متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - یکشنبه 05 آبان 1392



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 05 آبان 1392 

بز

فال روز متولدین فروردین: هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی ‌تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهیدو برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید-- اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما احساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی كه به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه كافی توجیه كنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید نیازمند دقت و تمركز هستند. این سخن بدین معنی نیست كه شما فرد دو دل و شكاكی هستید، بلكه بدین معنی است كه اوضاع نسبت به آن چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی كه اكنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌كند و مشكلات بیشتری را به همراه دارد.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز شما وقتی که احساس ضعف و آسیب پذیری می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از قبل همکاری و روابط خود را با افراد دیگر حفظ کرده و محبت‌های آنها راجبران کنید. اما باوجودی که ماه در نشانه تان قرار دارد این استراژی کارساز نخواهد بود و همچنین با توجه به این که ونوس و نپتون نیز به این چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنویات بیشتر از مسائل شخصی توجه کنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی‌شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی كرده‌اید، تاحدی كه اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور كامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فكر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها كنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی كه به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌كنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: حالا که ونوس زیبا با نپتون رویایی در خطی مستقیم قرار می‌گیرد بهترین هدیه‌ای که می‌توایند به خودتان بدهید، زمانی برای خیال پردازی کردن است. این تقابل شما را ازمسئولیت‌های روزانه دورکرده و به دنیایی می‌کشاند که می‌توانید در مورد هر چیزی خیال پردازی کنید. به جای اینکه سعی کنید به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهید، خودتان را در این سفر جادویی معنوی قرار بدهید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - یکشنبه 3 آبان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - یکشنبه 05 خرداد 1392



ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 05 خرداد 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز تقریباً برای شما آسان است كه احساسات شخص دیگری را تحقیر كنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشكال روش شما در این است كه شما كار خودتان را دست كم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید كه در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان كافی برای برقرار كردن ارتباط عاطفی با شخصی كه دوست دارید بگذارید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما وقتی هنگام رسیدگی كردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید كه راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناكی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌كند، بلكه در مورد شخصی هم كه شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی كه احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حركت كردن برای شما مشكل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید كه در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید كه به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیكه نسبت به آنچه كه ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌كنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی كه این انرژی فرو نخوابیده، سعی نكنید از احساساتی كه شما را تحریك می‌كنند كناره‌گیری كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی كه این حوادث رمانتیك حقیقت پیدا می‌كنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد كه علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌كنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینكه سعی كنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یك دوست سهیم شوید. این كار باعث می‌شود كه نگرشهای منفی قبل از اینكه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: احتمال دارد كه دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد كنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نكرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی كه به شما خیلی نزدیك شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده كند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مكانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز می‌توانید اثری بلند مدت در رفتارهای كوتاه مدت خود داشته باشید. این كار به شما این فرصت را می‌دهد تا با تغییرات كوچك به نتایج بزرگی برسید. اما كمتر احتمال دارد كه شما اكنون مسئولیت مهمی را قبول كنید زیرا كه شما می‌خواهید آزاد باشید تا اختیارات خودتان را كشف كنید. اگر هنوز مطمئن نیستید به كسی جواب مثبت ندهید. تا زمانی كه نفهمیده‌اید دلتان واقعاً چه می‌خواهد صبر كنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید كه قبل از اینكه پیشرفت خود را محدود كنید تمام آنها را امتحان كنید. اما اگر شما چیزی را كه بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فكرتان را با آن كاملاً مشغول كنید. مواظب باشید كه خیلی دلبسته آنچه كه دوست دارید نشوید. فقط كمی آرام باشید و اجازه بدهید كه امروز را به فردا برسانید، بدون اینكه امروز را تحت نظر خود بگیرید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه كه شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر كه شما بخواهید به آنها بگویید كه روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نكنید كه با مجبور كردن دیگران به همفكری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول كردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: یك نفر در حالیكه امروز دور و بر شما می‌پلكد، شما را كاملاً خسته كرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینكه سعی كنید او را متوقف كنید كاری را كه او انجام می‌دهد را تحسین كنید. آنچه كه به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اكنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی كنید كه رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار كنید، افراد دیگر شاید از این كار هراس داشته باشند. پنهان كردن احساسات به طور كامل تنها راه حل نیست، اما اگر اكنون این احساسات را به آرامی آشكار سازید بهتر از این است كه مكنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز بهتر است كه بین عقل و احساستان تعادلی به وجود بیاید، اما برای شما راحت‌تر است كه با عقل تصمیم‌گیری كنید تا با احساس. اگر شما احساسات واقعی‌تان را با حاضر جوابی كنایه‌دار مخفی كنید، پایه‌ریزی كردن برای روابط دوستی‌های مهم سخت‌تر خواهد شد. از طرف دیگر اگر اكنون آنچه را كه می‌خواهید با دیگران تقسیم كنید‌، شاید سرعت رسیدن به آروزهای‌تان بییشتر شود.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما كارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید كه پروژه‌ای خلاقانه را شروع كنید. متأسفانه آنچه كه امروز شما شروع می‌كنید تا انجام دهید فردا با مشكل مواجه می‌شود. اما باریك‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی كه حتی فكرش را هم نمی‌كنید پیشرفت كنید.

اسفند