متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه دوشنبه 25 آبان 1394



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 25 آبان 1394

بز

فال روز متولدین فروردین: احتمالا امروز می‌خواهید تا فرصت از دست نرفته به هدف بزنید، اما ممکن است قبل از اینکه به مقصودتان برسید از پا بیفتید. چند ساعت اول صبح را زیاد کار نکنید، برای اینکه ممکن است همین چند ساعت انرژی تان تحلیل رود. بهترین کار این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، حتی اگر باز هم خسته شدید، تا بعد از ظهر احتمالاً موج تازه‌ای از انرژی وارد زندگی تان می‌شود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما فکر می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است، اما هنوز کارهای خیلی زیادی دارید که انجام نداده‌اید. اما این قضیه در مورد کارهایی که تمام کرده‌اید صدق نمی‌کند، بلکه در مورد کارهایی است که تازه شروع کرده‌اید و یا قرار است انجامشان دهید. از نگاه کردن به گذشته بپرهیزید؛ شما الان نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید. در عوض به دور و بر خود و زمان حال توجه کنید. از همین امروز کار شما شروع می‌شود.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز خیلی عجیب شده‌اید! هرچقدر کمه روز جلو می‌رود شما کمتر به دنبال تفریح و لذت بردن می‌روید. امروز شاید ابتدا خیلی فعال و پرانرژی ظاهر شوید، اما بهتر است کمی‌از فعالیت‌تان کم کنید، بدین وسیله می‌توانید بخشی از انرژی تان را برای وقتی که می‌خواهید تفریح کنید ذخیره نمایید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌هایشان اجتناب می‌کنند ازشان حمایت می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی ‌که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز آخرین روزی است که عطارد در نشانه شما حضور دارد، بنابراین قبل از اینکه خواسته‌هایتان در محل کار را سرکوب کنید، حمله شدیدی از آدرنالین را حس خواهید کرد. قبلا اتفاقات زیادی رخ داده بود و حالا شما اصلاً وقتی برای تلف کردن ندارید. تا جایی که می‌توانید پر جنب و جوش باشید؛ بعدا برای استراحت و خیال پردازی کردن وقت خواهید داشت.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز می‌توانید به درستی دیوارهایی که افراد دیگر دور خودشان کشیده‌اند را ببینید و آنها هرقدر که بیشتر این موضوع را انکار می‌کنند، صحت آن برایشان روشن تر می‌شود. لازم است که نسبت به اهدافتان هوشیارتر باشید، برای اینکه ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. هم اکنون بهتر است که با احتیاط و آرام قدم بردارید. اگر یک قدم به جلو بردارید بهتر از این است که یکدفه و خیلی زود به جلو خیز بردارید!!

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز شاید کمی‌ عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی‌های شما گل می‌کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می‌افتد.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز به جای اینکه در تمام روز به افراد دیگر خدمت کنید، بیشتر به خودتان توجه کنید. متاسفانه این نظریه "همه چیز می‌گذرد!" زیاد دوام نخواهد داشت و اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز به توجه شما دارد. اول از وقت‌های اضافی خود نهایت لذت را ببرید و بعد به سراغ کارهای مهم تر بروید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - دوشنبه 25 آبان 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه دوشنبه 25 خرداد 1394



ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 25 خرداد 1394
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز راحت‌تر هستید كارهایی را انجام دهید كه برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش كردن برای تعیین كردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این كار را برعكس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود كه به هدفتان نزدیك نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن كارهایی كه توانایی آنها را دارید نهراسید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید كه احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سكوت كردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی كه دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی كه گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممكن است كه هنوز برای آنچه كه بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینكه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یك دوست صادق در میان بگذارید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: با وجود احساس سستی و رخوتی كه امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای كارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی كرده و آنها را فهرست‌بندی كنید. اگرچه این كار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد كه این زمان صرف تأمل كردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این كارها شما را مشغول خواهد كرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد كرد كه یكی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینكه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما كارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممكن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی كه شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشكل می‌شوید كه نتوانید ارتباط محكمی بین كارتان و رویاهایتان ایجاد كنید. قاطی كردن این دو مقوله با یكدیگر می‌تواند باعث ایجاد یك مشكل غیر قابل حل بشود. به جای اینكه تلاش كنید از جنبه‌های مختلف یك موضوع سر در بیاورید، تا جایی كه می‌توانید صادقانه عمل كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: اكنون كه ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممكن است در مسیری كه شما را به هدفهایتان می‌رساند حركت نكنید. یك علامت خطر قرمز برای خودتان فرض كنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه كنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یك زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیك با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی كه برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اینگونه به نظر می‌رسد كه شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار كردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی كه دیگران فكر كنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم كه به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی كه در اجتماع، محل كار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: بحران و تنش در حال رشد كردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم كردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممكن است دوست داشته باشید با ورزش كردن، با یك دسته كارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم كنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینكه برای فرار كردن از وظایف به این كار پرداخته باشید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: ممكن است شما در طی چند روز گذشته شروع به كار كردن بر روی یك پروژه كرده باشید و اگر این كار را انجام دادید، حالا زمان این است كه بر آنچه تا كنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد كارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند كه در یك ساختمان قبل از اینكه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حركت كرده و طبق یك برنامه از پیش آماده شده كارهایتان را انجام دهید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز برای شما یك روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه كردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده‌اید را داشته باشید. سپس یك آداب شخصی ایجاد كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان كمك كنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ممكن است شما شروع به نشان دادن كارهایی كرده باشید كه می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید كه یك امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست كه شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلكه شما باید ارزش كارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممكن است چنان نازك شود كه شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد كردن با فردی را در نظر داشته باشید كه این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید كه احساس می‌كنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: زمانی كه امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر كار خواهند كرد. این واكنش نامشخص ممكن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته كردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان كمك كند كه خودش را با چیزهای دیگری مجهز كند. حقیقت این است كه شما باید تا زمان رسیدن به رضایت كامل راه زیادی را طی كنید.

اسفند