متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

عکس: «آسیا» در آغوش ژاویِ پدر


کاپیتان سابق بارسلونا که در این فصل برای السد قطر بازی می‌کند، شب گذشته در جریان بازی مقابل یاران آندو پدر شد در نتیجه امروز عکس خود در کنار دخترش را منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: تیم السد قطر در این فصل ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد. شب گذشته السد به مصاف ام‌صلال که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان برای آن توپ می‌زند، رفت. این بازی که به منزله تقابل ژاوی با آندو بود اما کاپیتان سابق بارسلونا در این دیدار به علت مصدومیت حاضر نبود و در حین بازی اتفاق خوبی برای ژاوی افتاد.

این اتفاق خوب پدر شدن ژاوی بود. ژاوی در سال 2013 ازدواج کرد و این نخستین‌ فرزند او به شمار می‌آید. کاپیتان سابق اردوگاه کاتالونیا نام دخترش را «آسیا» گذاشت. ژاوی درحالی که دختر کوچک خود را در آغوش دارد عکس گرفته است.

عکس: «آسیا» در آغوش ژاویِ پدر


ویدیو مرتبط :
آغوش گرم، مانند آغوش پدر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز: جشن تولد یک سالگی تیاگو مسی در آغوش پدر ومادرش



عکس روز: جشن تولد یک سالگی تیاگو مسی در آغوش پدر ومادرش

تیاگو مسی، پسر لیونل مسی دیروز، دوم نوامبر یک سالگی اش را جشن گرفت

  تیاگو مسی، پسر لیونل مسی و آنتونیا روکوزو حالا یک ساله است و پدر و مادرش دیروز برای تیاگو جشن تولدی خانوادگی گرفتند و با انتشار عکسی از این جشن در صفحه اینستاگرام، این شادی را با هوادارانشان قسمت کرددند.

مسی در کنار این عکس نوشته:« تولدت مبارک زندگی من. دوستت داریم! تو همه چیزما هستی.»

عکس جشن تولد یک سالگی تیاگو مسی,پسر لیونل مسی

 

عکس جشن تولد یک سالگی تیاگو مسی,پسر لیونل مسی

 

/گل