متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - سه شنبه 19 شهریور 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 19 شهریور 1392 

بز

فال روز متولدین فروردین: حالا كه ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌كنند. شما شك دارید كه آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی كه سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر كنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز احساس می‌كنید كه مطلبی را از دیگران پنهان كرده‌اید، اما حتی قبل از اینكه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشكار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینكه رازهایی كه شما از گفتنشان خودداری می‌كنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه كردن كسی داشته باشید، حتی اگر یك غفلت آگاهانه باشد-- لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز حتی اگر شما كارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینكه به فكر فرار كردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی كه وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی كنید كه از انجام دادنشان لذت ببرید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا كرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد كه در نتیجه كار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اكنون شما ترجیح می‌دهید كه به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر كار كردن مشتاق‌تر كند. انگیزه‌ها و محركهای شما هرچه كه باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اگر شما قبلاً در مورد كمك گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فكر كرده بودید، هم اكنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینكه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد كه زیاد صحبت نكنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، كمتر می‌توانید دیگران را قانع كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینكه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌كنند. از سوی دیگر شما با ورزش كردن و سیر كردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفكرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینكه شما مجبور نیستید به آنها بگویید كه به چه چیزی فكر می‌كنید. اگر به خودتان اجازه بدهید كه از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ماه در هفتمین خانه شما كه مربوط به دوستان و همكارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی كردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی كنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نكنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز شانستان را امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراكنده‌اند و گرمایی كه از سوی دیگران احساس می‌كنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید كه از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید كه شما را به هیچ جا نمی‌رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: درستكاری شما بهترین اسلحه ای است كه می‌توانید داشته باشید، برای اینكه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند كمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت كنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینكه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید كه به هیجانات دامن بزند. سعی نكنید جلب توجه كنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی كنید با اعمالتان خود را مطرح كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: تمام كردن كارهای نیمه كاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب كند. اگر لازم بود یك لیست از كارهای ناتمامتان تهیه كنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی كنید. ابتدا از كارهایی شروع كنید كه انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ كارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید كه لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: روابط متقابل شما با یكی از اطرافیانتان تا موقعی كه تبدیل به یك مشكل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا كند. اگرچه شما سعی می‌كنید از این مشكلات دوری كنید، ولی وسوسه می‌شوید كه دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید كه كشمكش و دعوا كردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین كار این است كه از هر مجادله‌ای پرهیز كنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
مجموعه بالاتر از خبر پنج شنبه 19 شهریور 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 05 شهریور 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 05 شهریور 1392

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز شما سعی می‌كنید كه تنهایی و انزوا را انتخاب كنید، ولی دوستان و همكارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این كار را بكنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، كه از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار كنند. پس به جای اینكه با امتحان كردن تمام راه‌ها خودتان را خسته كنید، روش مناسبی پیدا كنید تا بتوانید با كسانی كه رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: روش شما برای تحت كنترل در آوردن شرایطی كه از حیطه نفوذ شما خارج هستند این است كه كه انجام دادن كارهای دیگران را تقبل نمی‌كنید. ممكن است دیگران فكر كنند شما خیلی بچه گانه رفتار می‌كنید و فرد لجبازی هستید، ولی در حال حاضر شما سعی می‌كنید كه روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت كنید. شما معمولاً روی حرف خود پافشاری می‌كنید، ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض كرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به كار می‌برید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌كنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد كاملاً از آن دفاع می‌كنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید كه كاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممكن است كمی‌هم عصبانی شوید چون كه امروز كمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌كند كه شما توانایی پنهان كردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واكنش دیگران شاید باعث شود كه خودتان را از دیگران جدا نكنید. ابتدا به تمام دلایلی كه برای پنهان كردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فكر كنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را كه صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز دوست دارید به دوستان و هم كلاسی‌ها و یا همكاران خود نزدیك تر بشوید، كه البته از آنجایی كه فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم كاملاً رعایت می‌كنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان كمك می‌كند كه به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است كه می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یك موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روش‌های شخصیتان را امتحان كنید تا محرك‌هایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما با هیچكس در مورد برنامه‌هایی كه برای آینده خود دارید صحبت نمی‌كنید، چراكه احتمالاً آمادگی این را ندارید كه با واكنش‌های آنها روبرو شوید. با وجوداین كمی‌ واقع بینی به شما كمك می‌كند كه آرزوهای خود را متعادل‌تر كنید. زیرا اكنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده‌های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌كنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اكنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت‌های دنیایی با هم روبرو شده‌اند و شما توانایی این را دارید كه در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج كنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه‌های خود را چك كرده باشید، ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یك پروژه جدید كنید. اما شاید شما به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید زمان كافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید كه نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز ممكن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا كه ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینكه شما كارهای مهمی ‌برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید كه به یك دوست كمك كنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی كرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر كنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش كنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: ممكن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینكه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی كه شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نكنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انكارشان كنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینكه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمركز كردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز كه ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد شما دلتان می‌خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید، چرا كه ممكن است دوستانتان شما را به كاری دعوت كنند كه ظاهراً به نفعتان نیست. ولی ممكن است شما از آن پیروی كنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه‌ای كه به شما سپرده ازتان بازخواست كند، بلكه قبل از اینكه برای تفرح كردن از زیر كار فرار كنید خودتان كارهایتان را تمام كنید.

اسفند