متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - پنج شنبه 19 مرداد 1391



ماه تولد فال روزانه - پنج شنبه 19 مرداد  1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز روزی است كه همه اطرافیانتان كاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید كه چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند كرد! اما با وجود این شما باز هم می‌خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نكنید كه شما بالاخره از این نمایش خسته می‌شوید و این موضوع پیامهای شما را كاهش می‌دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساكت شوید، در این صورت می‌توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد:  امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تكلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز كردن احساسات تعادل برقرار كنید. دانستن اینكه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بكشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید كه چه احساسی دارید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز اصلاً نمی‌توان این حقیقت كه حسهای شما خیلی قوی هستند را كتمان كرد. اكنون شما دلتان می‌خواهد كه به كشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته‌ها آن طور كه شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی كران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانكیتان را متعادل كنید و یا مشكل صورت حسابهای پرداخت نشده‌تان را حل كنید، شاید مشكلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه كنند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما اعتقاد دارید كه اگر اصلاً تاریكی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد - و یا حداقل هركس یك چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریكی آن را روشن كند!!- شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی كه قدرت آنها كم می‌شود خودتان رازها را كشف كنید. یادتان باشد كه اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما دوست ندارید به افرادی كه می‌خواهند در مورد موضوعات روان شناسی صحبت كنند اعتماد كنید، چراكه شما فكر می‌كنند اینجور مسائل موضوعاتی خصوصی و شخصی هستند. شاید فلسفه شما این است كه فقط باید در مورد موضوعات كلی و ضروری صحبت كرد و نه هیچ چیز دیگر، اما حالا شما وسوسه می‌شوید كه ذهنتان را ازچیزهایی كه تا حالا پیش خود نگه داشته اید پاك كنید. ولی باید به آرامی‌شروع كنید، وگرنه شما بیشتر از آن چیزی كه قصد داشتید  بگویید را فاش خواهید كرد.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی كه تا بحال ازشان فرار می‌كردید صحبت كنید. در حالی كه در نظر دارید با فردی كه قبلاً به شما اعتماد كرده تبادل نظر كنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست كه كار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه كافی خوب است و همه چیز را درست خواهد كرد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: نسبت به دیروز امروز برایتان راحت‌تر است كه تصمیم مهمی‌بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد كه همین امروز این كار را بكنید، چون فردا تصمیم‌گیری باز هم سخت‌تر خواهد شد. عطارد با پلوتو كه در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه‌ای دارد و به شما این امكان را می‌دهد كه از این گفتگو سود ببرید. چرا كه موضوعات پنهانی را آشكار می‌كند و مشكلات را به شما نشان می‌دهد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز شما وقتی كه به یاد یك سنت مذهبی قدیمی ‌می‌افتید و یا وقتی یك جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشكل اینجاست كه شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینكه صبر كنید تا آنها از شما بخواهند كه دیگر در مورد این موضوع صحبت نكنید، خودتان این كار را بكنید و لزوماً با كسانی صحبت كنید كه با شما هم عقیده‌اند.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: هدف شما این است كه نظریاتتان برپایه دیدگاه های قابل قبول باشد، اما همین كه شروع به صحبت می‌كنید چیزهایی را كه نمی‌خواستید كسی بداند را هم فاش می‌كنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت كنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی كنید و بعد شروع كنید. این كار بهتان كمك می‌كند كه در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: مثل اینكه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می‌خواهد با شما صحبت كند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت كردن با او امتناع نكنید، برای اینكه شاید روزهای آینده فرصت و زمان كافی برای صحبت كردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نكنید كه با آگاهی بعضی از دیدگاه‌های درست را قبول كنید، چون كه شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می‌كنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می‌دهد.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز وقتی رشته كلامتان در حین صحبت كردن پاره شود شما خیلی عصبانی می‌شوید. با فكر كردن به اینكه چه حرفی می‌خواستید بزنید وقتتان را تلف نكنید، برای اینكه هم اكنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینكه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بكشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت كند. مطمئن باشید كه اگر این كار را بكنید، راضی‌تر خواهید شد.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
90 درجه (دو شنبه 27 مرداد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 19 فروردین 1391



 

ماه تولد فال روزانه - شنبه 19 فروردین 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پيش بروید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

ارديبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

تير
شير

فال روز متولدین مرداد: شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

مرداد

فال روز متولدین شهريور: شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

شهريور

ترازو

فال روز متولدین مهر: حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی‌کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می‌شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

دي
آبگير

فال روز متولدین بهمن: امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!

بهمن

دو ماهي که خلاف جهت هم شناميکنند

فال روز متولدین اسفند: شما خیلی خوب می‌توانید که به احساسات افراد دیگر توجه کنید، اما حالا وقتی که می‌فهیمد برای درک کردن احساسات افراد دیگر چه قدرتی باید داشته باشید دودل می‌شوید. منظور این نیست که شما به افراد دیگر بی اعتنای می‌کنید، بلکه از عنوان کردن احساسات خود که شامل نگرش‌های منفی هم می‌شوید اطمینان ندارید. پس کار کنید تا بر ترس‌هایتان غلبه کرده، عنوان کردن ضعف هایتان روابط صمیمانه شما را محکم تر می‌کند.

اسفند