متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - شنبه 07 مرداد 1391



ماه تولد

فال روزانه - شنبه 07 مرداد 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: به جای اینكه با ذهن خود كلنجار بروید، چند روز صبركرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یك نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی كه می‌خواهید به او بدهید فكر نكنید؛ در عوض به حرف‌هایی كه او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی كه احساس كردید باید در مورد چیزهایی كه می‌شنوید دیدگاه خود را بیان كنید شما هم شروع به حرف زدن كنید. اگر هنگام ملاقات كردن دیگران به اندازه كافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما حساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم كنید كه بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به كسی كه دوستش دارید ابراز كنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی كنید. با وجود اینكه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم كردن صحبت‌هایتان به شما كمك می‌كند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به كمك دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌كنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی كه جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به كسانی كه دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نكنید كه واكنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول كنید و بعد دست به عمل بزنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

مرداد

شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیانتان در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلمات‌تان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌كسب خواهید كرد. شما اكنون واقعاً انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

اسفند


ویدیو مرتبط :
فال روزانه حافظ و تاروت ماه های سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - پنج شنبه 07 مرداد 1389



 

ماه تولد

فال روزانه - پنج شنبه 07 مرداد 1389

بز

فال روز متولدین فروردین: احتمالاً احساس بهتری می‌کنید که دیروز خونسردی خود را حفظ کردید و حالا می‌توانید روی مسایلی که بیشتر مورد سلقه شما هستند، بپردازید. امروز خوشبختی در خانه شماست و شما هم انرژی و هم تمایل به دنبال کردن حداقل یک برنامه و هدف که به شادی شما ختم می‌شود را دارید. ورزش همیشه در بالای لیست اولویتهای شماست، ولی عشق هم همینطور. هر دوی این فعالیت‌ها با شانس خوبی همراه هستند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز به جای این که حواستان پی کارهایتان باشد به مطالب عشقی و احساسی فکر میکنید. امروز سیاره‌ها، ذهن شما را به مطالب عاشقانه معطوف می‌کنند. اگر داشنجو هستید و مجرد، ممکن است یک هم دانشگاهی و یا حتی یک معلم نظر شما را به خود جلب کند. اگر کسی را نصیحت می‌کنید که مسوولیت پذیرتر باشد به نظر می‌رسد آن نتیجه‌ای را که انتظار دارید نمی‌گیرید. خوب است که فکر می‌کنید همه مانند شما توانایی دارند اما آنطور نیستند. سعی کنید زمانی از زبان چرب ونرمتان استفاده کنید که لازم است و همان طور رفتار کنید که دیگران می‌خواهند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز یک نفر شما را متقاعد می‌کند و بدون شک در ذهنتان این موضوع نقش می‌بندد که آنها چطور طرز فکرشان را به شما القا می‌کنند. آنها موفق نمی‌شوند زیرا نقطه نظر شما نیز به همان اندازه قوی است بنابراین شاید به این نتیجه برسید که با هم توافق کنید. گفتنش از انجامش راحتتر است! ‌نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده‌هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: یک خرید ناگهانی می‌تواند معامله قرن شود و شما نمی‌توانید صبر کنید تا خریدتان نمایان شود. آیا می‌توانید آن قدر ولخرج و دست و دلباز باشید. اگر نه قبل از این که یک دردسر مالی بالا بیاورید یک چشم‌بندی زیرکانه با سرمایه‌تان انجام دهید. امروز روز فعالیت، ایجاد تغییرات، بهتر کردن ظاهرتان یا دنبال کردن آرزوهایتان یا حتی ایجاد رابطه‌ای جدید با جنس مخالفتان است. در چنین شرایطی امکان انجام هر کاری وجود دارد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز ممکن است کناره گیری کنید. سعی کنید کمتر روحیه تهاجمی داشته باشید. از خواسته‌ها و نیازهای آنها با خبر هستید و آنها را در مرکز کارهایتان قرار می‌دهید. دوستان جدیدی می‌یابید. در انتظار ایجاد تغییری در کارتان باشید. امروز پستچی برخلاف نامه‌های بی‌ارزش و یا قبض‌های پرداختی، نامه بسیار مهمی رابرای شما می‌آورد. این نامه تاثیر مهمی بر دارایی شما می‌گذارد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگر بر سر دو راهی قرار دارید و فکر می‌کنید به خاطر فشار روحی که دارید باید همه چیز را کنار بگذارید و ازهمه چیز دوری کنید اشتباه فکر کرده‌اید. سعی کنید به طور کلی موضاع بی‌اهمیت را نادیده بگیرید. اما تنها همین یک بار با وجودی که از محافظه کاری متنفرید ولی از آن استفاده کنید. طبیعت دیگران با شما فرق دارد خوب نیست در مورد دیگران با معیارهای خودتان قضاوت کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: می‌توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است. امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می‌کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: در کمال تعجب می‌بینید که یک نفر از شما دفاع می‌کند و طرفدار شماست. با وجود ناامیدیهای اخیر، می‌بینید که رفتار انسان دوستانه شما اکنون به شما جواب می‌دهد و تمام روز این حس شما را خوشحال نگه می‌دارد. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر می‌دهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهمتر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می‌بینید تنها دور خودتان می‌چرخید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما عاشق و شیفته افکار ماجراجویانه می‌باشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای این افکار است زیرا مشغول کشفیات جالبی می‌باشید که مطالب زیادی را به شما یاد می‌دهند و می‌توانید راجع به آنها فکر کنید. به فکر چالش دیگری نیز می‌افتید و می‌خواهید نشان دهید که بیش از توانایی خودتان می‌توانید کار انجام دهید. اگر شانس سفر کردن پیدا کنید، این امر می‌تواند ناشی از اجابت یکی از دعاهایتان باشد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما فردی هستید که با عادتها زندگی می‌کنید اما امروز برعکس همیشه هستید و امروز دوست دارید کارها و فعالیتهایی برخلاف همیشه انجام دهید. اگر از شخصی در خارج خبر بگیرید یا فردی که کاملاً از لحاظ فرهنگی و فکری متفاوت است را پیدا کنید، خوشحال می‌شوید. اگرخوش شانس باشید دعوت نامه‌ای برایتان می‌آید که به کشور دیگری بروید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز روابط شما کمی شلوغ شده و این یکی دیگر از روزهای پر تنش حساب می‌شود کسی می‌خواهد کارها را با سرعتی دو چندان به انجام برساند و این بدان معناست که او راجع به انجام این کارها به خوبی فکر نکرده است. همچنین اگر شما نتوانید با آرامش با آنها مواجه شوید، آنها خیلی کم تحمل شده زود از کوره در خواهند رفت. اگر حاضر نشوید در مقابل آنها کوتاه بیایید، وقوع بحثی شدید بین شما اجتناب ناپذیر است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز مراقب سلامتی خود باشید مخصوصاً آنهایی که سابقه درد دارند. شما تمایل دارید گاهی اوقات افراط کنید. بنابراین افراط نکنید و نگرانیها را خیلی جدی نگیرید. امروز پول و عشق با هم نیستند. اگر با دوستی به بیرون می‌روید مطمئن شوید که او هم دوست ندارد پول خرج کنید تا تفریح کنید و او نیز با قبضهای آخر ماه مشکل دارد. زیرا پول کافی به همراه ندارد و شما نیز نمی‌خواهید غذای او را هم حساب کنید.

اسفند