متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

شارژ ایرانسل،شارژ همراه اول،خرید کارت شارژ/حجاج سیم‌کارت ایرانسل خود را چگونه شارژ کنند؟



 

شارژ ایرانسل

 

شارژ همراه اول

 

 

حجاج سیم‌کارت ایرانسل خود را چگونه شارژ کنند؟

شارژ ایرانسل برای حجاج - ایرانسل اعلام كرد كه حجاج و اقوام و آشنایانشان در ایران می توانند علاوه برخرید کارت‌های شارژ ایرانسل و شارژ سیم‌کارتهای اعتباری‌شان در دوره حج، از روش‌های متنوعی چون شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل اقدام كنند.

 

 

ایرانسل,شارژ ایرانسل,شارژ ایرانسل برای حجاج

 

 

آرش كریم بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل - در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینكه شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط نسبت به شارژ سیم کارتهای خود از موارد دیگری است كه مشتركان می‌توانند برای شارژ سیمكارت خود اقدام کنند گفت: حجاج برای استفاده از روش شارژ اینترنتی از طریق وب سایت بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل کافی است به وب سایت یکی از این بانک‌ها مراجعه کنند و با استفاده از منوی خرید شارژ ایرانسل گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود مبلغ شارژ موردنظرشان را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی دریافت کنند.

به گفته او همچنین حجاج و یا اقوام و آشنایانشان در ایران، می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل و تنها با وارد کردن شماره تلفن مورد نظر خویش، مبلغ شارژ و بانک مورد نظرشان را انتخاب کنند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و در این مرحله با استفاده از شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمزعبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب، پرداخت خود را انجام و شارژ مورد نظرشان را به طور مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد رمز شارژ انجام دهند.

وی ادامه داد: علاوه براین اقوام و آشنایان حجاج نیز می توانند درهر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی *شماره رمز کارت شارژ*141* مبلغ شارژ مورد نظر خریداری شده خود را مستقیما به حساب سیم کارت حاجی مستقر در عربستان منتقل كنند.

به گفته او در سیستم شارژ خط به خط نیز، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند پس از تکمیل ثبت نام خود در این سرویس و دریافت رمز کاربری به هرکس درهرکجای دنیا که مایل هستند شارژ ارسال کنند.

همچنین این امکان برای حجاج نیز فراهم شده است تا با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*150* به طور رایگان به مشترکین ایرانسل خود در هر کجای دنیا یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند.

وی تاکید کرد كلیه مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا باید برای اطمینان ازفعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل 24 ساعت قبل از خروج از كشور، كد دستوری #1*111* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز لازم است برای فعال سازی رومینگ روی سیم‌کارت خود، با شماره 700 تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل در پایان یادآورشد: حجاج می توانند پس ازفعال‌سازی سرویس رومینگ بین الملل، با مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل به شماره 711 و یا 0098937710000 و همچنین نشانی پست الکترونیک [email protected] تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند، ضمن آنکه نماینده خدمات مشترکین ایرانسل نیز در این دوره در محل بعثه مقام معظم رهبری حاضر و آماده پاسخگویی به کلیه پرسش ها و مشکلات احتمالی مشترکین خواهد بود.

منبع:ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
خرید شارژ ایرانسل و خرید شارژ همراه اول از #1200*789*

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید شارژ همراه اول،خرید کارت شارژهمراه اول،شارژ ایرانسل*انتقال مکالمه همراه اول



 

همراه اول,خرید شارژ همراه اول,انتقال مکالمه همراه اول

 

 

خریدشارژهمراه اول

 

خریدشارژایرانسل

 

انتقال مکالمه همراه اول :

انتقال مکالمه همراه اول - با فعالسازی این سرویس مشترک تلفن همراه می تواند در حالات مختلف (جدول ذیل )شماره تلفن خود را روی شماره تلفن دیگری منتقل نماید.

این سرویس برای مشترکین بصورت رایگان فعال می باشد لیکن درصورت تماس ، هزینه مکالمه از تلفن همراه مربوطه به شماره انتقال یافته ، برای مشترک محاسبه می گردد و استفاده از این سرویس ، صرفاً نیازمند تنظیمات بر روی گوشی می باشد.

 

 

همراه اول,خرید شارژ همراه اول,انتقال مکالمه همراه اول

 

 

کد میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای تمام مکالمات :   ** Send              #   11* Number*  21

کد میانبر جهت فعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات:*Send                             # 11 *21

کد میانبر جهت غیرفعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات: Send                          # 11*21 #

کد میانبر جهت حذف سرویس :Send                                                                  #11*21# # 

کد میانبر جهت ایجاد سرویس انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه :**Send       #Number*004

کد میانبرجهت فعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه :     **Send                     # 67

کد میانبر جهت غیرفعالسازی انتقال برای زمان اشغال بودن تلفن همراه : Send                 # 67 #     

فعالسازی سرویس انتقال برای تمام مکالمات : 

(Sony Ericsson)Setting → calls→ divert calls→ Voicecalls→انتخاب حالت → Activate →                               Number →ok

(Samsung)Setting→Application→Call→Voice calls→Call diver ting→انتخاب حالت→ Activate→           Number→ok

 

 منبع:سایت همراه اول

 

خرید کارت شارژ همراه اول

 

خرید کارت شارژ ایرانسل