متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - یکشنبه 02 تیر 1392



ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 02 تیر 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی كه شما امروز دریافت می‌كنید ممكن است رابطه آشكاری با كارهایی كه اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی كه معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی كه جواب مثبت دادید لازم است كه سخت كار كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما اكنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فكر كردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته كه از دستشان داده‌اید باعث می‌شود كه نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری كردن مهم‌ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امكانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید كه رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای كه در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا كنند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: یك روش عملی برای ارتباط برقرار كردن اكنون باعث شده است كه شما كمی آرام تر حركت كنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح كردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است كه با هر كسی كه به شما نزدیك می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نكنید؛ اگر شما از اینكه بتوانید روی شخص دیگری حساب كنید اطمینان كافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید كه بحث به كدام سمت هدایت می‌شود.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگرچه شور و هیجان احساسی اكنون فروكش كرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیك می‌شود و امكان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی كه جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین كند. شما نمی‌خواهید كه فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفكرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نكنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت كننده به نام واقعیت وجود دارد كه تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور كاربردی و عملی كار كردن شما را از تخیلاتتان دور می‌كند، اما اجازه ندهید كه این امور رویاهای شما را به كلی نابود كنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد كافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگر شما مطمئن نیستید كه در محل كار چه كاری باید انجام دهید، برای فهمیدن جواب سئوالهایتان به افراد دیگر نگاه نكنید. احتمالاً آنها هم به اندازه شما نامطمئن هستند. در عوض به سمت اصول كلی برگردید. مسئولیتهایی را كه به شا محول شده به خوبی انجام دهید. و به یاد داشته باشید كه شما فقط امروز خودتان را مشغول نساخته‌اید، بلكه برای روزهای آینده خودتان را آماده كرده‌اید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ممكن است شما به خاطر اینكه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه كند و كاو كردن یك مشكل برای فهمیدن اینكه چه كاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد كنید بهتر از این است كه آن را به آینده موكول كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: به نظر می‌رسد كه شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی كمتری داشته باشد. افرادی كه به شما نزدیك هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید كه كارهایی كه شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند كرد. وقتی شما خودتان از درك احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌كنند. پس قبل از اینكه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش كنید، اطمینان داشته باشید كه كاملاً آنها را می‌شناسید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: وقت باارزشتان را با غیبت كردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینكه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج كند. دوری كردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یك مكالمه تلفی زیركانه ولی بیهوده از آنچه كه شما فكر می‌كنید راحت‌تر است. فقط در عین حال كه دلسوز هستید باید درستكار نیز باشید. مادامی كه نیت شما پاك باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: اعتراف كردن به اینكه چگونه یك انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌كند ممكن است برایتان كار سختی باشد. خواه دلیل این كار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد كه شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌كنید، نادیده گرفتن یك رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول كردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود كنید؛ زندگی آنقدر كوتاه است كه ارزش این را ندارد قبل از اینكه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد كنیم.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز به شما پیشنهاد می‌شود كه آنچه را احساس می‌كنید دقیقاً شرح دهید، برای اینكه هرچقدر كه شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌كنند. اما وقتی كه شما زیاد تلاش می‌كنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌كنید، سپس همه چیز مثل یك شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمركز كنید، ولی امروز یكی از آن روزها نیست.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: حتی اگر برقرار كردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امكان پذیر نیست، وقت كافی دارید تا افرادی را كه شگفت‌انگیز هستند شناسایی كنید. به خاطر وجود افرادی كه زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی كه شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیكه از دوستانتان قدردانی می‌كنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریك كردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
گزارش خبری تحلیلی پایش یکشنبه 15 تیر 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - یکشنبه 09 تیر 1392



ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 09 تیر 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست كه شما به خاطر اینكه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست كردن پر كنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا كنید. با ناامید كردن یك نفر دیگر خودتان را سرگرم نكنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ممكن است شما دوست داشته باشید كه رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی كنید كه با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید كه فكر كردید نباید تا اینجا پیش روی می‌كردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق كشیده و مرزهایی را كه برای خودتان تعیین كرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی كه شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما فكر می‌كنید كه یك نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد كند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینكه سعی كنید اتفاقاتی را كه در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی كنید با كسی كه شما را فریب داده است متقابلاً رفتار كنید مطمئناً برنده نخواهید شد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌كنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی كردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یكی از ویژگی‌های شما این بوده كه دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس كنید. با تجسم كردن چیزهایی كه می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممكن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند كه آنها را راهنمایی كنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود كه به استراحت كردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید كه فقط هركاری را كه نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این كار تماشا كردن تلویزیون باشد، چه شنا كردن در استخر و یا پیاده‌روی كردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز می‌توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت كردن داشته باشید. در حال حاضر آسان‌تر گرفتن زندگی باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی كه ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می‌كند همچنین شما را تشویق می‌كند كه به كار كردن ادامه بدهید. مادامی كه شما نتوانسته‌اید از وقتتان برای استراحت كردن استفاده كنید نخواهید توانست از زندگی‌تان لذت ببرید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا كرده‌اید برای اینكه می‌خواهید كه آنها بدانند كه شما در مورد یك مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممكن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است كه تفكراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا كنید به نتیجه نخواهید رسید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید كه انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یك روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اكنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محكم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر كارهایتان سرزنش كنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی كه یك نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار كند.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به كار نكنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای كاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد كه با هیجان بیتشری كار كنید. چه این كار را بكنید چه نكنید مجبور خواهید بود شرایط سختی كه در حال حاضر به وجود آمده را تحمل كنید. اما واقعاً مهم نیست كه شما چه كاری انجام می‌دهید و اینكه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلكه آن چیزی كه اهمیت دارد این است كه بتوانید تعهداتی را كه به دیگران داده‌اید را عملی كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: دو جمله «عجله نكنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست كه شما سعی و تلاش اضافی بكنید. عجیب اینكه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول كنید، ولی این انكار كردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینكه به دنبال راههایی باشید كه به امكاناتی كه دارید در آینده توسعه بدهید، سعی كنید از چیزهایی كه در اختیار دارید هم اكنون لذت ببرید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: ممكن است امروز با یكی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. كاملاً واضح است كه این مشكل مربوط به شما نیست، برای اینكه دوست داشته‌اید كه از مجادله‌ها دوری كنید. حتی اگر با صحبت كردن هم توانستید این مشكل را حل كنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید كه شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین كردن انعطاف پذیری باعث می‌شود كه دیگران بیشتر با شما احساس راحتی كنند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: به نظر می‌رسد كه اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یكی از طرافیان شما تغییر كرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینكه این رویه شما را نگران كرده است ولی باز هم به كار خود ادامه می‌دهد. از امكانات و نفوذ خود استفاده كنید تا امور را تحت كنترل خود درآورید. به جای اینكه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت كنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی كه بهش نیاز داشتید ذخیره كنید.

اسفند