متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - چهارشنبه 22 آذر 1391



ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 22 آذر 1391

بز

فال روزمتولدین فروردین: این طور كه معلوم است استرس ها و نگرانی های اخیر شما آخرین بخش از پریشانی هایی بود كه مانع رسیدن شما به شادی و نشاط می شد، اما بدون اینكه چیزهایی را كه تاكنون به دست آورده اید را از دست بدهید. این ناخشنودی شما ممكن است باعث این شود قبل از فكر كردن راجع به عاقبت كار، آن را انجام دهید.اما رفتاری كه بدون اندیشه باشد شما را از هدف تان دور می كند.ریسك كردن هم بدون اینكه به عواقبش فكركنید بدترین كاری است كه می توانید انجام دهید پس نخواهید كه هر چیزی را یكباره تغییر دهید.

گاو

فال روزمتولدین اردیبهشت: افكار جدیدی برای پول درآوردن امروز در سر شما بوجود آمده است، اما مشكل است كه اینها را بخواهید به عمل در آورید. به جای اینكه روی كارهای سختی كه مفهوم پیچیده ای هم دارند تمركز كنید، می توانید به آسانی ایده های زیركانه خود را به اجرا در آورید. با این كار، كنترل بیشتری بر روی آنها خواهید داشت. انظباط فردی ممكن است در دنیا متفاوت باشد، پس تصمیم تان را بگیرید و روی رفتاری كه باعث رسیدن شما به اهداف جهانی تان می شود تمركز كنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روزمتولدین خرداد: ماه كامل می تواند شما را امروز در باران یا برف به رقص در آورد ، اما این نكته حیاتی است كه شما نباید نسبت به وظایف كاری و خانوادگی خود بی توجه باشید. این مهمانی آنقدر طولانی نمی شود كه شما بخواهید غیر مسئولانه رفتار كنید. وسوسه ها شما را احاطه كرده اند اما شما می توانید به خود تلقین كنید كه در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب كننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده كنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری كنند.

خرداد
خرچنگ

فال روزمتولدین تیر: بزرگ فكر كردن در رابطه با كارتان است ممكن است باعث شود دیگران مراقب شما باشند، و شما نیاز دارید كه برای لحظاتی برنامه هایتان را به عقب انداخته تا كمی راجع به آن تامل كنید. شما نباید در جنگی شركت كنید كه مطمئن هستید كه در آن بازنده خواهید بود و اوضاع روحی خودتان هم بهم می ریزد. اما از رویاهایتان دست نكشید. وظیفه شما این است كه راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا كنید و از برنامه هایتان هم برای رسیدن به موفقیت دست نكشید. تعادل ممكن است این روزها برای شما امكان پذیر نباشد، اما ایستادگی و مقاومت می تواند شما را به آرزوهایتان برساند.

تیر
شیر

فال روزمتولدین مرداد: شما از نقش بازی كردن خسته شده اید مخصوصا اینكه نقش كسی را بازی می كنید كه از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید كه اثبات كنید تبدیل به یك آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممكن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید كه این تنها راه عاقلانه ایست كه دارید. یك راه برای رسیدن به آن هدف این است كه خود را در میان مردمی كه بانشاط و عاطفی هستند رها كنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

مرداد

فال روزمتولدین شهریور: شما با راه حل هایی كه پیش رو دارید موافق هستید، اما هنوز هم با انتخاب های بسیاری روبرو هستید. اخیرابه خاطر كارهای زیادی كه برای انجام دادن دارید احساس پریشانی و نگرانی می كنید، مخصوصا اگر بدانید كه باید بعضی آشفتگی هایی كه در زندگی تان وجود دارند را محدود كنید. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون كمك دریافت می كنید؛‌و سرانجام می توانید هر كاری را كه در ذهن تان به آن فكر می كنید انجام دهید.

شهریور

ترازو

فال روزمتولدین مهر: شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است كه شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می كنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید كه راه تان را عوض كنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حركت كنید!.

مهر
عقرب

فال روزمتولدین آبان: مقایسه خود با دیگران زیاد برای شما مفید و ضروری نیست. اما احتمالا برایتان امروز سخت خواهد بود كه از چنین رفتاری اجتنتاب كنید چونكه می خواهید برای دست یافتن به یك وجهه بهتر مبارزه كنید. ارزیابی شخصی كار دشواری است زیرا بهترین امتیازات شما ممكن است به چشم تان نیاید. به خودتان این امكان را بدهید كه افكارتان را تغییر دهید، اما زیاد جدی و سرسخت نباشید، حتی اگر دیگران با این تغییرات شما احساس راحتی نمی كنند.

آبان

کماندار

فال روزمتولدین آذر: امروز ماه برج جوزا کمی ‌زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

آذر
بز

فال روزمتولدین دی: ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می شود كه احساس كنید سر شما از شدت كار دارد می تركد. اگرچه شما از اینكه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینكه كارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ كدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می شود، بنشینید و لیستی از كارهایی كه باید به پایان برسانید تهیه كنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر كارتان بازگردید.

دی
آبگیر

فال روزمتولدین بهمن: مطمئن باشید، امروز می توانید تا می توانید به خودتان خوش بگذرانید، اما نگرانی های جدی هم كه دارید اكنون كم رنگ تر نمی شوند. شاید به خاطر این باشد كه می دانید كه حتی سطوح كوچكی از مشكلات می توانند معنای عمیقی در درون خود داشته باشند.... و شما می خواهید اگز لازم است از آنها سر درآورید. به تدریج پیش بروید. تنها فوریت آن خود شما هستید. هر كسی می تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بیش از حد فشار و استرس وارد نكند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روزمتولدین اسفند: ماه كامل امروز در نشان شما می تواند شما را تا هر جا كه بخواهید بكشاند. در كارتان مسئولیت هایی دارید كه به شما استرس وارد می كنند و شما نیاز دارید كه از فرضیات خود تان برای انجام آنها بهره بگیرید. اما تمایل دارید كه برای كنترل كردن امور، همه چیز را تغییر دهید- در جهان فردی و شخصی خود، زندگی خانوادگی و حتی تمرینات و مراقبه های روحی و روانی تان- سعی كنید فرضیات شخصی خود را بر كسی تحمیل نكنید؛ از طرف دیگر، از آنها عقب نشینی هم نكنید. انكار و تكذیب فقط پریشانی شما را بیشتر می كنند، پس صادق باشید كه جهان برایتان پر از آرامش و صلح شود.

اسفند


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری 1391

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - چهارشنبه 22 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - چهار شنبه 22 شهریور 1391

بز

متولدین ماه فروردین : شاید شما دوست داشته باشید روزتان را با كمترین میزان ناآرامی و بی‌نظمی سپری كنید، اما اگر شما هیچ كاری هم نكنید ظاهراً می‌توانید از دردسر دوری كنید. شاید شما مجبور شوید برنامه‌های مرتب و زمان بندی شده خود را كنار گذاشته و حسی كار كنید. خوشبختانه در حالیكه فرصتهای هیجان‌انگیزی به زندگی‌تان راه پیدا كرده‌اند، طبیعت غریزی شما بهتان كمك می‌كند این فرصتها را ببینید.

گاو

متولدین ماه اردیبهشت: شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افكار آشفته و نامنسجم خود را فاش كنید. هیچ فرقی نمی‌كند كه كدام یك از این كارها را انجام می‌دهید. جالب است كه هم اكنون هیچ تفاوتی بین یك فرد احمق و یك جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینكه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت كنید مطمئن شوید كه آنها از تفكرات بنیادین شما حمایت می‌كنند.

اردیبهشت
دوقلوها

متولدین ماه خرداد: رئیس شما نمی‌تواند به آن شكلی كه شما می‌خواهید ازتان حمایت كند. شاید او در تعطیلات است و در اداره حضور ندارد و یا شاید با برنامه‌هایتان مخالف است. دلیل او هرچه كه باشد فرقی نمی‌كند، شما فقط برای اینكه شغلتان را از دست ندهید مجبورید بیشتر كار كنید!! فراموش نكنید رابطه درست و مطمئن بین شكست و موفقیت فرق می‌گذارند.

خرداد
خرچنگ

متولدین ماه تیر: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی كرده‌اید، تاحدی كه اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور كامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فكر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها كنید. پس زیاد صبر نكنید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی كه به تقویم خود و برنامه‌های خود توجه نمی‌كنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

تیر
شیر

متولدین ماه مرداد: حالاكه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا كه شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نكرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینكه از فرصتهای خود استفاده كرده و به دیگران كمك كنید، حتی ممكن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت كردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فكر پیشرفت كردن در حرفه خود باشد.

مرداد

متولدین ماه شهریور: امروز شما حتماً باید استعدادهای كاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌كنید نتیجه عكس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام كارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد كرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط كاری را انجام دهید كه فكر می‌كنید درست است.

شهریور

ترازو

متولدین ماه مهر: شما این روزها احساسات خود نسبت به روابط دوستانه‌تان را به درستی نمی‌شناسید. اگر شما مجبور شوید مسائلی را كه نمی‌خواهید فاش كنید، واكنشهای شما خیلی بی‌ثبات خواهد بود  و ممكن است تمام زندگی شما را زیر و رو كند. اما فاش كردن تمام این چیزها بهتان كمك می‌كند امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد را ببینید.

مهر
عقرب

متولدین ماه آبان: جدا شدن از گروه دوستان و یا همكاران بهتان كمك می‌كند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با كسی كه سعی می‌كند كوچكترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی كنید. تغییر كردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه كارها را یكدفعه انجام دهید.

آبان

کماندار

متولدین ماه آذر: یكی از افراد خانواده‌تان قدرتش را به رخ شما می‌كشد و شما مطمئن نیستید كه می‌توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی كه گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می‌كنید. اما سعی نكنید كه خودتان به تنهایی از همه مشكلات سر در بیاورید. درعوض می‌توانید با دیگران هم مشورت كنید. نصیحت‌های آنها به خصوص نصیحت‌های همكاران در محل كار، می‌تواند برای حل كردن مشكلات خانوادگی بهتان كمك كند.

آذر
بز

متولدین ماه دی: شما امروز كاملاً به جایگاه خود در زندگی واقف بوده و به آن اطمینان دارید، اما ممكن است امروز چیزی یاد بگیرید كه برایتان سئوال ایجاد كند كه آیا در مسیر درستی قرار گرفته‌اید یا خیر؟ انعطاف پذیر بودن همیشه یك استراتژی عاقلانه است، اما امروز اصلاً مسیر خود را تغییر ندهید، مگر اینكه لازم باشد.

دی
آبگیر

متولدین ماه بهمن: امروز ماه در نشانه التقاطی شما باقی می‌ماند و شیطنتهای اورانوس را تقویت می‌كند. گردش یك سری از سیاره‌های شخصی به دور ماه بهتان كمك می‌كند تمرینهای جدید و شدید خود را تمام كنید. اما مقابله شدید خورشید با اورنوس یعنی سیاره بخت شما، می‌تواند كل زندگی‌تان، به خصوص در حیطه دوستی‌ها و رابطه‌های صمیمی، را زیر و رو كند. شما باید جایگاه خود را حفظ كنید، اما در عین حال به حرفهای دیگران هم گوش بدهید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

متولدین ماه اسفند: شما امروز به خصوص وقتی با فرد دیگری مواجه می‌شوید، تنها كسی نیستید كه آگاهانه رفتار می‌كنید. اگر این فرد همسرتان و یا دوست نزدیكتان بود، در مورد مشكلاتی كه جدیداً برایتان به وجود آورده با او صحبت كنید. اما اگر این شخص رئیستان بود، در برابر انتقاداتی كه از شما می‌شود زیاد مقاومت نكنید؛ زیرا واكنش نشان دادن با خویشتن‌داری باعث می‌شود آزادی‌هایتان در آینده نزدیك بیشتر شود.

اسفند