متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - دوشنبه 06 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 06 شهریور 1391 

بز

فال روز متولدین فروردین: بازی كردن نقش یك گزارشگر تبلیغاتی كاری نیست كه شما به عنوان كاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این كار ندارید. این كار یك شغل جدی است و شما برای این كار باید به همه اتفاقاتی كه قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌كه شما زیاد به خودتان سخت نگیرید كارتان استمرار نخواهد داشت.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومتتان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما تنها كسی نیستید كه مجبور شده‌اید كارهایی انجام دهید كه خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یكی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ كنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت كردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا كه آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشكل رسیدگی كنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حالا كه ماه در نشانه شما حضور دارد، احساسات شما شدیدتر شده‌اند و یاد روزهایی افتاده‌اید كه در عشق شكست خورده بودید. ایجاد یك رابطه تصادفی می‌تواند دوباره آن احساسات قدیمی ‌را در شما زنده كند و ناراحتی‌های قدیمی ‌را به یاد شما بیاورد. امروز شما باید خیلی حواستان جمع باشد وگرنه ممكن است در حینی كه در مورد رنجش‌های قلبی خود صحبت می‌كنید به طور ناخودآگاه و سهواً طرف مقابلتان را نارحت كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس كنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یك شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نكید كه شما در این بازی برنده نشده‌اید بلكه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز مثل تیغ سلمانی تیز و برنده شده‌اید!! چرا كه عطارد لبه عقلانیت خود را در كوره شور و هیجان پلوتو تیز می‌كند. اما در حالیكه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیل خوب است كه به روشنی در مورد خود صحبت كنید، اما لازم است كه در حرف‌های خود كمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما احساس می‌كنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می‌تواند به زندگی شما هم رخنه كند. امكان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت كننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت كاملاً از كوره در بروید. فراموش نكنید كه عصبانیت و ناراحتی غیر قابل كنترل هیچ مشكلی را حل نمی‌كند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درك داشتن راه شما را هموار خواهد كرد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز وقتی كه بهرام باهوش دور سیاره بخت شما یعنی پلوتو می‌گردد، شما تشویق می‌شوید كه خیلی صریح و روشن در مورد شرایط خود صحبت كنید. بهرام در خانه یازدهم شما یعنی خانه دوستانتان نیز حاضر می‌شود و باعث بی تفاوت شدن شما نسبت به ارزش‌های كاری می‌شود. درحالیكه شما سعی می‌كنید دیگران را متقاعد كنید كه كارتان درست است به راحتی حالتی وسواس گونه بهتان دست خواهد داد. اما حقیقت این است كه جواب‌های صحیح زیادی وجود دارد؛ صبور بودن و تحمل داشتن مهم‌تر از برنده شدن در بحث است.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان كامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی كنید، این اطمینان شما كم كم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشكلاتی در محل كارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشكل پیدا كنید. فكر نكنید كه می‌توانید با توجیه كردن كارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نكنید. مقابله با این مشكل را به بعد موكول كنید و فقط دردسر درست نكنید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز پنهان كردن منشا ناراحتی‌هایتان ایجاد درسر می‌كند، اما نگفتن حقایق نیز می‌تواند جلوی ظاهر شدن ناراحتی را یكی بعد از دیگری بگیرد. عجیب اینكه شما می‌توانید در مورد چیزهایی كه كاملاً بی‌ربط هستند صحبت كنید. مشكل اصلی هنوز وجود دارد بلكه فقط به چشم نمی‌آید. امروز برای خود و دوستانتان كار مفیدی انجام بدهید، صحبت‌های مننتقادانه خود را برای روز دیگری بگذارید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز یك مشكل شما را كاملاً عاصی كرده و این مشكل حل نخواهد شد مگر اینكه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشكل این است كه شما نمی‌دانید ناراحتی‌هایتان از كجا نشات می‌گیرند. همچنین شما باید بفهمید كه چگونه می‌توانید در برابر درگیری‌های سخت خودتان را كنترل كنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نكنید. مسئولیت ایده‌های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته‌ای آنها را بیان كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: ادراك‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال كه فكر می‌كنید كه چه كاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید كه كاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همكارانتان به شما توصیه می‌كنند كه منطقی باشید و كارهایی را كه برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
اخبار ورزشی دوشنبه 25 شهریور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - دوشنبه 13 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 13 شهریور 1391 

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز اوضاع شما بیخ پیدا كرده و مسئولیت‌های كاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی كاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد كارهایی كه باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: فقط صرف داشتن مسئولیت‌های كاری دلیل نمی‌شود از لذت بردن چشم پوشی كنید. درحقیقت زمانی را برای تفریحی منظم و برنامه‌ریزی شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفریح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر این تفریح را دوست داشتید زیاده روی نكنید. برای خود برنامه‌ای تهیه كرده و طبق آن پیش بروید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید كه این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یكی ازا قوام مسن یا حداقل یكی افراد هم سن و سال خود مشورت كنید. مثل اینكه یك نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد كرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت كافی اختصاص بدهید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: ارتباط بهرام و خورشید در سومین خانه شما یعنی خانه آموزش و یادگیری صورت گرفته است و همین موضوع باعث شده شما زمان مناسبی را برای شروع كردن یك رشته تحصیلی جدید اختصاص دهید. اما این آرزو سطحی و بی اهمیت نیست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده منحرف می‌كنید؟ كارهایی را انتخاب كنید كه به اندازه كافی عملی باشند و بر زندگی تان تاثیر مثبتی بگذارند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز كه ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن كرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره كنید كه بتوانید كارهایتان را تمام كنید، در این صورت از نظر كاری احساس خوبی پیدا خواهید كرد. اگر ذهن شما با فكر كردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و كارهایی كه الان می‌توانید انجام دهید متمركز كنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود كردن افق فكری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمركز كنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید كه رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌كنید. اما امروز شما می‌توانید كاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل كنید و در زمان كمتری بهترین بازده را داشته باشید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: دو دل بودن بین تفكرات مبهم و تجزیه و تحلیل كردن حقایق كمی‌ خسته كننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از كمك گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها كسی بودید كه به دوستانتان كمك می‌كردید. حالا وقتش رسیده كه شما روی آنها حساب كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی كه برای آینده خود برنامه ریزی می‌كنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد كه بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت كند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما كمتر می‌شود.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگر شما امروز در كارتان با مشكل مواجه شدید، فكر نكنید كه شكست خورده‌اید. در عوض در برابر این مشكلات مقاوت كنید و از آنها درس بگیرید. حتی اگر با وجود تلاش‌هایتان كار اشتباهی هم انجام داده‌اید، شما اكنون شانس دوباره ای برای اصلاح كردنش دارید و می‌توانید دوباره تلاش كنید. فقط از اهدافتان دست نكشید؛ حتی اگرشده سخت تر كار كنید تا به چیزهایی كه می‌خواهید برسید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری كه افراد دیگر، شركت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌كنند شركت كنید. لازم است كه با شریك كاری خود خیلی صمیمانه صحبت كیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بكشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت كنید. وقتی این مشكلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نكنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگر شما اكنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این كار را برایتان بكنند. جالب اینجاست كه اگر آنها امروز شما را سرزنش كنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید كه چرا در زندگی شما دخالت می‌كنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط كمك كردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت كار كنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

اسفند