متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - جمعه 23 فروردین 1392



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 23 فروردین 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ایستادگی كه در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اكنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اكنون شما فرصت این را دارید كه آن را به موقعیت بهتری تبدیل كنید. ممكن است شما كاملا مطمئن باشید كه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط كنونی این اعتقاد شما را تایید نكنند كه امور كاری در حال پیشرفت كردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی – سیاره حاكم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید كه بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به كسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید كه اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است كه شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید كه برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیكه آماده نیستید، فكر نكنید كه مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: امروز ممكن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینكه از امكانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یك چیز است، و كاملا متفاوت است كه حقیقت اینكه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاكم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یك ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت كنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما درك می‌كنید كه باید آنچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید. كمتر عجله داشتن باعث می‌شود كمتر احساس نگرانی كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان را با كسی تقسیم كنید. شما معمولا عادت دارید كه احساسات خود را از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خود را بیان كنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می‌خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز سیاره حاكم شما ژوپیتر با عطارد زیرك ملاقات می‌كند، شما را به تمركز كردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌كند. شما با اینكه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و كار دارید، حتی اگر تفریح كمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ كس نمی‌تواند افكار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیكه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اكنون پنهان كنید.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید كه دیگران یا دوستان نزدیك شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست كه می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است كه شما اكنون عقیده محكم و استواری راجع به چیزی دارید كه بر موضوع حل نشده‌ای تاكید می‌كند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش كنید كه به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یكدفعه شما می‌فهمید كه این جدایی نیازی به این ندارد كه همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریك شود. هر فكر كوچكی كه برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا كنید. سعی نكنید كه امروز فكر خود را محدود كنید، بنگرید كه چگونه چیزهای خیلی كوچك براحتی با چیزهای بزرگ تركیب و هماهنگ می‌شود.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا میکنند

فال روز متولدین اسفند: حس ششم شما به شما می‌گوید كه هفته آینده ممكن است كمی‌تنبل باشید، ‌پس سعی می‌كنید كه هرزمانیكه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممكن است ذهن شما بسیار سریع عمل كند كه شما نتوانید جریان ایده‌هایی كه در آن وجود دارد را آهسته كنید. سعی نكنید كه جلوی هیچ كدام از این افكار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی كنید. فقط افكاری كه به ذهن شما می‌رسند را مشاهده كنید، مطمئن باشید كه بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یكی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یكباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

فال روزانه

 

 




ویدیو مرتبط :
1392/11/23:میدان آزادی از 3بامداد تا 12 ظهر 22 بهمن 1392...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - جمعه 02 فروردین 1392



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 02 فروردین 1392

بز

فال روز متولدین فروردین: عصبانی شدن به خاطر دلایل واهی فقط تلف کردن انرژی است، اما شما قادر نیستید با پنهان کردن فشارها و سختی‌های زندگی احساسات خود را بروز ندهید. مخفی کردن احساسات منفی شاید عکس العمل‌های بد را به تاخیر بیندازد، اما این تاخیر در دراز مدت تاثیر بدتری خواهد گذاشت. بهترین کار این است که به تحولات درونی خود اعتراف کنید و تاجایی که امکان دارد با نرمش و مهربانی سفره دلتان را باز کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز وقتی که ماه وارد هفتمین خانه تان یعنی خانه رابطه‌ها می‌شود، ظاهرا اطرافیان شما از انجام دادن کارهای ساده و پیش پاافتاده خسته شده اند! خوشبختانه اکثر آنها خوش بین و مثبت اندیش و حتی گاهی اوقات الهام بخش هستند. شما از ارتباط برقرار کردن با آنها سود خواهید برد؛ چراکه شما را برای رفتن به سوی ایده های بزرگ تشویق می‌کنند و با ایمان و اعتقادشان بهتان انگیزه می‌دهند. ولی یادتان باشد شما هم درعوض می‌توانید با سهیم کردن آنها در افکار مثبتتان نقش موثری در زندگی آنها ایفا کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شاید امروز دوست داشته باشید کارت تبریک سال نو برای یکی از دوستان قدیمی‌تان بفرستید، اما این کار مقدماتی می‌خواهد که شما بهش فکر نمی‌کردید! شما نمی‌توانید به راحتی عمیق ترین احساسات خود را به زبان بیاورید، برای اینکه امروز فقط نباید در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنید، بلکه باید در عمل هم عشق خود را ثابت کنید. پس از انجام دادن کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشید!! و در سال جدید در رفتارتان تجدید نظر کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: این روزها شما شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید! برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه اعمالتان اهمیت می‌دهید. با وجود این شاید تا آخر عید کمی تغییر کنید! شما امسال دوست دارید كارهای زیاد و مهمی انجام دهید و برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید. ولی قبل از اینكه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه شما کسی نیستید که به خاطر رضایت دیگران و جلب توجه کردن کاری را انجام دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌اید! اما حتی اگر احساس دلسوزی و دل رحمی می‌کنید، در حالیکه فاصله بین آروزهای ایده‌آل و موقعیت جدید خود را می‌بینید، این حس همچنین می‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. امسال شما دو راه پشت سر و دو نگرش پیش روی خود دارید که می‌توانید یکی را برگزینید. گزینه‌های خود را به دقت بررسی کنید، شما در حالیکه نسبت به وقایع روی داده واکنش نشان می‌دهید، آینده خود را نیز انتخاب می‌کنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت‌های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

اسفند