متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395



ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395

قوچ

فال روز متولدین فروردین: همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یك نگرانی وجود دارد كه به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینكه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان كافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم كه آشفته هستی فكرت را در لحظه حال متمركز كنی. به جای آنكه افكارت را در همه جا پراكنده كنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی كه پیش می آید از تمركزت هوشیارانه استفاده كن.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز می تواند روز شگفت انگیزی باشد. به جای اینكه به تمام چیزهایی كه شاید هم درست نباشند فكر كنی، از فرصتهای خوبی كه اكنون وجود دارند بهره بگیر. نگران نباش، در حقیقت هیچ دلیل طالع بینانه‌ای وجود ندارد كه بخواهی از آنچه كه در آینده برایت اتفاق می‌افتد ترس داشته باشی. نیاتت را روی روشهای ساده متمركز كن تا زندگی‌ات را زیباتر بسازی. شما حق داری كه شاد باشی و هیچ دلیل قانع كننده‌ای وجود ندارد كه خودت را از خوشبختی محروم كنی.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: یك اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یك ماجرای احساسی می‌كند و در ابتدا ممكن است كه خیلی احساس راحتی نكنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌كند.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما هدایت كردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی كه قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی كه در اطرافت هست باقی بمانی برای اینكه بهترین اتفاقها برایت امكان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناك باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود كه در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: تردید در دوست داشتن باعث می‌شود بیشتر در خاطرات گذشته به سر ببری تا در زمان حال. اگرچه شما ترجیح می‌دهی كه بعضی از چیزها را به صورت خصوصی حفظ كنی، سهیم كردن دوستان نزدیك یا خانواده‌تان در ضعف‌هایتان می‌تواند مرهمی بر یك زخم كهنه باشد.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است كه آنها را بیان كنی تا اینكه پیش خودت حفظشان كنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یكبار امتحان كن. مواظب باش؛ موقعی كه شروع می‌كنی دیگران را در احساسهایت شریك كنی، قطع كردن این روند ممكن است سخت باشد. هرچیزی كه به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق كن.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: به نظر می رسد كه همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می‌رود. برای اینكه ستاره اصلی شما یا ونوس با ژوپیتر هماهنگی دارد و شما را تشویق می كند كه خواسته هایت را برآورده كنی.. الان وقت تنبلی كردن و صبر كردن برای اینكه هرچیزی خودش اتفاق بیفتد نیست. از راهی كه در آن قرار گرفته‌ای خارج شو تا بتوانی زیبایی هایی را كه در فضای رویاهایت لمس می‌كنی آشكار كنی. افراد هم شأن شما و هم خلاقیت‌هایت را تحسین می‌كنند، پس حالا وقت ریسك كردن است.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما كلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشكل ساز باشد، اما نگذار كه هدفهایت وارد این راه بشوند. اكنون كارهایی را انجام بده كه باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند كه نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان كن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید كه چه زمانی برای این كار مناسب است.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: ستاره فرمانروای شما یعنی ژوپیتر، امروز تماس عاشقانه‌ای را از ونوس دریافت می‌كند. حتی اگر شما اخیراً دوران سختی داشته‌ای، اكنون برای شما سخت است كه آدم منفی‌ای باشی. دیگران نیز در حضور شما بیشتر خوش بین خواهند بود و به همن دلیل، ممكن است كه بیشتر دنبال شما باشند، و شما را وارد لیست خود بكنند نه برای تنبیه؛ بلكه بیشتر برای بازی و سرگرمی.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما قادر هستید موقتاً از شرایط كاری پر از استرس رها شوید، برای اینكه همكاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی كه هر فرد دیگر را هم تشویق كنی و اكنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نكن: عوامل تازه واردی كه گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما اكنون قادر هستی كه خودت را از چیزی رها كنی، حادثه خبر نمی كند و روزت ممكن است یكسره متلاشی شود. به خودت قول بده كه عشقی كه آرزو داری را بگیری بدون اینكه بخواهی حریصانه بیشتر از آن چیزی در دسترس است دریافت كنی. به جای اینكه برای چیزهای غیر قابل دسترس منتظر بمانی، به آنچه كه امروز می توانی داشته باشی راضی باش.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوكه كرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی كردن، استراحت و تجدید قوا كردن فرا رسیده است. همان طوری كه قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می كنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وكمك دیگران اكنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت كن. خوشبختی شاید در خانه شما را بكوبد، اما مشاركت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال روزانه


ویدیو مرتبط :
فال روزانه حافظ و تاروت ماه های سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395



ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 

بز

فال متولدین فروردین: اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید كه می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت كنند، ولی باز هم احساس می‌كنید برای انجام دادن كارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح كردن آنها را تمام كنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست كه قوانین منظم روزانه تان را بشكنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به كارتان فكر كنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

گاو

فال متولدین اردیبهشت: شما ایده خیلی خاصی برای كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فكر می‌كنید كه منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اكنون می‌تواند كمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری كه شما تصور می‌كردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال متولدین خرداد: اگر چه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشكلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌كند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی كسانی كه دوستشان دارید را حمایت كنید.

خرداد
خرچنگ

فال متولدین تیر: شاید شما برای گذراندن یك روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای كه قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت كنید. این كار می‌تواند به اندازه یك گردگیری كار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دكوراسیون یك اتاق كار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌كند، شما نباید همه كارها را یك دفعه انجام دهید. در حین كار كردن سعی كنید از كارتان لذت ببرید.

تیر
شیر

فال متولدین مرداد: شاید لازم باشد كه شما میزان وابستگی‌تان به یك دوست صمیمی‌ و یا به همكارتان را كم كنید، به خصوص وقتی كه پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی كه می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات كافی یا كژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل كنید. حتی اگر شما دوست دارید كه كار را تعطیل كنید، ولی در حال حاضر مجبورید كه این مسائل را آشكار كنید.

مرداد

فال متولدین شهریور: در حالیكه ماه در نشانه شما به نپتون تیره و تار برخورد می‌كند، شك و دودلی شما نسبت به زندگی خود می‌تواند در اعتماد به نفستان نیز تاثیر بگذارد. اما شما می‌توانید تمام ناراحتی‌های خود را مخفی كنید، چرا كه سیاره بخت شما یعنی عطارد به ونوس دوست داشتنی ملحق شده است. خوشبختانه شما می‌توانید چیزهایی كه به خاطر فكر و خیالات احمقانه‌تان از دست داده بودید، مثل خلاقیت و جذابیت‌های اجتماعی، را دوباره به دست آورید.

شهریور

ترازو

فال متولدین مهر: امروز عطارد باهوش با سیاره بخت شما یعنی ونوس در یك امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خیلی منطقی و واقع بین باشید، بنابراین امروز شما هر چیزی بخواهید حتماً آن را به دست می‌آورید. اما باید سعی كنید اطلاعات خود را نیز افزایش دهید، چرا كه میزان توانایی‌های شما كمتر شده است. سعی كنید هنگام دعا كردن و آروز كردن گزینشی عمل كنید، برای اینكه هر قدر بیشتر به جزئیات توجه كنید شانس رسیدن به آرزوهایتان نیز بیشتر خواهد بود.

مهر
عقرب

فال متولدین آبان: امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشكلتان این باشد كه دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی كه یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینكه نسبت به چیزهایی كه دیده‌اید واكنش نشان دهید یك یا دو روز صبر كنید.

آبان

کماندار

فال متولدین آذر: ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است كه دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی كه دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم كردن مقاومت كنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستكاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف كنید.

آذر
بز

فال متولدین دی: امروز شما دوست ندارید كسی بداند كه چه احساسی دارید، چراكه ممكن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگویند. پنهان كاری در عنوان كردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌كند، تبادل نظر كردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی كه شما افكار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

دی
آبگیر

فال متولدین بهمن: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال متولدین اسفند: حتی اگر شما به گفتگوهایی كه جدیداً داشته‌اید كاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را كه البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی كنید. حالا باید حواستان را خوب جمع كنید كه زیاد به حس ششم خود اطمینان نكنید، چرا كه امكان دارد شما را از مسیر درست منحرف كند. حتی اگر فكر می‌كنید كه همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یكی از دوستان صمیمی‌تان چك كنید.

اسفند