خاطرات دوران كودكی خود فكر كرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید كه واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاههای شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام كنید. البته شما از قدرت متقاعد كردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده كنید و اصلاً هم نترسید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: این روزها شما سعی می‌كنید زندگی را به سخت ترین نحو ممكن- یعنی حول تعاریف و اصول و قواعد افراد دیگر اداره كنید. اما بعضی از اوقات هم خوب است كه خارج از كلیشه‌های قراردادی عمل كنید، بیرون آمدن از اصول و قوانینی كه خودتان برای خود وضع كرده‌اید می‌تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته این اتفاق زمانی می‌افتد كه به ندای درونتان گوش فرا دهید و بعد دست به عمل بزنید.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: مثل اینكه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید كه توانستید از عقایدتان دفاع كنید. وقتی كه می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت كننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید كه برای ابراز وجود كردن تا موقعی كه زمان مناسب فرا  برسد صبر كنید. حالا كه ماه نشانه شما را ترك می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است كه آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز ماه وارد نشانه شما می‌شود و شما احساس می‌كنید كه در حاشیه قرار گفته‌اید. مدیریت كردن افت و خیزهای رفتاری برایتان سخت است، اما اگر آنها را بپذیرید این كار برایتان راحت‌تر می‌شود. شاید به تعویق انداختن تصمیمات مهم كار درستی باشد، اما به دیگران اجازه ندهید كارهای مربوط به شما را پشت گوش بیندازند. یكی از خصوصیات خوب شما این است که همیشه برای رسیدن به زمان مناسب صبر می‌کنید.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: در حالیكه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی - را ملاقات می‌كند، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم كه هیجان انگیز باشند ابراز نكنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می‌دارید، باید اطمینان حاصل كنید كه محركها و انگیزه‌های شما كاملاً مشخص و آشكار باشند. پنهان كردن حقیقت فقط به خاطر اینكه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است كه كار  را به بهترین نحو ممكن انجام می‌دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می‌كند.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ما امروز خبرهای خوبی برایتان داریم!! شما می‌توانید با موفقیت كامل توانایی‌های خود را به كار بگیرید. خوشبختانه از دیروز كه عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخلیتان خیلی زیادتر شده است. اما خبر بدی هم برایتان داریم و آن خبر این است كه شاید شما نتوانید به تصویر ذهنی خود اطمینان كنید. از توانایی‌های خود استفاده كنید تا بتوانید آگاهانه تمام شك و تردیدها را برطرف كنید. خلاصه اهمیت ندارد كه كاری كه می‌كنید حتماً كار درستی باشد، فقط ضروری است كه حتماً كاری بكنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن:  شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌كنید و با آرامش كامل نقش قدرتمند خود را درك می‌كنید. اما حال و حوصله اینكه كارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید كه می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی كردن وجود ندارد. ممكن است اطرافیانتان از این كارهای اخیرتان خیلی تعجب كنند، و یا حتی شوكه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سكوت كرده اید!؟

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما نظراتی در مورد تعطیلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن دارید كه شاید حتی به نظر دیگران احمقانه به نظر برسد، ولی با این حال كسی توانایی مخالفت كردن با حرفهای شما را ندارد. پس هرچه زودتر چیزهایی را كه برای مسافرت خود لازم دارید را آماده كنید، برای اینكه قبل از اینكه خانه را ترك كنید باید خود را آماده كرده باشید. البته اگر حتی برنامه‌هایتان به تعویق افتاد خودتان را ناراحت نكنید، شما به زودی فرصت و موقعیت دیگری به دست خواهید آورد.

اسفند


ویدیو مرتبط :
فال حافظ روزانه 18 مهر 1400

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه یکشنبه 04 مرداد 1394



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 04 مرداد 1394 

بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: وقتی كه ماه وارد نشانه شما می‌شود شما كمی عبوس می‌شوید، برای اینكه احساس می‌كنید به چیزهایی كه می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انكار كردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشكل شما این است كه خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی كردن می‌گذرانید. هم اكنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس‌العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت كردن از دیگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اینكه به كسی قول بدهید اول تعهداتی كه قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به كسانی كه بهتان احتیاج دارند كمك كنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این كار ندارید. به خاطر كارهایی كه نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یكی یكی همه آن كارها را انجام بدهید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیتهای جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه‌های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیربنای محكمی برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه كند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید كالای لوكسی كه اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما كه مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌كنند شما را درگیر موضوعی كنند كه اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش كردن برای توجیه كردن فعالیتهایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیتهایی كه تاكنون كسب كرده‌اید را باور كنید و طبق آنها كار كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: یكی از دوستان لجباز شما یا یكی از همكارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بكشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نكنید. در حقیقت هرچقدر هم كه این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری كند. اگر شما با درستكاری كار كنید، هیچ كس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یك شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: حالا كه ژوپیتر در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است كه كمتر پول خرج كنید. اما وقتی چیزهای لوكس زیادی شما را وسوسه می‌كنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت كنید. الان بهترین كار این است كه توجه خود را بر روی جزئیات مسائل كاری خود معطوف كنید تا فكر خرید كردن از ذهنتان خارج شود.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته اید. فهمیدن اینكه شما عوض شده‌اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغییر كرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی كه چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را قبول می‌كنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممكن است رابطه‌تان با یكی از اعضای خانواده‌تان در خانه شكر آب بشود. بحث كردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینكه دیگران را متقاعد كنید كه همه كارهای شما درست است، به دنبال پیدا كردن نقطه‌های مشترك باشید. یك مذاكره همه جانبه از یك گفتمان یك طرفه مفیدتر است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممكن است به مشكل بر بخورید. یك اهمال كاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلكه باعث می‌شود شما هر موقع كه لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

اسفند