متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - دوشنبه 13 آذر 1391



ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 13 آذر 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: امروز شما هر چقدر هم كه كار كنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینكه هرقدر هم كه كار بكنید هنوز كافی نیست. یك شخص كه ممكن است رئیستان باشد یا یكی از دوستان نردیكتان دوست دارد كه آنچه امروز شما روی میز كارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما كار بیشتری نخواستند، ممكن است كه شما اولین كسی باشید كه بیرحمانه در مورد بی‌كفایتی خودتان قضاوت می‌كنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی كه به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود كه دیگران تحریك شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیكه به شما اجازه می‌دهد كه قبل از اینكه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا كنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: صحبت كردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشكار كردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشكل ایجاد كند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما كافی نیست؛ آنچه كه شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشكل‌ساز باشد. تا جایی كه می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز كنید. اگرچه افكار شما رشد پیدا می‌كنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رك باشید و فكر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند كرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: درحالیكه شما مثل یك صخره عمل می‌كنید تا از چیزهایی كه دوست دارید پشتیبانی كنید، اكنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا كند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌كنید هر كاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست كه تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینكه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر كنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد كه واقعاً برای شما خوب باشد، اما اكنون شما مجبورید كه به وعده‌هایتان عمل كنید. این به معنی این نیست كه شما قادر نیستید رویاهایتان را آشكار كنید، بلكه به این معنی است كه شما می‌ترسید دست به ریسك بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیكه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی كه ماه هم امروز عصر وارد این مهمانی كیهانی می‌شود، از اینكه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌كنید آشفته نشوید. از یك طرف شما می‌دانید كه ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید كه چقدر كار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نكنید كه به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل كنید، موفقترین خواهید شد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: انعطاف ناپذیری یك شخص دیگر بیشتر از اینكه شما را عصبانی كند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی كه خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش كردن برای عوض كردن فكر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر كه زمانی كه كوهنوردی می‌كنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول كنید و با آنها موافقت كنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگرچه شما فكر كرده‌اید كه رابطه دوستی شما راكد مانده‌است، امروز حركتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد كه امكانات همه یكسان است، اما وقتی شما تلاش می‌كنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی كه انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی كه فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما اكنون طرز فكری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حركات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد كه نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌كنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌كند، درحالیكه كار كردن دیگران را با شما سخت كرده است. كناره گیری كردن كمی می‌تواند به بهبود اوضاع كمك كند ولی كاملاً آن را درست نخواهد كرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز فرصتی برای انتخاب كردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شكستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یك مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ كنید. خوشبختانه امروز عصر كه ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح كردن پیدا خواهید كرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگرچه شما امروز تلاش می‌كنید كه برای كارهایتان یك برنامه‌ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از كنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش كنید كه هركاری را طبق تقویم انجام دهید، برای اینكه شما بیشتر از آنچه كه در توانتان بوده برنامه‌ریزی كرده‌اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح‌تر كنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع كننده‌ای داشته باشید، ممكن است موفق نشوید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
Nerkhe Arz - دوشنبه 2 آذر 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - دوشنبه 13 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 13 شهریور 1391 

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز اوضاع شما بیخ پیدا كرده و مسئولیت‌های كاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی كاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد كارهایی كه باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: فقط صرف داشتن مسئولیت‌های كاری دلیل نمی‌شود از لذت بردن چشم پوشی كنید. درحقیقت زمانی را برای تفریحی منظم و برنامه‌ریزی شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفریح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر این تفریح را دوست داشتید زیاده روی نكنید. برای خود برنامه‌ای تهیه كرده و طبق آن پیش بروید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید كه این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یكی ازا قوام مسن یا حداقل یكی افراد هم سن و سال خود مشورت كنید. مثل اینكه یك نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد كرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت كافی اختصاص بدهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: ارتباط بهرام و خورشید در سومین خانه شما یعنی خانه آموزش و یادگیری صورت گرفته است و همین موضوع باعث شده شما زمان مناسبی را برای شروع كردن یك رشته تحصیلی جدید اختصاص دهید. اما این آرزو سطحی و بی اهمیت نیست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده منحرف می‌كنید؟ كارهایی را انتخاب كنید كه به اندازه كافی عملی باشند و بر زندگی تان تاثیر مثبتی بگذارند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز كه ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن كرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره كنید كه بتوانید كارهایتان را تمام كنید، در این صورت از نظر كاری احساس خوبی پیدا خواهید كرد. اگر ذهن شما با فكر كردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و كارهایی كه الان می‌توانید انجام دهید متمركز كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود كردن افق فكری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمركز كنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید كه رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌كنید. اما امروز شما می‌توانید كاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل كنید و در زمان كمتری بهترین بازده را داشته باشید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: دو دل بودن بین تفكرات مبهم و تجزیه و تحلیل كردن حقایق كمی‌ خسته كننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از كمك گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها كسی بودید كه به دوستانتان كمك می‌كردید. حالا وقتش رسیده كه شما روی آنها حساب كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی كه برای آینده خود برنامه ریزی می‌كنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد كه بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت كند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما كمتر می‌شود.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شدید، فكر نكنید كه شكست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشكلات مقاوت كنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان كار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اكنون شانس دوباره ای برای اصلاح كردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش كنید. فقط از اهدافتان دست نكشید؛ حتی اگرشده سخت تر كار كنید تا به چیزهایی كه می‌خواهید برسید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریك كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگر شما اكنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این كار را برایتان بكنند. جالب اینجاست كه اگر آنها امروز شما را سرزنش كنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید كه چرا در زندگی شما دخالت می‌كنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط كمك كردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت كار كنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

اسفند