متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - چهارشنبه 07 فروردین 1392



ماه تولد

فال روزانه - چهارشنبه 07 فروردین 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین : امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت:اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شرکت کردن در یک گروه فعال اجتماعی یا یک گروه سیاسی ایده خوبی به نظر می‌رسد به خاطر اینکه شما می‌توانید در این بین سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید. اما ممکن است زیاد از این کار راضی نباشید مگر اینکه تاثیر اجتماعی خوبی بر شما بگذارد. با وجود اینکه ممکن است از کار کردن با دیگران در یک پروژه لذت ببرید جایی را انتخاب کنید که در آن بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر:هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از "شغل" شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

فال روزانه
شیر

 فال روز متولدین مرداد:ممکن است اداره کردن یک موقعیت مانند رهایی از زندان مانند یک سناریو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتی اگر شما قبلا با این فرضیه در محل کارتان درگیر بوده اید حالا راه حلی آشکار می‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کارهای اخیر شما طبق میل و خواسته شما نبود راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. یک فرصت به خودتان بدهید و ببینید چه پیش می‌آید. هیچ دلیل منطقی برای انتظار بیشتر برای یافتن راه حل وجود ندارد.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور:بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از "احساسات تقسیم شده" شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

فال روزانه
ترازو

 فال روز متولدین مهر: ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از "شرکاء" شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان:اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از "جزییات" پیشنهاد می‌کند که برداشتن قدم‌های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

فال روزانه
کماندار

فال روز متولدین آذر:ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از "تفریح و بازی‌های" شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن:ماه جدید امروز در سومین خانه از "ارتباطات" شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند : شما باید از انرژی قدرتمند ماه جدید که امروز در نشان شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و آن را برای مقاصد مالی خود بکار بگیرید به خاطر اینکه اتصال ماه-خورشید با ونوس مقتدر در دومین خانه از "پول" شما به ترتیب قرار گرفته اند. خوشبختانه شما نقشه ای دارید؛ و اکنون وقت آن است که طرح و نقشه خود را اجرا کنید. اما به یاد داشته باشید که مجبور نیستید که برای بالا بردن درآمد و سود خود ریسک کنید. فقط با حالت مثبت حاضر شوید و کاری را انجام دهید که می‌دانید شما را در راه تان موفق تر می‌کند.

فال روزانه

 


ویدیو مرتبط :
بازی برگشت استقلال و الجزیره روز چهارشنبه 13 فروردین 1393

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - چهارشنبه 14 فروردین 1392



ماه تولد فال روزانه - چهارشنبه 14 فروردین  1392
بز

فال روز متولدین فروردین: ممكن است امروز بتوانید مشكلی را در محل كارتان حل كنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید كه این بخشی از یك نتیجه بزرگتر است كه برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشكل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره كارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌كنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌كند. زیركانه ترین سیاست شما الان این است كه مشغولیت‌های خود را كمتر كنید؛ به خاطر اینكه یكباره می‌بینید كه در یك تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اكنون نیازی نیست كه به سمت كارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله كارها را انجام دهید، به خاطراینكه زمان كافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه كننده است كه آسان ترین راه را انتخاب كنید. درباره تصمیماتی كه باید بگیرید به مقدار كافی فكر كنید. به خاطر اینكه نتیجه كارهای شما بیشتر از آنچه كه شما فكر می‌كنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا كاری را انجام دهید كه از شما انتظار می‌رفت. اما اكنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید كه باید برای اینكه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه و تمركز كافی بر روی كاری كه انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید كارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان كافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما احتمالا قادرید كه بحرانی كه در حال بوجود آمدن است را احساس كنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینكه شما بهترین كاری كه می‌توانید را می‌كنید تا از آن پیشگیری كنید، اما این یك آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید كه عقب نشینی كنید،‌ اما احتمالا شما در یك جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌كنید. همچنانكه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص كند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید كه ممكن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یك تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: زندگی احتمالا امروز گیج كننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند كارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ‌ممكن است احساس كنید كمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه كه باید فردا انجام دهید فكر می‌كنید. اجازه ندهید فكركردن به اینكه چقدر كار برای انجام دادن دارید شما را از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن كاری را بكنید كه می‌توانید و مطمئن باشید كه در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما تمام تلاش‌تان را برای كنار آمدن و تحمل كردن همه شرایط انجام داده‌اید و اكنون احساس می‌كنید كه در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه كارها در آستانه سقوط هستید. اكنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینكه حتی به سرعت برای انجام دادن كارهای بی شمار آماده می‌شوید. اكنون اولویت بخشی به كارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینكه شما بدانید چقدر مهم است كه پیش بروید و روی آنچه كه بعدها پیش می‌آید حركت كنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شكست خود را جبران كرده و آن را بعدها انجام دهید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است كه هر كسی آن را متوجه نمی‌شود. افكار شما اكنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است كه بخواهید بر روی یك كدام از موضوعاتی كه به آنها فكر می‌كنید تمركز كنید تا آن را به واقعیت تبدیل كنید. این حرف به معنی این نیست كه آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلكه به این معنی است كه اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به كمك شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حركت كنید،‌ و شما نباید كارها را با شتابی بیش ازآنچه كه در كار معمول است انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد كه گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینكه اخیرا كاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری كه شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اكنون قادرید كه آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی كه دوستشان دارید حمایت كنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز از احتیاط خود ناامید می‌شوید، به خاطر اینكه مجبور می‌شوید بیش از آنچه كه می‌خواهید خود را در یك موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری‌ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود،‌ قادر خواهید بود كه استراحت كنید و اجازه دهید كه امور در محل كار تان راه خود را بروند. اما اگر كنترل كردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است كه به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد كند.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نكنید كه پایتان را كجا می‌گذارید ممكن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین كنید و آن را به واقعیت تبدیل كنید كه آنها باید اینجا و اكنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممكن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید كه در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیكه هوشیاری خود را به آنچه كه در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف كوشش كردن برای كنار آمدن با شرایط اخیر كنید، مخصوصا زمانیكه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌كنید تا زمانیكه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی كنید آن كارهایی را كه باید انجام دهید مشخص كنید. خوشبختانه، همچنانكه روز پیش می‌رود راه شما آشكار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید كه كجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: ممكن است امروز احساس كنید كه به اندازه كافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینكه كاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید كه همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است كه باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینكه شما معمولا می‌خواهید كه راه خود را از میان یك موقعیت انتخاب كنید و به جای اینكه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌كنید. زیاد در رابطه با آن فكر نكنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای كه الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

اسفند