متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه یکشنبه 10 آبان 1394



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 10 آبان 1394

بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما در حالیكه می‌دانید چگونه به جایی برسید كه متفاوت باشید، ممكن است طرز فكری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی كه می‌خواهید اطمینان كامل دارید بدین معنی نیست كه آنها با داشتن برنامه عملی و كاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینكه باید چند روز صبر كنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای كه ریخته اید عمل كنید. با همه این احوال وقتی كاری را تمام می‌كنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینكه معمولاً  كارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر كارهای كوچكی را به طور كامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است كه كارهای بزرگی را تقبل كرده و آنها را نیمه تمام رها كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌كنید، ولی اكنون باید به چیزهایی كه در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه كنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی كه تصور می‌كنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و كفتگوی دوستانه با یكی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری كند كه چیزهای كه شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما امروز ترجیح می‌دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و كاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما كنار نهادن مسئولیتهایتان كار راحتی نیست، چرا كه این روزها شما بیش از حد فكور و اندیشمند شده اید و مسئولیتهای اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسانهای دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت یا پیك نیك بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده كه بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس كارها بربیایند. حتی اگر برای این كار مجبور شوید با یكی از همكارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید كه اگر فقط یك بار بهشان بگویید كه نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز توجه كردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، كه البته كاری غیر معمول و خارج از كارهای روزانه‌تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراكه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید كه خستگی ناشی از یكنواختی را از تنتان بیرون كنید. از تغییر دادن زندگی خود نترسید، چراكه احساس شادابی كه بعد از آن حاصل می‌كنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

اسفند

 




ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - یکشنبه 3 آبان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه یکشنبه 10 خرداد 1394



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 10 خرداد 1394

قوچ

فال روز متولدین فروردین: اگر شما كسی را تحت كنترل خود دارید سعی نكنید كه او را متقاعد كنید، برای اینكه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینكه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واكنش نشان بدهید. واكنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد كه یك موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل كنید كه برای دیگران مفید است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: آرزوهای شما امروز با مانعی مواجه شده است كه این مانع معمولاً در طول روز باعث می‌شود كه شما از رویاهایتان غافل بمانید. اكنون شما باید زندگی واقعی و تخیلات را از هم تشخیص بدهید، كه این موضوع تصمیم‌گیری را برای شما مشكل می‌سازد. چون كه امروز همه چیز از آن چیزی كه واقعاً هست بهتر به نظر می‌رسد، شما با مشكل مواجه خواهید شد. قبل از اینكه بخواهید حركتی مهم را شروع كنید، برای فهمیدن و بررسی واقعیت لحظه‌ای درنگ كنید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شخصی امروز ممكن است كه قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر كند، در حالیكه ثابت شده است كه شما نمی‌توانید با توجه به جلد یك كتاب در مورد آن قضاوت كنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر كدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینكه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نكنید. امروز كمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما امروز تلاش كنید كه با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب كنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب كنید. این یك سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری كند. به یاد داشته باشید، كه الان بسیار خوب است كه از مرزهای محافظتان استفاده كنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینكه خودتان را فراموش كنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادر نخواهید بود كه برای خودتان كاری انجام دهید، برای آنكه شما از اینكه به هركسی كه از شما درخواستی دارد جواب "مثبت" می‌دهید احساس خوشنودی می‌كنید. شما به راحتی می‌توانید دوست پیدا كنید، برای اینكه این سخاوت طبیعی روح شما به شدت مسری است. فقط چشمتان را به روی واقعیت باز كنید، برای اینكه اطمینان بیش از حد بعدها در طول روز می‌تواند شما را ناامید كند.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: اگرچه ممكن است كه شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیركانه است كه شما هنگامی كه چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع كنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حركت كنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول كردن یك پروژه كارتان را شروع كنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه كنید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: یك دوست یا شریك امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌كند. سلیقه‌های شما می‌توانند كاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینكه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید كه این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است كه نیازهایتان را بیان كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه كه قبلاً انجام شده كناره‌گیری كنید. به یاد داشته باشید كه وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نكنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری كنید، اما مجبور نیستید كه به اضطرابهایتان اجازه بدهید كه تعادل شما را بهم بریزند.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: اكنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده كه شما نمی‌توانید با آنها كنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی كه دوستتان هستند به نظر می‌رسد كه نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی كنند. سعی كنید كه به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی كه دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فكرهای مثبتتان را بیان كنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا كرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌كنید كه از آسایش و راحتی همیشگی‌تان بیرون آمده‌اید. شما وقتی كه برای انجام دادن كاری آماده نیستید، واقعاً دوست ندارید كه آن كار را انجام دهید، اما شهامت جواب منفی دادن را هم ندارید. خوشبختانه شما می‌تواند بدون از دست دادن موقعیت‌هایتان مسئولیتی جدید را نیز قبول كنید. شما قادر هستید خیلی بهتر آز آنچه فكر می‌كردید وظایفتان را انجام دهید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست كه باید آنها را آشكار كنید. رویاهای شما اكنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت كنید كه چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نكنید. لازم نیست كه آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشكار كنید مگر اینكه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: صداهایی در مورد اینكه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول كنید یا اینكه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینكه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه كاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول كنید كه امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امكان دارد كه سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به كار كنید، اما عاقلانه‌تر این است كه صبر كنید تا حساسیتهایتان كاهش پیدا كند.

فال روزانه