متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - چهار شنبه 03 آبان 1391



ماه تولد

فال روزانه - چهار شنبه 3 آبان 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی كه آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب "نه" تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اكنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است كه باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما دوری کردن از سختی‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
مقدم 1391/03/03 ....شور20

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 03 تیر 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 03 تیر 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: نشانه‌هایی كه شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شكل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه كه اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینكه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب كنند. لازم نیست كه هر چیزی را برای دیگران ثابت كنید. فقط باید دلتان پاك باشد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: توجه كردن به كار و وظایف كاری اكنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فكر كنید كه كسی به كمك احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممكن است شما بتوانید با باریك‌بینی خود بر این مشكل چیره شوید. البته كمك كردن به فردی كه نیاز به كمك دارد كار اشتباهی نیست، اما اكنون قبول كردن محدودیتهایتان باعث می‌شود كه این فرد ناامید نشود.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: اگر امروز همه چیز تغییر كرد و زیر و رو شد تعجب نكنید، برای اینكه امروز یك نفر برنامه‌های خود را عوض می‌كند و این كار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را كنترل كنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت كردن واكنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌كشاند، پس راهی را پیدا كنید كه شما را به مراحل بالاتر برساند.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یك فرد دیگر را بد تعبیر می‌كنید. ممكن است كه شما معتقد باشید كه دیگران از شما حمایت نمی‌كنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما كار می‌كنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این كار این است كه شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف كردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز برای شما روز پركار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یك دوست یا همكار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شكل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه بیشتر داشته باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمتهایی كه دارید شكرگزار باشید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما در حالیكه می‌دانید چگونه به جایی برسید كه متفاوت باشید، ممكن است طرز فكری محكم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی كه می‌خواهید اطمینان كامل دارید بدین معنی نیست كه آنها با داشتن برنامه عملی و كاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینكه باید چند روز صبر كنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز اتفاقات شگفت‌انگیزی در محل كار می‌افتد كه می‌تواند باعث آشفتگی شما شود، اما شما باید با مهارت خودتان را از آنها كنار بكشید. ممكن است اول فكر كنید كه كار اشتباهی كرده‌اید، اما شاید به شما اطلاعات نادرست داده شده باشد و یا سیگنالهای مبهمی دریافت كرده باشید. یك بار كه متوجه بشوید كار اشتباهی نكرده‌اید، آن‌وقت می‌توانید از توانایی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیكه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی كه می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفكر مختلف تردید داشته باشید، هر یك از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینكه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار كردن با فرد دیگری می‌كشاند، اما ممكن است شما مطمئن نباشید كه چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی كه به جلو می‌روید مصمم هستید كه این رابطه را كامل كنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینكه نیازی نیست روشی را برگزینید كه با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اكنون عشقی كه شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممكن است امروز یكی از اطرافیان شما با مهربانی احساساتش را نسبت به شما را بازگو كند، كه این كار باعث می‌شود شما ناراحت بشوید. حتی اگر شما این شخص را دوست داشته باشید، نمی‌دانید كه چه واكنشی باید نشان دهید و به خاطر همین برای به وجود آوردن فاصله دیواری ساختگی بین خودتان و او می‌كشید. در حقیقت شما از آن فرد دوری نمی‌كنید بلكه از احساسات خود كه سعی در نادیده گرفتنشان دارید دوری می‌كنید. وقتی كه شما با خودتان راحت كنار بیایید آن موقع می‌توانید با دیگران هم ارتباط خوبی برقرار كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز اگر فردی درمحل كار از شما فاصله بگیرد، ممكن است ناراحت شوید، اما باید بدانید كه این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممكن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد كه از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی كه را كه تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید كه هر طور كه دوست دارند رفتار كنند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: برای شما آشكار كردن آنچه كه در قلبتان است همیشه كار آسانی نیست، اما امروز ممكن است ریسك كرده و این كار را انجام بدهید. امكان دارد نتیجه آن چیزی كه شما انتظار دارید نباشد. اگرچه این رك‌گویی شما ممكن است افراد دیگر را بترساند. صحبت كردن بیش از اندازه باعث می‌شود مسائلی را كه نمی‌خواهید دیگران بدانند افشا كنید. فراموش نكنید كه لازم نیست هر چیزی را كه در ذهنتان می‌گذرد با دیگران در میان بگذارید. قبل از اینكه این كار را انجام دهید به عكس‌العمل اطرافیانتان هم فكر كنید.

اسفند