متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - سه شنبه 07 آبان 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 07 آبان 1392

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می‌گیرد و شما وسوسه می‌شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی‌تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می‌دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می‌دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم‌ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می‌توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد:  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ماه در دومین خانه تان یعنی خانه مسائل مالی برایتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شوید مشکلات مالی تان را رفع کنید به اندازه قبل به خودتان اطمینان نخواهید داشت. اجازه ندهید این عدم اطمینان باعث ایجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستید فقط یک قدم بردارید، این اتفاق بدی نیست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاری بدین معنی نیست که ناراحتی تان را انکار کنید، بلکه باید با ایجاد کردن نگرشهای مثبت در خود با آنها روبرو بشوید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: با وجود مشکلاتی که در محل کارتان احساس می‌کنید روز خوبی را برایتان پیش بینی نمی‌کنیم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر می‌کنید بد نیستند. اگر فقط یک بار احساسات خود را مطرح کنید، آن موقع موقعیت مناسبی برای به وقوع پیوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتی که منطق را پیشه خود سازید، صداقت داشتن بهتان کمک می‌کند مسیر پیش رویتان را هموار کنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
مجموعه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 07 آبان ماه 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 07 خرداد 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 07 خرداد 1392

قوچ

 فال روز متولدین فروردین: امروز روزی نیست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشكلی مواجه می‌شوید نگرش "من نمی توانم از پس این مشكل بربیایم" بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینكه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشكلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری كه شما دارید باعث می‌شود كه انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل كه شما نیاز ندارید كه مسأله‌ای را برای دیگران ثابت كنید. جوهر باطنی شما اكنون بسیار قوی است و لازم نیست كه در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف كنید. شما بیشترین منفعت را زمانی كسب خواهید كرد كه به مشكلات مردم دیگر توجه كرده و به آنها ملحق شوید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌كشانند، شما باید بتوانید تصمیمی كلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست كه تواناهایتان را نشان دهید یا تفكرات و احساسهایتان را انكار كنید. مادامیكه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌كنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاری پیدا كنند.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: درحالیكه شما كاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیكه شما این رویاها را آشكار نكنید خوش‌بینی شما می‌تواند كاملاً تازه بماند، برای اینكه مردم دیگر خیلی زود از تفكرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: از زمانی كه شما از دادن جواب "نه" به یك درخواست امتناع كرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید عمل كنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت كنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیكه شما را قادر می‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما كمی هم كناره‌گیری از فكر كردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: شما امروز در محل كارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است كه برای به سود رسیدن بیشتر از یك مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسی كنید. برای رسیدن به یك هدف خاص زیاد عجله نكنید؛ شما بیشتر از آنچه كه فكر می‌كنید زمان دارید.

فال روزانه
ترازو

 فال روز متولدین مهر: مجاورت ناراحت كننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما كمی نگرانی به وجود آورد. یك صدای درونی به شما می‌گوید كه تصمیمات مهمی را بگیرید كه هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌كند در حالیكه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش كرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یكی از این دو را انتخاب كنید؛ بلكه باید برای حد میانه آنها تلاش كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینكه اكنون ثابت شده است كه مسیر فكری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یك زنجیره از كلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه كند. سعی نكنید كه جریانهای ذهنی را خاموش كنید. فقط دریابید كه زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه
کماندار

فال روز متولدین آذر: اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری كه شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول كنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی كه می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثركار كنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله كردن با خودت اكنون نیرنگ آمیز است، برای اینكه گرایش شما به زیاد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما می‌توانید از یك یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق كردن نیست. خوش بین بودن اكنون رویكرد مناسبی است، برای اینكه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حركت كرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید كه تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن كه فكر می‌كردید ناامید شوید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اینكه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، كمی تكان دهنده است. حتی اگر شما كارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را كه می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درك مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

فال روزانه
دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: در حالیكه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مكان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بكشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌كنید كه در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینكه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغییرشكل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌كنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید كه قبل از اینكه به گمان نادرستی دست پیدا كنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه