متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - سه شنبه 09 مهر 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 09 مهر 1392

بز

فال روز متولدین فروردین: به جای اینكه با ذهن خود كلنجار بروید، چند روز صبركرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یك نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی كه می‌خواهید به او بدهید فكر نكنید؛ در عوض به حرف‌هایی كه او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی كه احساس كردید باید در مورد چیزهایی كه می‌شنوید دیدگاه خود را بیان كنید شما هم شروع به حرف زدن كنید. اگر هنگام ملاقات كردن دیگران به اندازه كافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: در حالیكه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فكر می‌كنید كه می‌دانید به چه روشی كار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی كه شما نیاز داشته باشید داشتن یك دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینكه وقتی كسی بهتان پیشنهاد كمك می‌كند، شما حساس پرانرژی بودن می‌كنید، ولی اعتراف كردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول كردن حمایت دیگران بهتان كمك كند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم كنید كه بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به كسی كه دوستش دارید ابراز كنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی كنید. با وجود اینكه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم كردن صحبت‌هایتان به شما كمك می‌كند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به كمك دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌كنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی كه جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به كسانی كه دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نكنید كه واكنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول كنید و بعد دست به عمل بزنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

مرداد

شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینكه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً كار درستی نیست كه آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشكل اصلی این است كه یكی از اطرافیانتان در حالی كه حتی در بهترین شرایط با شما خوب همكاری نمی‌كند، در خوشی‌هایتان هم شركت نمی‌كند. بعضی از روزها بهتر است كه احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلمات‌تان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌كسب خواهید كرد. شما اكنون واقعاً انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

اسفند


ویدیو مرتبط :
سه شنبه 8 مهر 1392-2013-10-01 بر بال اندیشه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 02 مهر 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 02 مهر 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز عاقلانه است كه رفتار خود را ملایم تر كنید، چرا كه نسبت به همیشه پرخاشگرتر شده‌اید. حالا كه بهرام یعنی سیاره بخت شما عطارد را گرم می‌كند شاید شما نتوانید تشخیص بدهید كه چقدر از نیروی خود را باید صرف صحبت كردن بكنید. اگر شما بتوانید با انعطاف بیشتری نظر خود را ابراز كنید، موفق تر خواهید بود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ كنید، چراكه فكر می‌كنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فكر می‌كنید كه به اندازه كافی صبر كرده‌اید. كاملاً واضح است كه شما می‌دانید برای اینكه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد كرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است كه چند روز دیگر هم صبر كنید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: سیاره بخت شما یعنی بهرام تقریباً بی حركت و ساكن شده است، و برای تغییری وارونه و معكوس كه می‌تواند راه های ارتباطی صحیح در مسیر خودشان را متوقف كند آماده می‌شود. با وجود بهرام در این میان وقتی كه انتخاب‌های شما مورد مخالفت دیگران واقع می‌شود، شما به راحتی عصبانی می‌شوید. آشكارا مخالفت خود را ابراز نكنید. الان بهتر است كه از هركشمكشی دوری كنید، برای اینكه احتمالاً شما را از اهدافتان دور خواهد كند.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شاید شما امروز از برآوردهای نتایج كارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت كاری كه از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا امضا كردن یك قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می‌توانید این كار را “تأخیر به خاطر هدف” بنامید. شما كارهایی كه باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی ‌كه دیگران شما را تحت فشار قرار می‌دهند، معمولاً عقب گرد می‌كنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می‌یابید و عقاید جدیدی برای كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌كنید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز اعتقاد دارید كه خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی كه الان می‌زنید ممكن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام رها كنید، كه این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف كردن كارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی كه بین شما و دیگران وجود دارد را كاهش دهد.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: امروز در حالیكه ماه در اطراف سیاره بخت شما یعنی عطارد می‌گردد، شما در یك جنگ اعصاب سهیم شده‌اید. اهمیتی ندارد كه این رقابت چقدر سخت ست، برای اینكه درحال حاضر هیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد. به جای یانكه برای پیروزی تلاش كنید، با دیگران همكاری داشته باشید. با همكاری و تعاون همه می‌توانند برنده باشند.

فال روزانه
ترازو

فال روز متولدین مهر: حتی اگر شما خودتان هم ندانید كه چه حرف‌هایی به دیگران زده‌اید، آنها امروز می‌خواهند راهنمایی وهدایت شما را به عهده بگیرند. به جای اینكه برای كامل بودن تلاش كنید، از دید یك فرد ناظر علاقمند صحبت كنید. دیدگاه‌های خاص شما شاید طیف وسیع تری از نظریات را بهتان عطا كند كه حتی افراد دیگر هم نداشته باشند. وقتی كه انتخاب شما انتخابی صحیح باشد، حتی بدون اینكه در موردش صحبت كنید آن را خواهید شناخت.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: مواظب حرف‌هایی كه می‌زنید باشید!! برای اینكه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی كه بهتان محق شده‌اند را مجاب كنید، چرا كه شما اكثر اوقات سخت به نتیجه كاری كه هنوز عینی و ملموس نیست فكر می‌كنید. سعی كنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس كشیدن و استراحت كردن بدهید. در این صورت قبل از اینكه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

فال روزانه
کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا كرده‌اند، اما لزومی ‌ندارد كه آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یك برنامه یا كارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه‌تان صدق نمی‌كند. بلكه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است كه باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حركت كنید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز بیشتر از اینكه بتوانید یك استراتژی پیشرو و برنده را اجرا كنید می‌توانید به راحتی آن را خلق كنید. اگر امكان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه كنید. به یاد داشته باشید كه درخواست كمك كردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می‌دانند كه چه موقع باید توانایی‌ها، كارها و نتایج كار را با یكدیگر سهیم شد.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توایند از وقت‌های آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت یا پیك نیك بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده كه بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس كارها بربیایند. حتی اگر برای این كار مجبور شوید با یكی از همكارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید كه اگر فقط یك بار بهشان بگویید كه نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب كنید.

فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز وقتی وارد بحثی می‌شوید كه همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حكومت را آغاز كنید. اگر بحث بالا گرفت، فقط به خاطر اینكه یك بار مورد بی‌اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نكنید.

فال روزانه