متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - سه شنبه 30 آبان 1391



ماه تولد

فال روزانه -سه شنبه 30 آبان 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی‌از اطلاعاتی كه بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف كاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه كه باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع كنید می‌توانید جبران كنید. به جای اینكه انرژی‌تان را سر صحبت كردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فكر كنید ببینید كه الان چه كاری لازم است انجام دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما دوست ندارید دیگران فكر كنند فرد سبكسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می‌دهید كه با كسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نكنند. شاید هم احساس می‌كنید كه همه حرف‌هایتان را زده‌اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید كه چگونه می‌توانید بهتر خودتان را مطرح كنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می‌كنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور كه می‌بینید انتقال دهید، دیگر كسی نمی‌تواند موقع صحبت كردن ازتان ایراد بگیرد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز وقتی یك مشكل خانوادگی قدیمی‌دوباره ظاهر می‌شود تا شما را آزار دهد، نمی‌توانید دست از فكر و خیال كردن بردارید. در حالیكه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می‌شود، شاید شما تركیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه كنید. تلاش برای كنار كشیدن خود از یك بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانكه انرژی‌تان را به خاطر فرار كردن از حقیقت هدر دهید، از بحث‌های صادقانه استقبال كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز دیگران شما را فردی بسیار منفی باف می‌بینند، در حالیكه خود شما اصلاً همچنین حسی ندارید. دلیلش فقط این است كه شما می‌توانید ضعف و تزلزل را در گفته‌های آنها ببینید و به خاطر همین از ایده‌های سطحی و آبكی حمایت نمی‌كنید. به جای اینكه سعی كنید احساستان را تغیر دهید، فقط شیوه بیانتان را بهتر كنید. مادامی ‌كه شما از افراد دیگر عیب‌جویی نمی‌كنید می‌توانید تا حد نیاز جدی باشید.

تیر
شیر

 

فال روز متولدین مرداد: اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فكر می‌كنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هركسی ممكن است پشیمان شود؛ همیشه كارهایی هست كه باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و كارهایی هم هست كه ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینكه سعی كنید كامل باشید، عاقلانه‌تر است كه قبول كنید یك انسان هستید و بپذیرید كه همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی نباید در حالیكه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌كنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف كنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده كنید تا كارهایی كه باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: شما احساس می‌كنید كه زندگیتان یكنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر كردن اوضاع ناامید شده‌اید. این ناامیدی به غصه‌های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا كه در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینكه غصه گذشته را بخورید به آینده‌تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می‌شود.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: این روزها برای شما فهم این موضوع كه سرنوشت شما را به كجا می‌كشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید كه اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفكرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم كنید. عجیب اینكه قبول كردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: ممكن است رئیس شما یا یكی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد كه بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌كنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شكننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فكرتان را درگیر این موضوع نكنید. شما قول داده بودید كه این موضوع را به كسی نگویید و الان هم وقت كافی ندارید كه بخواهید خودتان را ناراحت كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام كردن در یك رشته درسی صرف می‌كنید. هركدام از این دو راه كه برگزینید، در عین حال كه شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌كند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته كم‌تر می‌كند. به هر حال نیازی نیست كه ریسك كردن را عقب بیندازید و یا اینكه از شدت آن بكاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را كنسل كنید؛ فقط لازم است كه نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شاید شما امروز از ارتباط برقرار كردن پرهیز كنید، چرا كه دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمركز كنید. برای شما راحت‌تر است كه به حقایق بیشتر از احساسات توجه كنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا كردن شجاعت برای صحبت كردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر كند، اما اگر این كارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز یك نفر از راه می‌رسد كه حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید كوركورانه حرف‌های دیگران را قبول كنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نكنید كه آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینكه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته‌هایتان در جهت بهتر كردن زندگیتان استفاده كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - سه شنبه 5 آبان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 30 خرداد 1391



 

 

 

ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 30 خرداد 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینكه ممكن است شما حتی قبل از اینكه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می‌توانند شما را غافلگیر كنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می‌كنید. شدید بودن این احساسات می‌تواند هر كسی را شگفت‌زده كند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت‌زده می‌شوید. قبل از اینكه با زدودن یك گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص كنید، بیشتر به آن توجه كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما باید وفادارانه به خاطر یك دوست نزدیك یا یكی از اعضای خانواده‌تان بر سر یك موضوع پافشاری كنید، به نحوی این كار را انجام دهید كه باعث بروز مشكلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاك باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌كنید ممكن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینكه شروع به دفاع كردن از یك فرد خاص یا از یك سلیقه بكنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: زمانی كه سیاره عطارد توقف می‌كند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس كنید. به جای اینكه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام كنید و سپس شروع كنید كه بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به كار ببندید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: فكر كردن به اینكه می‌توانید قدرت كنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌كند، اما شما به حد كافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فكر كنید كه همه كارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده كنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع كاری كه انجام می‌دهید نیست، بلكه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است كه در حین انجام این كار دارید. اگر شما زیاد اغراق نكرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید كرد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: توانایی طبیعی شما برای بیان كردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل كند، برای اینكه قدرت هدایت‌كنندگی شما می‌تواند در نظر یك فرد دیگر متكبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی كه غذا را در دهانتان می‌گذارید به كسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد كمك دادند، این پیشنهاد را رد نكنید. فكر بازی داشته باشید و حمایتی كه از شما می‌شود را قبول كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: حتی اگر شما امروز نسبت به یك رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممكن است كمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فكر خوبی است، اگر شما كاملاً كناره‌گیری كنید دیگران هم نخواهند فهمید كه چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست كه برای برنامه‌هایتان از آنها طلب كمك كنید، اما زمانی كه بیشتر از همیشه به كمك نیاز دارید پذیرفتن كمك و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: شما امروز به عنوان عضوی از یك تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممكن است یك سری نظرات مخالف ظاهر شود و به كار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملكردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه كه مشكل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا كردن یك روش مفید برای ابراز كردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیكه واكنش سریع به عملكرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینكه كاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت كنید.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز ممكن است كسی فكر كند كه شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فكر نكنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است كه شاهد این باشید كه دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به كار ببندید، برای اینكه در حالیكه بیشتر از آن چیزی كه از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واكنشی نامعقول نشان دهید. اكنون دوستان و همكارانتان می‌خواهند به شما كمك كنند، اما نه در صورتی كه شما برای قبول كردن كمك آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بكشید و هنر سازش كردن با دیگران را تمرین كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: زمانی كه بحرانها به نقطه‌ای شكننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است كه در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوكه‌كننده عظیم‌تری هستند كه می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود كنند. اما تمرین كردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر كه شما كمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیك‌تر می‌شوند.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: زمانی كه همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممكن است كه شما در نقش یك كشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه كه به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران كننده نیست، برای اینكه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را كه برای كامل كردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی كنید كه افراد دیگر چه واكنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را كه برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری كه در زندگیتان است بدهید.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما كارهای بسیار زیادی دارید كه باید در محل كار به آنها بپردازید، به گونه ای كه حتی شاید نفهمید كه از كجا شروع كرده‌اید. به جای اینكه دیگران را درگیر مشكل خود بكنید، بهتر است كه سریع دست به كار شده و تا حد توانتان تلاش كنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی كننده را ایفا كنید. زمانی كه به جای كنترل كردن یك موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این كاری می‌كنید در حالیكه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

اسفند